برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Zeynab.Z
Zeynab.Z
Zeynab.Z
کاربر تایید شده

Zeynab.Z

(۱)
قم
آخرین فعالیت : ۳ روز و ۳ ساعت پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
تولید محتوا:
(۱)
Zeynab.Z
کاربر تایید شده Zeynab.Z
(۱)
قم
آخرین فعالیت : ۳ روز و ۳ ساعت پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
تولید محتوا:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
ورد
تولید محتوای سایت
محتوا گذاری
پشتیبانی و پاسخگوی مشتریان
پشتیبانی سایت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۱۲ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۳ روز و ۳ ساعت پیش
درباره فریلنسر
یک سال و نیم پشتیبان سایت فروشگاه های اینترنتی بوده ام و به متقاعد کردن مشتری و چگونگی ترغیب آن ها به خرید از وب سایت شما تسلط کامل دارم. به اکسل و ورد مسلط هستم، قیمت گذاری محصولات و وارد کردن فاکتور فروشگاه های اینترنتی نیز در رزومه کاری من می باشد. علاوه بر آن یک سال معاونت تولید محتوای وب سایت های اینترنتی را داشتم و از لحاظ قوانین سئو، علائم نگارشی و غیره محتواها را به دقت بازبینی و نگارش میکردم. اما اکنون به دنبال همکاری مستقیم با کارفرما های عزیز هستم و میخواهم به صورت مستقل فعالیت خود را انجام دهم، نوع قلم متفاوتی را می توانم در تولید محتواهای مشابه داشته باشم تا یک درصد هم کپی از مطالب قدیمی پیش نیاد. محتوا های تولید شده توسط بنده در نهایت از لحاظ کپی بودن به روش سرچ این گوگل چک می شوند و محتوایی صد در صد یونیک تقدیم کارفرمای عزیز میگردد.
تجربه های کاری
پشتیبان سایت در هایپرچی - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰
پشتیبان سایت و فاکتور زن در زود مارکت - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
معاونت تولید محتوای سایت در سگال - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲

کارهای انجام شده و نظرات

تولید محتوا تخصصی برای محصولات لوازم خانگی
تولید محتوا تخصصی برای محصولات لوازم خانگی
مبلغ استخدام
۳۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
تولید محتوا برای وبسایت فروشگاهی
تولید محتوا برای وبسایت فروشگاهی
مبلغ استخدام
۱۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
بسیار منضبط و با اخلاق حرفه‌ای کار انجام شد

نمونه کارها

خواص عجیب زعفران برای مغز و اعصاب
تولید محتوای تخصصی زعفران زعفران محصولی است که تولید محتوا راجع‌به آن بسیار تخصصی و متداول است. برای این که بتوانیم در میان وب سایت های مختلف فروش زعفران ر جایگاه بالایی قرار بگیریم باید محتواهایی یونیک و حرفه‌ای در تعداد کلمات بالا تولید و هفتگی به تعداد این کلمات بی‌افزاییم. محتوای 3000 کلمه‌ای راجع به زعفران تقدیم کارفرمای عزیز شد.
مشاهده نمونه کار
لیست بهترین کتاب های فیودور داستایوفسکی، نویسنده معروف روسیه ای
مقاله 1000 کلمه درباره کتاب های نویسنده معروف داستایوفسکی در این محتوا، 3 تا از کتاب های این نویسنده با شرح حالی کوتاه از آن ها قید شده تا مخاطب بتواند به راحتی این کتاب ها را انتخاب و خریداری کند. با آوردن کلماتی منحصر به فرد، مخاطبان در انتهای مطلب ترغیب به خرید از این سایت می‌شوند.
مشاهده نمونه کار
تولید محتوا با موضوع گلیم دستباف ترکیه
* صفحه اول گوگل* همانطور که میدانید تولید محتوا در وب سایت های فروش فرش و مشتقات آن، بسیار دشوار می باشد و تولید محتوایی که یونیک و حرفه ای باشد تنها توسط افراد متخصص امکان پذیر است. رقابت در زمینه ی فرش و گلیم بسیار تنگاتنگ است و افرادی برنده‌ی این رقابت هستند که محتوایی جذاب را در وب سایت خود داشته باشند. این محتوا شامل تگ های پر بازدید و با رعایت قوانین کامل سئو صورت گرفته است و بازدهی بسیار عالی داشته.
مشاهده نمونه کار
محصول: دستگاه ساکشن کودک (لوازم پزشکی)
* صفحه اول گوگل* دستگاه آلات پزشکی نه تنها در کشور خودمان بلکه از کشور های دیگر به دلیل نرخ نوسانات، خواهان زیادی دارد. در کشور های دیگر جهان به دلیل درآمد دلاری که مردم دارند می توانند از کشور ایران خرید های زیادی را با قیمت های بسیار مناسبی انجام دهند؛ اما متقاعد کردن این خریداران کار دشواریست و شما باید در میان وب سایت های فروشگاهی بسیار زیاد جایگاه بالایی قرار بگیرید تا بتوانید محصولات خود را هم به مردمان کشورمان و هم به افرادی که در کشور های دیگر به این محصول نیاز دارند به فروش برسانید. این رتبه ی بالا تنها از طریق محتوای خوب و رعایت قوانین سئو در آن محتوا امکان پذیر است. این محتوایی که بنده برای یکی از وب سایت های فروش دستگاه آلات پزشکی تولید کرده ام می تواند با اطلاعاتی کم، مشتری را نسبت به دانستن اطلاعات کلی و خرید این محصول راغب کند.
مشاهده نمونه کار
نمونه محتوای تولید شده درباره ی دستگاه میلنگ تراش
* صفحه اول گوگل* دستگاه میلنگ تراش موجود در این مجموعه جزء محصولات نهایی به حساب می آمد و محتوای تحویل داده شده طبق دستور کارفرما 150 کلمه ای بود و کلمات خرید و فروش جزء اصلی ترین کلمات آورده شده در این محتوا بوده است. همانطور که میدانید تولید محتوا درباره ی محصولات صنعتی و کارگاهی باید با دقت بسیار دقیقی انجام شود و تمامی ویزگی های دستگاه مورد نظر باید خوانده و بدون درصدی کپی، باید ارائه گردد. https://deltafaraji.ir/product/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C
مشاهده نمونه کار
میوه خشک لوکس شرکت آرادبرندینگ
* صفحه اول گوگل* یکی از محتوا‌های 400 کلمه ای بنده می باشد که می توانم در تعداد کلمات بالاتر نیز طبق قوانین خودتون تولید آن را انجام دهم. امروزه با توجه به زیاد شدن فروشگاه های اینترنتی، تولید کنندگان محصولات، باید بتوانند با محتوایی یونیک و جذاب محصول خود را معرفی کنند تا مشتری برای خرید از آن ها ترغیب شود. با استفاده از قوانین مهم سئو توانستم این جایگاه را از آن، وب سایت کارفرمای عزیز کنم.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی