برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Setareh.H
Setareh.H
Setareh.H

Setareh.H

N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Setareh.H
Setareh.H
N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
ایده پردازی
کارگردان
ترجمه
تدوین
عکاسی
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
من یه نویسنده‌ام که به دو زبان فارسی و انگلیسی می‌نویسم. نوشتن رو سال‌ها پیش با قصه‌هایی که توی سرم زنده می‌شدن شروع کردم. از نوشتن هرچیزی لذت می‌برم و توش مهارتی دارم که نسبت بهش اعتمادبه‌نفس دارم. خلاقیت یکی از استعدادهای منه که مدت‌هاست پرورشش می‌دم. وقتی نوشتن رو شروع کردم خیلی زود متوجه شدم که یکی از علاقه‌مندی‌هام نوشتن فیلم‌نامه و سناریوئه. همین باعث شد به تصاویری که اطرافم درجریانه توجه بیشتری نشون بدم و سعی کنم با توجه بیشتری از تصویر، صدا و رنگ‌ها لذت ببرم، پس درکنار نوشتن به فضای سینما، عکاسی و تصویربرداری گرایش پیدا کردم و دانشم رو توی هنرهای تجسمی افزایش دادم. من طراحی صنعتی می‌خونم، عکاسی می‌کنم و ویدیوهایی که خودم از فضاهای اطرافم می‌گیرم رو برای چنل یوتیوبی که هنوز ندارم تدوین می‌کنم و چون این کارها رو برای خودم انجام می‌دم، بدون اثرگذاری محدودیت‌های کارفرماها خلاقیتم رو توی این زمینه هم پرورش دادم و مهارت مناسبی توی ویرایش عکس و تدوین ویدیوها کسب کردم. ترجیحم اینه تا پایان تحصیلم بیشتر از نوشتن که استعداد و مهارت اولمه استفاده کنم اما قرار نیست اجازه بدم سایر مهارت‌هام خاک بخورن. قصدم برای کارکردن کسب تجربه‌ی بیشتر، درآمد مناسب و سابقه‌ی کاریِ باکیفیته؛ پس می‌تونید مطمئن باشید که برای هرکاری بهترینِ خودم رو نشون می‌دم.
تحصیلات
طراحی صنعتی از دانشکده‌ی هنر و معماریِ دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز - ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۱
تجربه های کاری
کارشناس تولید محتوا در مجموعه‌ی farsimbti - ۱۳۹۸ تاکنون

نمونه کارها

نمونه‌ی قلم به زبان فارسی
این فایل بخش ابتدایی داستان اول از یک مجموعه‌ی داستان قدیمیه که زمانی قصد انتشارش رو توی صفحه‌ی اینستاگرامم داشتم و بااین‌وجود هرگز منتشر نشده.
مشاهده نمونه کار
نمونه‌ی قلم به زبان انگلیسی
این فایل بخش ابتدایی چپتر اول از یک رمان فانتزی بلند به زبان انگلیسیست که به‌عنوان یک فن‌پروژه در تویتر و یوتیوب منتشر می‌شود.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی