برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Shahrokh.M
Shahrokh.M
Shahrokh.M
کاربر تایید شده

Shahrokh.M

(۷)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Shahrokh.M
کاربر تایید شده Shahrokh.M
(۷)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی ویدیو
طراحی تبلیغاتی
تولید محتوا شبکه های اجتماعی
ویدیو های تبلیغاتی
طراحی کمپین تبلیغاتی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۲ ساعت و ۸ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای : 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software مدرک پایان دوره افتر افکت و پریمیر دارای مدرک بین‌المللی فتوشاپ پیشرفته حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی بیش از 350 قرارداد تولید تیزر های تبلیغاتی : صنعتی/ تولیدی/ فروشگاهی
تحصیلات
تصویر سازی و گرافیک از لیسانس - ۱۳۷۴ الی ۱۳۷۹
تجربه های کاری
مدیر مجموعه در تصویر سازان جام جم - ۱۳۷۹ الی ۱۴۰۲

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
(سورپریزا) پکیج تخصصی تولد در شبکه های اجتماعی
کارلنسر
۷ بهمن ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
یک تبلیغات تجاری و فروشگاهی برای شبکه های اجتماعی
کارلنسر
۷ بهمن ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
انیمیشن ومتحرک سازی کتاب و مجله
کارلنسر
۵ بهمن ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
ساخت کلیپ تاریخچه هنرمندان و ورزشکاران برای شبکه های اجتماعی
کارلنسر
۴ بهمن ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
ساختن کلیپ‌های کوتاه استوری و ریلز برای شبکه‌های اجتماعی
کارلنسر
۲ بهمن ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

ادیت فیلم عروسی بصورت سینمایی با بهره گیری از هوش مصنوعی
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software من ادیت فیلم عروسی را سینمایی می‌سازم فیلم شما را با ترکیب داستان سرایی و هنربا تمرکز بر مهم‌ترین لحظات روز خاص شما بیان خواهم کرد با استفاده از هوش مصنوعی سناریو داستان را می سازم بی‌کیفیت بودن فیلم موجود به دلیل پایین آوردن حجم و کیفیت جهت بارگذاری در این سایت می‌باشد اما فیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد .
مشاهده نمونه کار
سورپرایز پکیج تخصصی تولد در شبکه های اجتماعی
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software سورپرایز پکیج اختصاصی تولد کودک در اینستاگرام (کارت دعوت دیجیتال / کلیپ / استوری / ریلز با موزیک و افکت های خاص با صدای خود کودک بصورت قصه گویی اگر برای آموزش یا سرگرم کردن بچه ها به یک ویدیوی جالب برای کودک دلبندتان نیاز دارید، خوشحال می شوم کمک کنم! با استفاده از شخصیت های متحرک، تایپوگرافی جنبشی، موشن گرافیک، جلوه های بصری و جلوه های صوتی، یک انیمیشن رنگارنگ و سرگرم کننده ایجاد می کنم. با بازسازی صدای فرزندتان با کمک هوش مصنوعی این یک راه عالی برای زنده کردن خاطرات فرزندتان است بی‌کیفیت بودن فیلم موجود به دلیل پایین آوردن حجم و کیفیت جهت بارگذاری در این سایت می‌باشد اما فیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد .
مشاهده نمونه کار
تبلیغات تجاری و فروشگاهی برای شبکه های اجتماعی
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software ساخت کلیپ تخصصی برای کارخانه ها /فروشگاه ها و صنایع یاددآور می شوم استفاده از سناریو با بهره گیری از هوش مصنوعی باعث محتوای خیره کننده ای برای مجموعه شما خواهد بود تخصص: استفاده از سال ها تجربه در ایجاد محتوای خیره کننده برای مجموعه ای از صنایع کیفیت: ارائه کیفیت k/8k/4kگرافیک چشم نواز، انیمیشن ها و جلوه ها چرخش سریع: متعهد به ارائه خدمات کارآمد بدون به خطر انداختن کیفیت موسیقی مناسب بدون حق امتیاز که روایت شما را تقویت می کند بهینه سازی برای پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب، تیک تاک برای به حداکثر رساندن تعامل و افزایش تبدیل فیلمنامه ای جذاب که داستان برند شما را به خوبی بیان می کند بی‌کیفیت بودن فیلم موجود به دلیل پایین آوردن حجم و کیفیت جهت بارگذاری در این سایت می‌باشد اما فیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد .
مشاهده نمونه کار
تاریخچه تیم والیبال هنرمندان ایران
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software من با تخصص خود می توانم ویدیوهای شما را به روایتی منسجم و جذاب تبدیل کنم. شما چه یک ورزشکار باشید چه یک وبلاگ نویس سفر، تأثیرگذار سبک زندگی یا فقط کسی که عاشق ثبت لحظات خاص باشید ، من می توانم به شما کمک کنم ویدیوهای خود را بدرخشانید و برای همیشه ماندگار کنید. من بهترین قسمت ها را از ویدیوهایی که ارائه می کنید انتخاب می کنم من فیلم را سازماندهی می کنم تا داستانی منسجم ایجاد کنم پایین بودن کیفیت فیلم موجود به دلیل محدودیت حجم در این سایت می‌باشدفیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد . من کلیپ ها را مطابق با ریتم و ضرب آهنگ انتخاب شده ویرایش می کنم. من رنگ ها و نور را تنظیم می کنم تا ظاهری حرفه ای ایجاد کنم. من انتقال های سفارشی، عناوین و عناصر دیگر را برای افزایش جذابیت بصری اضافه می کنم. من هر کار اضافی را در صورت نیاز برای بهبود محصول نهایی انجام می دهم. من ویدیو را با وضوح بالا (1080 یا 4K یا 8K) برای کیفیت و وضوح مطلوب ارائه می کنم. بی‌کیفیت بودن فیلم موجود به دلیل پایین آوردن حجم و کیفیت جهت بارگذاری در این سایت می‌باشد اما فیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد .
مشاهده نمونه کار
ساختن کلیپ‌های کوتاه استوری و ریلز برای شبکه‌های اجتماعی
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software من تجربه دنیای واقعی و استعدادهای هنری خود را در هر پروژه ای به ارمغان می آورم، طراحی و اجرای تصاویر جذابی که تجربه تماشا را افزایش می دهد و موجب بازدید فوق العاده از پیچ شما میشود چه به دنبال ویدیویی باشید که اطلاع‌رسانی کند، سرگرم‌کننده یا الهام‌بخش باشد، من می‌توانم به شما کمک کنم ویدیوهایی بسازید که مخاطبان شما را افزایش دهد/. بی‌کیفیت بودن فیلم موجود به دلیل پایین آوردن حجم و کیفیت جهت بارگذاری در این سایت می‌باشد اما فیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد .
مشاهده نمونه کار
لوگوی کاغذی شما را طراحی بعدار و متحرک سازی خواهم کرد
سلام عرض ادب بنده ۲۳ سال مشاوره طراحی و اجراء در زمینه‌های فیلم و عکس را دارم ساخت و تولید انیمیشن‌های 3و2 بعدی/ طراحی لوگو/ /لوگو موشن /آرت ویدیو /ساخت تیزرهای تبلیغاتی گزارش آگهی و تدوین فیلم و سریال مسلط به نرم افزارهای 3D Max, Maya, After Effects, Premiere, Edius, Photoshop and other related design and graphics software هر آنچه در ذهن دارید یا روی کاغذ، ما به آن جان می دهیم تبدیل لوگو و عکس دو بعدی به سه بعدی انیمیشن لوگو: با انیمیشن های مسحورکننده به طراحی خود جان ببخشید. لوگوی متحرک: طراحی خود را با انیمیشن های جذاب به یاد ماندنی کنید. انیمیشن سه بعدی: به تاثیر لوگوی خود عمق و بعد اضافه کنید. ویدیوی مقدماتی: اولین تاثیر قدرتمندی را با مقدمه ها ایجاد کنید. انیمیشن کارتونی انیمیشن توضیحی. با هر نوع خروجی: جهت شبکه های اجتماعی /اینستاگرام/ یوتیوب/فیسبوک/تیک تاک/تلگرام/واتساپ با وضوح: Full HD / 4K / 8K در ضمن اگر نیازی به گوینده باشد گوینده های مختلفی با زبان های مختلف دنیا (زن و مرد) هستندکه لحن گویش / نوع بیان / سرعت خواندن آنها باهم متفاوت هست در صورت نیاز میتوانیم تست صدای آنها نیز بشنوید بی‌کیفیت بودن فیلم موجود به دلیل پایین آوردن حجم و کیفیت جهت بارگذاری در این سایت می‌باشد اما فیلم تحویلی به مشتری به صورت Full HD / 4K / 8K می‌باشد .
مشاهده نمونه کار

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی