برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Ashkan.P
Ashkan.P
Ashkan.P
کاربر تایید شده

Ashkan.P

(۱)
گیلان
آخرین فعالیت : ۳ روز و ۲۳ ساعت پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Ashkan.P
کاربر تایید شده Ashkan.P
(۱)
گیلان
آخرین فعالیت : ۳ روز و ۲۳ ساعت پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۶ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۳ روز و ۲۳ ساعت پیش
درباره فریلنسر
با بیش از 3 سال تجربه در حوزه طراحی محصول، من به UX علاقه‌مند هستم و هدفم ایجاد یک رابط کاربری یکپارچه و تجربه کاربری عالی است. در تمامی طراحی‌های خود، به بهبود UX اولویت می‌دهم و سعی می‌کنم یک تجربه کاربری بی‌نظیر را برای کاربران فراهم کنم. از آنجایی که به UI نیز علاقه‌مند هستم، تلاش می‌کنم تا UI را با توجه به نیازهای کاربران و بهبود UX طراحی کنم. هدف من بهبود تجربه کاربری است و در تمامی طراحی‌های خود، سعی می‌کنم که این هدف را به دست آورم.
تحصیلات
مهندسی کامپیوتر _نرم افزار از دانشگاه شهریار - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۱
تجربه های کاری
طراح رابط کاربری و تجربه کاربری در فریلنسر - ۱۳۹۸ تاکنون
طراح محصول در Wic Production - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲
طراح محصول در ندیکس - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۱
طراح رابط کاربری و تجربه کاربری در مدرسه موسیقی رستاک - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۱

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
طراح رابط کاربری و تجربه کاربری اپلیکیشن Ui/Ux
کارلنسر
۲۷ فروردين ۱۴۰۳
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

طراحی صفحه پروسه ثبت نام کلاس روم
با طراحی صفحات زیبا و جذاب، فرآیند ثبت نام در کلاس‌ها به یک تجربه هماهنگ و شگفت‌انگیز تبدیل می‌شود. ما اطمینان می‌دهیم که در هر گام از این سفر، از شما همراهی می‌شود و راهنمایی لازم را ارائه می‌دهیم. اینجا هر صفحه نه تنها اطلاعات لازم را فراهم می‌کند بلکه با زیبایی و لذت، این تجربه را برای شما تبدیل به یک سفر شگفت‌انگیز می‌کند.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن برگزاری رویداد و کنسرت
اپلیکیشن برگزاری رویداد، جادوی سریعی برای آراستن لحظات به یک تجربه خیره‌کننده و فوق‌العاده تبدیل شوید! با رابط کاربری خیره‌کننده و تجربه کاربری فوق‌العاده، کاربر میتواند با سرعت و به سهولت رویداد و کنسرت دلخواه خود را تهیه کند. برای یک تجربه بی‌نظیر، با ما همراه باشید و لحظاتی فراموش‌نشدنی را رقم بزنید!
مشاهده نمونه کار
داشبورد ایمیل مارکتینگ
داشبورد ایمیل مارکتینگ ما با رابط کاربری چشم نواز و تجربه کاربری صحیح، به شما اجازه می دهد تا به آسانی کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید و با پنل آنالیز قدرتمند، بازدهی ایمیل های خود را با جزئیات بررسی کنید. با توجه به نیازهای شما، این داشبورد به گونه ای طراحی شده که تمامی ابزارهای لازم را به شما ارائه می دهد و به رشد کسب و کار شما کمک می کند.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن NFT
پلتفرم ما یک بازار NFT جذاب است که به کاربران امکان می‌دهد به دنبال NFT های مختلف بگردند و آنها را به عنوان مجموعه خود خریداری کنند. رابط کاربری ما، خرید، فروش و ردیابی دارایی‌های دیجیتال کاربران را به راحتی و با زیبایی بی‌نظیری فراهم می‌کند. همچنین، با استفاده از اقدامات امنیتی پیشرفته، به اطمینان حاصل می‌کنیم که وجوه کاربران همیشه در امنیت کامل هستند. هدف ما در این پلتفرم، فراهم کردن یک بازار NFT قابل اعتماد، امن و راحت برای خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال است. با داشتن یک رابط کاربری جذاب و زیبا، این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تجربه‌ای فوق‌العاده از خرید و فروش NFT داشته باشند.
مشاهده نمونه کار
وب سایت کریپتو
سایت Sofcoin در حوزه کریپتو فعالیت دارد با طراحی UI/UX خیره کننده ما، پتانسیل کامل کریپتو را آزاد کنید. رابط کاربر پسند ما نه تنها جذابیت بصری وب سایت را افزایش می دهد، بلکه تجربه ای جذاب را ارائه می دهد که به راحتی می توانند در آخرین اخبار و تحلیل های بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال پیمایش کنند.کاربران میتوانند فرصت های سرمایه گذاری را به راحتی کشف کنن و در جریان آخرین تحولات کریپتو باشند.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن رزرو هتل
اپلیکیشن رزرو هتل با هدف راحتی و سهولت در رزرو هتل یا ویلا برای سفرهای کاربران طراحی شده است. با استفاده از رابط کاربری چشم نواز، کاربران می‌توانند به راحتی هتل یا ویلا مورد نظر خود را رزرو کنند. با استفاده از دانش تجربه کاربری، توانسته‌ایم به خوبی نیازهای کاربران را بسنجیم و تمامی نیازهای آنها را در این اپلیکیشن برطرف کنیم. هدف ما در این اپلیکیشن، فراهم کردن یک تجربه رزرو هتل آسان و رضایت بخش برای کاربران است.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی