برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
AmirAli.N
AmirAli.N
AmirAli.N
کاربر تایید شده

AmirAli.N

(۳)
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
AmirAli.N
کاربر تایید شده AmirAli.N
(۳)
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
ویدیوگرافی
برندینگ
راه اندازی کسب و کار
طراحی سایت
تدوین
تصویربرداری تبلیغاتی
تصویربرداری مستند
میانگین سرعت پاسخ دهی
۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام بنده امیرعلی نصیری هم بنیانگذار آکادمی فایاآموز از سال 90 به عنوان عکاس صنعتی وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شده و توی شاخه های مارکتینگ،برندینگ،مشاور و کوچینگ کسب و کار فعالیت دارم. مدرس دوره برندینگ و دوره مذاکره در فروش عضو انجمن کمپین نویسی ایران دارای دو دوره متوالی عنوان کمپین نویس برتر دارای مدرک تدریس گری بین المللی عکاسی و تصویربرداری دارای عنوان نفر دوم جشنواره عکاسی از آژانس عکاسی مگنوم
تحصیلات
مدیریت بازرگانی از دانشگاه شمس تبریز - ۱۳۹۸ تاکنون
تجربه های کاری
مدیربخش دیجیتال مارکتینگ و اموزشگاه در فایاتک - ۱۳۹۷ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
پروژه وب سایت فایامدیا
افشین اسدالهی
۲ اسفند ۱۴۰۲
بسیار خرسندیم که با شخصی مثل شما آشنا شدیم که جدای از بحث مهارت های فردی، به ارائه پیشنهادهای کارامد و تاثیر گذار در کار فکر می کنید. انشالله بتوانیم در آینده ای نزدیک دوباره امکان همکاری با شما را داشته باشیم.
عکاسی محصولات گیمینگ
Anonymous
۲ اسفند ۱۴۰۲
آقای نصیری از همان شروع همکاری رفتار و اخلاق بسیار حرفه ایی داشته اند و در روند کار من را در تمام جریانات و جزئیات قرار داده است و باعث افتخار مجموعه مان بود که با چنین دلاور مرد شریفی همکاری نموده اییم.
ماسال
امید احمدی
۲ اسفند ۱۴۰۲
بشدت انسان آن تایم و خوش برخوردی بودن ، جوری ک چندین بار یه شات رو گرفتیم ولی با کمال آرامش حرفه ای کارشونو انجام دادن .

نمونه کارها

پروژه طراحی وبسایت اختصاصی اذرملک
طراحی وبسایت آذرملک این وبسایت به صورت اختصاصی طراحی شده و شامل بخش های فروش رهن و اجاره محاسبه کمیسیون و چت با مشاورین جلسات کاری و امکانات بسیاری می باشد. طراحی رابط کاربری با استفاده از پلتفرم فیگما کدنویسی با استفاده از کتابخانه ری اکت و برنامه نویسی با استفاده از زبان برنامه نویسی شی گرای asp.net
مشاهده نمونه کار
پروژه طراحی وبسایت شرکتی داراپایتخت
طراحی وب سایت دارا پایتخت این وب سایت به صورت دو‌منظوره شرکتی و آموزشگاهی پیاده سازی شده است.
مشاهده نمونه کار
پروژه طراحی وبسایت فروشگاهی رایان اپ
فروشگاه اینترنتی رایان آپ با سیستم‌مدیریت محتوای وردپرس طراحی و‌پیاده سازی شده و امکان اتصال به پلتفرم های هوشمندی مثل ترب و دیجی کالا و باسلام رو داره همچنین از امکانات هوشمند میشه به نوسان تغییر قیمت محصول ، مقایسه پیشرفته و محصولات متغیر سفارشی اشاره کرد.
مشاهده نمونه کار
پروژه موشن گرافی شهرسرود مرکز آوای انقلاب اسلامی
این موشن گرافی جهت فراخوان مسابقه لیگ سرود به سفارش شهرسرود مرکز آوای انقلاب اسلامی طراحی و پخش گردیده تنها چالش این پروژه نبود تایم و زمان بسیار کمی بود که برای طراحی این موشن اخصاص داده شده بود اما به لطف تیم مجربی که کنارشون فعالیت میکنیم تونستیم این پروژه رو ظرف مدت 3 روز طراحی و تحویل بدیم.
مشاهده نمونه کار
عکاسی صنعتی زمینه سفید محصولات امیتیس
این سری عکس ها به منظور بارگذاری داخل وبسایت رسمی برند امیتیس عکاسی شده و به همین دلیل بصورت زمینه سفید و دوربری شده عکاسی شده است. جهت توضیحات بیشتر میتوانید به نمونه کار های دکوراتیو این برند مراجعه کنید.
مشاهده نمونه کار
عکاسی صنعتی از محصولات برند آمیتیس
بزرگترین چالش عکاسی از محصولات امیتیس حذف رفله های زاعد از رو محصولات بود چون جنس محصولات برعکس چیزی که در تصویر مشاهده میشه بسیار براق بوده که نور رو براحتی منعکس میکرد و چالش های همیشگی عکاسی از اجسام براق رو به همراه داشت اما همکاری با برند آمیتیس و حضور کنار مدیرعامل محترم این برند واقعا برامون لذت بخش بود. این عکس های امتیس مخصوص پیج اینستاگرامی و صفحه رسمی این برند معتبر در زمینه طراحی و ساخت سینک های گرانیتی میباشد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی