برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Soroush.M
Soroush.M
Soroush.M
کاربر تایید شده

Soroush.M

(۲)
البرز
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
عکاسی، ویدئو و انیمیشن:
(۱)
Soroush.M
کاربر تایید شده Soroush.M
(۲)
البرز
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
عکاسی، ویدئو و انیمیشن:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
تنظیم صدا
ضبط صدا
صدابرداری
سینک کردن صدا
اصلاح صدا
ادیتور پادکست
تدوین صوت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
درباره من من سروش، طراح صدای خلاق و باتجربه با عشق و علاقه‌ای بی‌حد به دنیای صدا هستم. سابقه فعالیت من در زمینه‌های مختلف تولید و پس از تولید فیلم، به من درک جامعی از تمام جنبه‌های تولید صدا داده است. تمرکز من بر طراحی صدای بازی، مهارت‌های فنی من را در برنامه‌نویسی و ساختارهای دیجیتال ارتقا داده و به من کمک کرده تا به راحتی با چالش‌های مدرن دنیای صدا کنار بیایم. علاوه بر مهارت‌های فنی، از مهارت‌های نرم فوق‌العاده‌ای مانند توانایی برقراری ارتباط موثر، مدیریت زمان و حل مسئله نیز برخوردارم. دانش فنی، مهارت‌های عملی و تعهد من به این حرفه، من را به یک عضو ماهر و قابل اعتماد در تیم‌های تولید فیلم و انیمیشن تبدیل کرده است. هدف من ارائه صداهایی با کیفیت بالا و خلاقانه است که به ارتقای تجربه کاربر و جلب نظر مخاطبان کمک کند. من به طور مداوم در حال یادگیری و ارتقای مهارت‌های خود هستم و از جدیدترین فناوری‌ها و روندهای صنعت صدا آگاه هستم. معتقدم که می‌توانم با تعهد، خلاقیت و مهارت‌های خود، به شما در تولید پروژه‌های صوتی با کیفیت بالا کمک کنم. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارهای من، می‌توانید به وب‌سایت/پورتفولیوی من مراجعه کنید یا با من تماس بگیرید. با تشکر از توجه شما!
تحصیلات
مهندسی کامپیوتر از آزاد کرج - ۱۴۰۱ تاکنون
تجربه های کاری
Sound Designer در استدیو خصوصی Ctudio - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

ترجمه و صدا گذاری روی چند  کلیپ‌ سه دقیقه ای
ترجمه و صدا گذاری روی چند کلیپ‌ سه دقیقه ای
مبلغ استخدام
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
post-production (صداگذاری,تدوین,دوبله و...)
کارلنسر
۱۷ اسفند ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
درمورد کار تحقیق کردند و کار با کیفیت تحویل دادند فقط در زمانبندی پروژه اشتباه محاسباتی داشتند

نمونه کارها

همکاری با deviceonlinetehran.com
سلام و درود! من سروش مدبر هستم، طراح صدای خلاق و باتجربه با عشق و علاقه‌ای بی‌حد به دنیای صدا. در این صفحه می‌توانید یکی از نمونه‌ کارهای من را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید: طراحی، ترجمه، گویندگی تبلیغات: ترجمه و گویندگی تبلیغات برای شرکت "deviceonlinetehran.com" که میتوانید آن را در آپارات به آدرس https://www.aparat.com/v/fb6mw تماشا کنید در اینجا خلاصه‌ای از مهارت‌ها و تجربیات من آمده است: سابقه فعالیت در زمینه‌های مختلف تولید و پس از تولید صدا تسلط به نرم‌افزارهای تخصصی صدا ضبط و ویرایش صدای محیطی و دیالوگ ایجاد و طراحی جلوه‌های صوتی میکس و مسترینگ صدا طراحی صدای بازی مهارت در مهندسی و تولید صدای زنده آشنایی با اصطلاحات و گردش کارهای صنعت صدا مهارت‌های عالی در برقراری ارتباط و همکاری تجربه کار با ابزارهای همکاری و سیستم‌های کنترل نسخه من به طور مداوم در حال یادگیری و ارتقای مهارت‌های خود هستم و از جدیدترین فناوری‌ها و روندهای صنعت صدا آگاه هستم. معتقدم که می‌توانم با تعهد، خلاقیت و مهارت‌های خود، به شما در تولید پروژه‌های صوتی با کیفیت بالا کمک کنم. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارهای من، می‌توانید با من تماس بگیرید. با تشکر از توجه شما!
مشاهده نمونه کار
صدابرداری و صداگذار فیلم کوتاه
سلام و درود! من سروش مدبر هستم، طراح صدای خلاق و باتجربه با عشق و علاقه‌ای بی‌حد به دنیای صدا. در این صفحه می‌توانید یکی از نمونه‌ کارهای من را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید: طراحی صدای فیلم: فیلم کوتاه "این من نیستم" در اینجا خلاصه‌ای از مهارت‌ها و تجربیات من آمده است: سابقه فعالیت در زمینه‌های مختلف تولید و پس از تولید صدا تسلط به نرم‌افزارهای تخصصی صدا ضبط و ویرایش صدای محیطی و دیالوگ ایجاد و طراحی جلوه‌های صوتی میکس و مسترینگ صدا طراحی صدای بازی مهارت در مهندسی و تولید صدای زنده آشنایی با اصطلاحات و گردش کارهای صنعت صدا مهارت‌های عالی در برقراری ارتباط و همکاری تجربه کار با ابزارهای همکاری و سیستم‌های کنترل نسخه من به طور مداوم در حال یادگیری و ارتقای مهارت‌های خود هستم و از جدیدترین فناوری‌ها و روندهای صنعت صدا آگاه هستم. معتقدم که می‌توانم با تعهد، خلاقیت و مهارت‌های خود، به شما در تولید پروژه‌های صوتی با کیفیت بالا کمک کنم. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارهای من، می‌توانید به وب‌سایت/پورتفولیوی من مراجعه کنید یا با من تماس بگیرید. با تشکر از توجه شما!
مشاهده نمونه کار

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی