برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
MohammadBagher.A
MohammadBagher.A
MohammadBagher.A

MohammadBagher.A

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
MohammadBagher.A
MohammadBagher.A
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳ ساعت و ۳۴ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام ، من تو حوزه ادیت عکس (با فتوشاپ) و ادیت ویدئو (با نرم افزار wondershare filmora X) و ساخت لوگو موشن مهارت تقریبا خوبی دارم و البته در ورد و پاورپوینت هم مهارت دارم ولی بیشتر دوست دارم تو حوزه ادیت ویدئو و عکس فعالیت کنم . من تازه ، واردِ حوزه کار فریلنسری شدم و امیدوارم بتونم به شما دوست عزیز کمک کنم.
تحصیلات
مهندسی پزشکی از دانشگاه غیر دولتی - ۱۳۹۸ تاکنون
تجربه های کاری
ادیتور و مالک کانال در کانال یوتویوبی با نام WWFC FARSI - ۱۴۰۰ تاکنون

نمونه کارها

طراحی پست و استوری با کیفیت و حرفه ای اینستاگرام - نمونه شماره 25
این یک پست اینستاگرام با ابعاد 1080*1080 ( سایز مربعی پست اینستاگرام ) است که به صورت نمونه برای یک مدرس اینستاگرام و برای فروش دوره کسب درآمد از اینستاگرام تخیلی طراحی شده است که می توان به جای نام و عکس نمایش داده شده ،نام و عکس مورد نظر شما را روی آن نوشت و می توان فونت نوشته ها را هم تغییر داد. می توان تون رنگی پست را هم طبق سلیقه و نظر شما طراحی کرد و می توان آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شما را نیز در این پست قرار داد. امیدوارم از این پروژه کمال لذت را برده باشید و بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی پست و استوری با کیفیت و حرفه ای اینستاگرام - نمونه شماره 24
این یک پست اینستاگرام با ابعاد 1080*1080 ( سایز مربعی پست اینستاگرام ) است که به صورت نمونه برای فروش یک قهوه با تم شب یلدا طراحی شده است که می توان به جای محصول ، محصول مورد نظر شما را روی آن نوشت و می توان فونت نوشته ها را هم تغییر داد. می توان تون رنگی پست را هم طبق سلیقه و نظر شما طراحی کرد و می توان آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شما را نیز در این پست قرار داد. امید وارم از این پروژه کمال لذت را برده باشید و بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی پست و استوری با کیفیت و حرفه ای اینستاگرام - نمونه شماره 23
این یک پست اینستاگرام با ابعاد 1080*1080 ( سایز مربعی پست اینستاگرام ) است که به صورت نمونه برای یک باشگاه بدن سازی تخیلی طراحی شده است که می توان به جای نام و عکس نمایش داده شده ،نام و عکس مورد نظر شما را روی آن نوشت و می توان فونت نوشته ها را هم تغییر داد. می توان تون رنگی پست را هم طبق سلیقه و نظر شما طراحی کرد و می توان آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شما را نیز در این پست قرار داد. امیدوارم از این پروژه کمال لذت را برده باشید و بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم. توجه : فایل اسکرین شات psd پروژه مذکور در قسمت عکس ها موجود است لطفا ورق بزنید.
مشاهده نمونه کار
طراحی پست و استوری با کیفیت و حرفه ای اینستاگرام - نمونه شماره 22
این یک پست اینستاگرام با ابعاد 1080*1080 ( سایز مربعی پست اینستاگرام ) است که به صورت نمونه برای یک رستوران تخیلی طراحی شده است که می توان به جای نام و محصول نمایش داده شده ،نام و محصول مورد نظر شما را روی آن نوشت و می توان فونت نوشته ها را هم تغییر داد. می توان تون رنگی پست را هم طبق سلیقه و نظر شما طراحی کرد و می توان آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شما را نیز در این پست قرار داد. امیدوارم از این پروژه کمال لذت را برده باشید و بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم. توجه : فایل اسکرین شات psd پروژه مذکور در قسمت عکس ها موجود است لطفا ورق بزنید.
مشاهده نمونه کار
طراحی پست و استوری با کیفیت و حرفه ای اینستاگرام - نمونه شماره 21
این یک پست اینستاگرام با ابعاد 1080*1080 ( سایز مربعی پست اینستاگرام ) است که به صورت نمونه برای یک مشاور املاک تخیلی طراحی شده است که می توان به جای نام و شغل نمایش داده شده ،نام و شغل مورد نظر شما را روی آن نوشت و می توان فونت نوشته ها را هم تغییر داد. می توان تون رنگی پست را هم طبق سلیقه و نظر شما طراحی کرد و می توان آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شما را نیز در این پست قرار داد. امیدوارم از این پروژه کمال لذت را برده باشید و بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم. توجه : فایل اسکرین شات psd پروژه مذکور در قسمت عکس ها موجود است لطفا ورق بزنید.
مشاهده نمونه کار
طراحی پست و استوری با کیفیت و حرفه ای اینستاگرام - نمونه شماره 20
این یک پست اینستاگرام با ابعاد 1080*1080 ( سایز مربعی پست اینستاگرام ) است که به صورت نمونه برای یک شرکت ساختمان سازی تخیلی طراحی شده است که می توان به جای نام و شغل نمایش داده شده ،نام و شغل مورد نظر شما را روی آن نوشت و می توان فونت نوشته ها را هم تغییر داد. می توان تون رنگی پست را هم طبق سلیقه و نظر شما طراحی کرد و می توان آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شما را نیز در این پست قرار داد. امیدوارم از این پروژه کمال لذت را برده باشید و بتوانیم همکاری خوبی با یکدیگر داشته باشیم. توجه : فایل اسکرین شات psd پروژه مذکور در قسمت عکس ها موجود است لطفا ورق بزنید.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی