برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Pooria.A
Pooria.A
Pooria.A

Pooria.A

(۳)
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Pooria.A
Pooria.A
(۳)
فارس
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۲۱ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام پوریا آزادکیا هستم 5 سال تجربه کار و طراحی در آژانس مسافرتی در شیراز رو دارم علاقه مندم که کار ها رو به صورت دورکاری در کمترین زمان ممکن تحویل بدم هدف من صرفا جلب رضایت مشریامه نه فقط پول ... میتونید روی روحیه کار در گروه من با درصد بالایی حساب کنید و امیدوارم با انجام پروژه هایی بیشتر و بودن با دوستان بتونم روز به روز اطلاعات خودم رو در این راستا ارتقاء بدم آشنا با زبان فارسی 😉 انگلیسی و کمی فرانسوی آشنا با نرم افزار های گرافیکی از جمله ایلوستریتور، فتوشاپ، پریمیر و افترافکت آشنا به تایپ سریع و ویرایش متن و صفحه آرایی ... آشنا به زمان بندی و تحویل به موقع سفارشات 😎✌
تحصیلات
مدیریت گردشگری از شیراز - ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۷
تجربه های کاری
کارمند فروش و طراح تبلیغات در پارس مسافر شیراز - ۱۳۹۵ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
صفحه آرایی و طراحی پست و هایلایت اینستا
سوسن امیر جلالی
۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خیلی با سلیقه و حوصله و خوش برخورد
طراحی ، تولید و صفحه آرایی پست های پیج اینساگرامی
یوناتان معیل زاده
۲۲ شهريور ۱۴۰۰
من رضایت کامل از کارشون دارم نظم فوق العاده و هماهنگی عالی با کار فرما
ساخت قالب پست اینستاگرام
امیر تبریزی مقدم
۲۲ شهريور ۱۴۰۰
متعهد به تحویل به موقع کار برخورد محترمانه انجام با دقت کار ها

نمونه کارها

طراحی جلد کتاب - زنده به گور
طراحی جلد کتاب ✔ نام کتاب : زنده به گور ✔ نویسنده : صادق هدایت ✔ خلاصه کتاب : زنده به گور که عده‌ای معتقد هستند هدایت کتاب را براساس زندگی شخصی و شخصیت روان‌گسیخته خود نوشته است، خاطرات مردی است که از زندگی بیزار شده و در تلاش هست تا خود را بکشد و از این زندگی رهایی یابد. او راه‌های مختلفی مثل خوردن تریاک را امتحان می‌کند تا بمیرد ولی تلاش‌هایش بی‌فایده است... ✔ طراحی : ایماد گروپ ✔ طراحی جلد کتاب یکی دیگر از خدمات تیم طراحی ایماد است که با دقت و مطالعه بر روی خلاصه داستان یا اسم کتاب شروع شده با عناصر زیبایی شناسی ترکیب و به وسیله ی طراحان مجرب ایماد گروپ پخته می شود.
مشاهده نمونه کار
طراحی پوستر تبلیغاتی
✔ پوسترهای تبلیغاتی سریع ترین راه برای انتقال پیام و برقراری ارتباط با مخاطب است ✔ اگر تبلیغ از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد به گونه ای که برای سایرین الهام بخش باشد در این صورت است که یک تبلیغ سودمند خواهد بود. ✔ با سفارش طراحی پوستر تبلیغاتی به تیم طراحی ایماد، گرافیست بهترین مشاوره را جهت انتخاب مناسبترین نوع پوستر متناسب سکب و کارتان به شما ارائه میدهد و پس از تایید طرح اولیه، فایل نهایی برای شما ارسال میگردد.
مشاهده نمونه کار
طراحی هایلایت اینستاگرام
هایلایت های اینستاگرام یکی از حساس ترین بخش یک پیج کاری حرفه ای می باشد که با دقت در طراحی اون میتوان بخش زیادی از مخاطبینی که از طریق اکسپلور وارد صفحه ی مجازی ما میشوند را جذب کرد. این یکی از نمونه کار های طراحی شده برای یک پیج املاک بوده که پس از استفاده و به کارگری ست کامل پیج (قالب پست و استوری، هایلایت ها، سبک نوشتن کپشن و تصویر اصلی) به وضوح شاهد افزایش جذب مخاطب شده اند. این کار در نرم افزار ایلوستریتور طراحی و با فتوشاپ تکمیل شده است.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی