سلام! من نگار هستم و ۳۲ سالمه. همیشه سعی کردم در هر زمینهای که علاقهمندم تا تهش برم و حرفهای شم و الان در آغاز نیمه دوم احتمالی زندگی تصمیم گرفتم از هرآنچه که در اون مهارت دارم، درآمد کسب کنم. من دانشجوی دکتری معماری هستم. ۷ سال سابقه کار در دفاتر سطح یک تهران داشتم و در اون مدیر پروژه فاز یک طراحی شدم و مدتی هست که برای مرخصی تحصیلی ناچار شدم از زندگی ادارهای فاصله بگیرم. خب این میتونه توفیق اجباری باشه. درسته؟ هرچند این بخش حرفه اصلی من رو شکل میده، اما در کنارش به دوبله علاقه شدیدی داشتم و این راه رو هم دنبال کردم و در چندین فیلم و داستان و پادکست کار کردم که میتونین رزومه کارهام رو که آپلود کردم مشاهده بفرمایین. از طرف دیگه چون شیفته درس هستم و مدام در حال تحقیق بودم، هم مقاله نوشتم و هم کتاب و هم تجربه زیادی در طی کردن مقطعی به مقطع دیگه در دانشگاه دارم که در این زمینه تجربههامو تونستم به افراد زیادی انتقال بدم. یعنی در نهایت میخوام بگم من میتونم هم در معماری و طراحی فضاهای جذاب و بهیاد موندنی با شما همکاری کنم و هم در دوبله و هم در داستانخوانی و هم در داستان نویسی. هم میتونم با سرعت بالایی تایپ کنم و هم میتونم متنهاتونو تحلیل کنم. اینجور که در دفتر میگفتن، من خلاقیت زیادی دارم و به کمک این ویژگی میتونم درجا ایدههای جدید بدم و دیاگراما و طرحهای گرافیکی جذابی طراحی کنم. از تک تک این کارها لذت میبرم و در هر بخشی که بتونم با شما کار کنم خوشحال خواهم شد. خیالتون راحت باشه که نرمافزارهای مرتبط با هریک از این تخصصها رو هم به خوبی بلدم و یا کاری رو قبول نمیکنم و یا اگر قبول کنم امکان نداره حاضر باشم خروجی از فوقالعاده کمتر باشه.
ارادتمند شما، نگار