برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Amir.H
Amir.H
Amir.H

Amir.H

(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)
Amir.H
Amir.H
(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
به مدت پنج سال در یکی از شرکت‌های هاستینگ برتر کشور به عنوان پشتیبان فنی سرویس‌های لینوکس فعالیت کردم. همچنین در حدود سه سال است در حوزه طراحی وبسایت، بخصوص سایت‌های وردپرسی، فعالیت می‌کنم. چندین وبسایت فروشگاهی و ... با ساختار پیچیده پیاده سازی کرده‌ام. با توجه به تسلط نسبی ام به زبان انگلیسی، همواره در وبسایت‌ها و مقالات معتبر خارجی در حال مطالعه هستم تا دانش و اطلاعات خود را بروز نگه دارم و از متد روز دنیا با خبر باشم. در زمینه‌های زیر می‌توانم به شما کمک کنم: - مدیریت سرور و سرویس میزبانی وب - طراحی و پیاده سازی انواع سایت وردپرسی - توسعه وبسایت در بخش‌های فرانت اند و بک اند - مشاوره در زمینه سرویس میزبانی وب، قالب وردپرس و سئو سایت - خرید قالب و افزونه وردپرس، سرویس میزبانی وب و دامنه به دلیل وسواسی که دارم، تمام تلاشم را خواهم کرد که پروژه‌ها با دقت و کیفیت مطلوبی تحویل داده شوند.
تحصیلات
مهندسی فناوری اطلاعات از پیام نور - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۴
تجربه های کاری
کارشناس فنی لینوکس در میهن وب هاست - ۱۳۹۵ الی ۱۴۰۰
طراح وبسایت وردپرسی در فریلنسر - ۱۳۹۷ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
نصب و راه اندازی قالب وردپرسی به همراه مشاوره
کارلنسر
۸ آبان ۱۴۰۰
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

طراحی وبسایت پزشکی
وبسایت نوبت دهی پزشکی جهت ارائه ویزیت حضوری یا مجازی برای هسته اصلی سایت از وردپرس استفاده شده است. در این پروژه نظر کارفرما پیاده سازی یک میز کار و رابط کاربری ساده جهت دریافت نوبت‌های پزشکی به صورت ویزیت مجازی یا حضوری بود. این سایت بسیار سبک طراحی شده و بیشتر از المان‌های قالب بهره گرفته شده است. همچنین سیستم رزرو کاملا حرفه‌ای و با تاریخ شمسی برای آن در نظر گرفته شده که داشبورد مدیریتی کاملا حرفه‌ای نیز دارد. امکان تعریف پزشکان مختلف، تخصص‌ها و زمانبندی نوبت‌ها و ... در این پنل تعبیه شده است. امکان اتصال به سیستم‌های تماس ویدیویی همچون zoom نیز برای آن وجود دارد تا مدیریت نوبت‌های ویزیت مجازی نیز فراهم باشد. اتصال درگاه پرداخت به صورت مستقیم به سیستم رزرو نوبت انجام شده و امکان تعیین پرداخت وجه به صورت آنلاین و یا پس پرداخت (حضور در مطب) نیز فراهم است.
مشاهده نمونه کار
طراحی وبسایت شرکتی
طراحی و پیاده سازی وبسایت شرکتی حسابداری در این سایت از هسته وردپرس و افزونه‌های مورد نیاز استفاده شده است. طراحی صفحات با صفحه‌ساز اختصاصی خود قالب بوده و به همین دلیل صفحات بسیار سبک بارگذاری می‌شوند. این وبسایت ویژگی فروش محصول (ووکامرس) را نیز دارد. بخش‌هایی همچون نمایش نظرات مشتریان و برندهایی که شرکت با آن‌ها همکاری کرده نیز در صفحه اصلی پیاده سازی گردید. همچنین دارای فرم‌های سفارشی تعامل با مشتری و دریافت اطلاعات از کاربر است. هدر و فوتر سایت نیز به صورت اختصاصی طراحی و از المان‌های قالب بهره گرفته شده است. کاملا واکنش‌گرا بوده و رابط گرافیکی کاربر پسندی دارد.
مشاهده نمونه کار
طراحی وبسایت فروشگاهی
پیاده سازی فرانت و بک اند وبسایت فروشگاهی در طراحی و پیاده سازی وبسایت از هسته وردپرس و افزونه‌های مرتبط با آن استفاده شده است. همچنین با توجه به ابعاد شخصی سازی مدنظر کارفرما، از CSS3 و HTML5 و کتابخوانه‌های مختلف JavaScript بنا به نیاز استفاده گردید. قسمت‌های مختلف سایت به نسبت چشم‌گیری از قالب اصلی تفاوت دارد. فروشگاه با حجم محصولات بالا و قابلیت‌های مختلفی همچون: سیستم چندفروشندگی، درگاه پرداخت، ثبت نام و ورود پیامکی، جستجوی پیشرفته اجکس، قابلیت مقایسه محصول، پیشنهادات شگفت انگیز، نمایش دسته محصولات، گردونه شانس، مدیریت انبار و فاکتور حرفه‌ای، هدر و فوتر شخصی سازی شده و ... همراه است. تمامی صفحات و حتی برخی ویژگی‌های قالب وردپرسی بنا به درخواست کارفرما کاملا شخصی سازی و کدنویسی گردید.
مشاهده نمونه کار

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی