برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Golnar.M
Golnar.M
Golnar.M
۲
کاربر تایید شده

Golnar.M

(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
آموزش آنلاین
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Golnar.M
۲
کاربر تایید شده Golnar.M
(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
ترجمه مقاله
مترجم همزمان
ویرایش متن و پایان نامه
انجام پروژه
پروپوزال
نگارش به زبان انگلیسی
تدریس زبان انگلیسی
مترجم متون عمومی، ادبی، نیمه ت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳ ساعت و ۱ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
مدرس و نویسنده و شاعر به ۳ زبان زنده دنیا صاحب آثار ادبی فارسی و انگلیسی عضو آکادمی شاعران برتر انگلستان و هندوستان و انجمن های ادبی پارسی و انگلیسی مدرس متخصص آموزش انگلیسی بعنوان زبان دوم مجرب در روش آوایی غیرمستقیم یا جولی فونتیکس تخصصی مدرس عضو جامعه مدرسان بریتیش کانسیل بین الملل،با دسترسی کامل به منابع آموزشی و علمی کمبریج . دارای لیسانس مترجمی و نیز کارشناسی ارشد علوم ارتباطات رسانه جمعی از هند و دارای آیتلس ۸ از بریتیش کانسیل بنگلور میباشم. در طی سالها تدریس زبان و نویسندگی با توجه به تحصیلات و سردبیری ماهنامه دانشگاه محل تحصیلم در خارج مقالات انگلیسی بسیار نوشته ام و متون عمومی و تخصصی بسیار مناسب و تحقیقات دانشگاهی فراوان به قلم خود نگارش و نیز ترجمه کرده ام. دارای ۱۵ سال تجربه کار تدریس به انگلیسی در خارج و داخل کشور و نیز مترجمی انگلیسی و ترکی استانبولی هستم. در حوزه جامعه شناسی و روانشناسی و زبانشناسی و ادبیات نیز بعنوان ژورنالیست فریلنسر تبحر خاصی دارم. سوابق کاری ام مجموعا ۱۵ سال بوده که ۷ سال اش با مدارک معتبر و توصیه نامه هست که عبارتند از مدرس زبان انگلیسی از پایه تا آیلتس به مدت ۱۵ سال، مربی مهدکودک دو زبانه رنگین کمان به مدت ۱ سال ،مدرس زبان پاره وقت کودکان و فامیلی فرندز و پاکت، مدیر ارشد پروژه و موسس شعبه اول شرکت دات نت دانش بنیان مالیاتی اینتلی رز کالیفرنیا در هند ۲ سال، استادیار دانشگاه رسانه و ارتباطات سی ام آر در بنگلور هند ۱ سال.
تحصیلات
علوم ارتباطات اجتماعی از بنگلور یونیورسیتی هند - ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۱
مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال واحد زبانهای خارجه - ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۴
تجربه های کاری
مدرس زبان کودکان در موسسه زبان ارس - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۸
مدرس دانشکده علوم ارتباطات جمعی در دانشگاه CMR بنگلور هند - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۱

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
تدریس خصوصی مهارتهای آزمون آیلتس
کارلنسر
۱۲ اسفند ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

مقاله ام در هفته نامه سی ام ار تایمز بنگلور هندوستان
مقاله ای نگارش من با موضوع فوتبال در صفحه ورزشی چاپ شده در هفته نامه سی ام ار تایمز هندوستان سال ۱۳۸۹ انتشارات دانشگاهی علمی چاپخانه کمبریج بنگلور هند
مشاهده نمونه کار
مقاله نویسی و روزنامه نگاری در هفته نامه سی ام آر تایمر بنگلور .
مقاله نویسی و روزنامه نگاری در هفته نامه سی ام آر تایمر بنگلور هندوستان که اخبار هفته و گزارشگری برنامه‌ ها و رویدادهای علمی یا فستیوال‌ های بین دانشگاه های ایالتی را نوشته ام و یکسال و نیم سردبیر ان بودم.
مشاهده نمونه کار
تولید محتوا خلاقانه ترجمه کردن نثر انگلیسی به شعر قالب رباعی فارسی و منن پردازی از تصویر
نمونه کار خلق محتوای شبکه اجتماعی ترجمه ی نثر انگلیسی و کپشن نویسی خلاقانه ام که نوشته و عکس اورجینال انگلیسی را ترجمه فارسی کردم و در لحظه سراییدم فی البداهه بصورت شعر فارسی در قالب رباعی سروده و نوشتم. تولید محتوا و ترجمه و تمثیل شعری آفریدن از تصویر که بسادگی در یک پست اینستاگرام در عرض ۵ دقیقه خلق اثر نمودم.
مشاهده نمونه کار
مقاله نویسی محتوا به انگلیسی در هفته نامه هندوستان
نمونه ای از مقاله های متعددی که به زبان انگلیسی نوشته ام و به چاپ و نشر درآمده و سندی ست بر توانایی و دانش، هم نویسنده و نظریه پرداز و ویراستارم و نیز ارشد روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی میباشم.نمونه ای از کارهای من در حوزه تولید محتوا متنی روزنامه چاپ شده سی ام ار تایمز سال ۱۳۸۹ صفحه ی ورزشی.
مشاهده نمونه کار
نمونه کاری از نویسندگی و شاعری ام به انگلیسی و نیز فارسی. در کنار مقاله نویسی و نمونه ترجمه و ویراستاری ام بریده کوتاه.
در طی سالها نویسندگی شاعری مترجمی و مدرسی با توجه به تحصیل ارشد ارتباطات در خارج مقالات انگلیسی و تسلط به نگارش متون انگلیسی و نیز فارسی ادبی شعر و تحقیقاتی و ماهنامه نگاری بسیار نوشته ام و متون عمومی و تخصصی بسیار مناسب و تحقیقات دانشگاهی فراوان به قلم خود نگارش و نیز ترجمه کرده ام. دارای ۱۵ سال تجربه کار تدریس به زبان انگلیسی در خارج و داخل کشور و نیز کارشناس مترجمی انگلیسی و دارای توانایی ترجمه ترکی استانبولی به هر رو زبان فوق هستم. مترجم همزمان ‌و دقیق و سرعتی.
مشاهده نمونه کار

خدمات آموزشی

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی