برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Moslem.D
Moslem.D
Moslem.D
کاربر تایید شده

Moslem.D

N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Moslem.D
کاربر تایید شده Moslem.D
N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
remote sensing
google earth engine
microsoft excel
ویرایش مقاله
رسم نمودار
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
اینجانب دانشجوی دکتری سیستم اطلاعات مکانی(GIS) در دانشگاه تهران بوده و موفق به کسب رتبه برتر در بین دانشجویان در مقاطع کارشناسی و ارشد بوده ام. همچنین مقالات علمی - پژوهشی متعددی در زمینه GIS و سنجش از دور (Remote sensing) داشته ام که به تبع آن تسلط بالایی در کار با داده های مکانی اعم از وکتور و رستر پیدا کرده ام. همچنین با توجه به اینکه به برنامه نویسی نیز علاقمند هستم، میتوانم مجموعه ای از تحلیل های مکانی را بر بستر زبان برنامه نویسی پایتون پیاده سازی کنم. موضوع کار اینجانب در مقطع دکتری در خصوص یادگیری ماشین و یادگیری عمیق (شبکه های عصبی) می باشد که می توانم این گونه ابزارها را در کاربردهای GIS , RS به کار بگیرم.
تحصیلات
مهندسی نقشه برداری از دانشگاه تهران - ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۸
کارشناس ارشد سیستم های اطلاعات مکانی (GIS) از دانشگاه تهران - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۱
دکتری سیستم های اطلاعات مکانی (GIS) از دانشگاه تهران - ۱۴۰۱ تاکنون
تجربه های کاری
مدیرعامل در فناوران اطلاعات مکانی راد - ۱۴۰۱ تاکنون

نمونه کارها

پهنه بندی خطر وقوع فرونشست براساس معیارهای اثرگذار با استفاده تکنیک تصمیم گیری چندمعیاره
دراین کار به منظور بررسی اثر معیارهای مختلف برروی ایجاد فرونشست، از نظرات کارشناسی مرتبط با این موضوع استفاده شده است و به دنبال آن وزن مربوط به هر معیار با روش میانگین هندسی بدست آمده است. همچنین برای زیرمعیارهای مربوط به هر لایه، رتبه بندی بندی صورت گرفته است و با به کارگیری روش وزن دهی رتبه ای، وزن مربوط به هر زیرلایه بدست آمده است. به منظور تلفیق لایه های مختلف، از روش SAW استفاده شده است که در نتیجه آن یک نقشه پهنه بندی خطر وقوع فرونشست تهیه گردید.
مشاهده نمونه کار
طراحی خطوط انتقال نفت و گاز بر اساس سامانه اطلاعات مکانی (GIS) در منطقه جایزان استان خوزستان
این کار از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) برای طراحی خطوط انتقال نفت و گاز در جایزان، شهرستان امیدیه، استان خوزستان استفاده کرده است. روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) برای معیارهای وزن دهی مختلف بر اساس نظرات خبرگان اجرا شد. همچنین برای ترکیب وزنه ها از روش میانگین و دمپستر-شافر استفاده شده است. برای ترکیب لایه‌های مختلف برای تهیه نقشه هزینه، از تکنیک همپوشانی وزنی استفاده شد و سپس بین ایستگاه‌های طراحی مختلف مسیر منتقل شد.
مشاهده نمونه کار
تهیه نقشه خطرپذیری آلاینده PM2.5 شهر تهران با استفاده از الگوریتم میانگین وزنی مرتب شده
در این کار از لایه های اطلاعاتی هواشناسی شامل سرعت باد، دمای بیشینه، دمای کمینه، دمای میانگین، بارش 24 ساعته و رطوبت و همچنین لایه های شاخص نرمال شده تفاوت پوشش گیاهی(NDVI) و تراکم جاده ای استفاده شده است. برای محاسبه وزن های مربوط به ترتیب مقادیر به منظور به کارگیری الگوریتم میانگین وزنی مرتب شده از الگوریتم گرادیان کاهشی استفاده شده است. برای دستیابی به مقدار بهینه وزن ها پارامتر نرخ آموزشی مطلوب بدست آمده است. همچنین لایه های اطلاعاتی بر اساس وزن های بدست آمده، براساس رویکرد میانگین وزنی مرتب شده تلفیق شدند.
مشاهده نمونه کار
تخمین مقادیر جاافتاده در سری های زمانی داده های آلودگی هوای شهر تهران
این کار روی‌داده‌های آلودگی هوای شهر تهران شامل غلظت آلاینده‌های PM2.5، PM10، SO2، NO2، O3 و CO انجام‌شده است. در این مطالعه الگوریتم LANN که در تخمین و پیش‌بینی سری‌های زمانی تک متغیره کاربرد دارد، استفاده‌ و مقادیرجاافتاده برای تمامی آلاینده‌ها پیاده‌سازی و مقایسه شده است. هم‌چنین در بخشی دیگر از مطالعه، سایر آلاینده‌های محیطی در برآورد مقادیر جاافتاده در نظر گرفته ‌شده‌اند که با به‌کارگیری روش شبکه عصبی، تخمین مقادیر جاافتاده برای همه آلاینده‌ها انجام ‌شده است.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی