برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Zahra.F
Zahra.F
Zahra.F

Zahra.F

(۱)
اردبیل
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Zahra.F
Zahra.F
(۱)
اردبیل
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
هشتگ نویسی
تولید محتوا شبکه های اجتماعی
فالوور
انگلیسی
ورد
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
من یک سال هست که ادمین و مشاور موسسه حرف آخر هستم و همچنین دو سال گذشته ادمین پیج های کاری بودم تا به حال رئیس از کارم راضی بوده و تونستم که فالوور ها و سابسکرایب ها رو بالا ببرم با فعالیتم در کانال و... من توانایی نوشتن و ساخت محتوا از صفر تا صد رو دارم و آشنایی خیلی زیاد و کامل به تلگرام و همچنین اینستاگرام و یوتیوب دارم همچنین میتونم محتوای جذاب و خلاقانه بسازم که بصورت استوری و پست گذاشته میشه من به یقین میگم که میتونم پیج شما رو در عرض ۵۰ روز وارد اکسپلور کنم و من شرط لازم و کافی رو در مورد این فرآیند دارم اگر تمایل دارید کار و حرفه من رو امتحان کنید. همچنین بنده مسلط به زبان انگلیسی و استانبولی متوسط و حرفه ای هستم میتونم به این زبان ها هم محتوا تولید کنم.
تحصیلات
متالوژی از تبریز - ۱۳۹۹ تاکنون
تجربه های کاری
ادمین و مشاور در موسسه حرف آخر - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
ادمین اینستاگرام
حمیده رستم وند
۴ شهريور ۱۴۰۰
ایشون ادمین پیج اینستا بنده یه سال پیش بودن کارشون در گذاشتن پست و استوری بسیار خلاقانه و با نظم هستش به صورتی که فالوور ها از کار ایشون به شدت راضی بودن و باعث شدن در عرض یک ماه پیج تینستا بنده که در مورد حوزه خیاطی هستش چندین برابر بشه و به ۲۰ کا برسه بدون تبلیغات اگر بازنشسته نمیشدم قطعا با ایشون همکاری میکردم.

نمونه کارها

ارز دیجیتال ادمین
این نمونه ای از تولید محتوایی هستش که توسط خودم انجام شده تمیز و شیک و جذاب هم محتوای داخل هم دیزاینش توسط خودم انجام شده
مشاهده نمونه کار
تولید محتوا
این محتوا ها از خودم بوده با توجه به اطلاعاتی که داشتم من اجازه ندارم کار های قبلی در پیج هایی که کار کردم آپلود کنم اما بهتون قول میدم از کارم خوشتون بیاد چون ۳ سال هست که روی تولید محتوا و برنامه های گوناگون کار میکنم و به این کتر علاقه دارم برای دیدن نمونه کارای بیشتر لطفا پیام بدید.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی