برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mohammad.B
Mohammad.B
Mohammad.B
کاربر تایید شده

Mohammad.B

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Mohammad.B
کاربر تایید شده Mohammad.B
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
مای اس کیوال
طراحی سایت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۲۶ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
تیم خلاق و حرفه ای در حوزه برنامه نویسی و سئو سایت با داشتن 10 سال سابقه کار و انجام انواع مختلف پروژه بزرگ و کوچک موفق.
تحصیلات
نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۸
تجربه های کاری
مدیر عامل در نوآوران برتر - ۱۳۹۰ تاکنون

نمونه کارها

وبسایت کاریابی
در این وبسایت کارفرما میتواند درخواست نیرو داشته باشد و تعیین کند نیرو مورد نظر دارای چه ویژگی هایی باشد. کارجو نیز با ثبت نام در سایت و انجام تست های رونشناسی میتواند مشاغل پیشنهاد شده به او را ببیند و برای کارفرما درخواست ارسال کند. کارفرما تست مورد نظر خود را برای کارجو مشخص میکند و پاسخ های کارجو و نتایج تست های روانشناسی برای کارفرما ارسال میشود. بعد از قبول شدن کارجو توسط کارفرما مرحله ارتباط با یکدیگر را خواهند داشت و توافقات برای میزان دستمزد و ساعت کاری و .... . اگر به توافق رسیدند تایید نهایی دو طرف باید انجام شود و کارجو به استخدام کارفرما در می آید.
مشاهده نمونه کار
وبسایت خدماتی مانند دیوار
در این وبسایت که بین المللی بوده و به درخواست کارفرما از ترنسلیت برای چند زبانه بودن استفاده میشود افراد مانند دیوار میتوانند آگهی های خود را وارد کنند و با مشتری ارتباط بگیرند. تفاوت اصلی این وبسایت با دیوار داشتن پنل کاربری برای هر کاربر است که می تواند رزومه ای را در پنل کاربری ایجاد کند که مشتری بتواند با شناخت کافی از فروشنده یا خدمات دهنده سفارش یا خرید خود را انجم دهد. افراد به سه زبان فارسی, انگلیسی و فرانسه میتوانند رزومه نوشته و یا با هر سه زبان آگهی خود را ثبت کنند. کاربران میتوانند به یکدیگر امتیاز نیز بد
مشاهده نمونه کار
وبسایت فروشگاهی لوازم آرایشی
ما نمونه کار های متنوعی برای وبسایت فروشگاهی داریم از جمله سایت های فروش محصولات آرایشی و بهداشتی که کاملا اختصاصی مرتبط با هر حوزه اختصاصی سازی میشن. مثلا وبسایت فروش روغن موتور باید با توجه به تم و حوزه فعالیت و نوع محصولات اختصاصی برنامه نویسی شود و فروش محصولات آرایشی متناسب با همین حوزه. تصاویر جچند نمونه کار فروشگاه رو میتونین مشاهده کنین.
مشاهده نمونه کار
طراحی وبسایت انتقال پول
در این وبسایت کاربر میتوانید با پرداخت ریال دلار, یورو و پوند را برای حساب مقصد انتقال دهد. و یا با پرداخت دلار و یورو و پوند مبلغ دلخواه ریال به حساب ایرانی انتقال دهد. وبسایت با استفاده از api هایی که از سایت های مرجع گرفته شده مبلغ لحظه ای ارز ها را نمایش می دهد و با محاسبه درصد کارمزد قیمت نهایی برای کاربر مشخص میشود.
مشاهده نمونه کار
وبسایت اختصاصی فروش فالوور
وبسایت های فروش فالوور به فروش خدمات شبکه های اجتماعی میپردازند که بسیار پردرآمد بوده و انواع خدمات مانند فالوور اینستاگرام, لایک اینستاگرام , ممبر تلگرام , لایک و فالوور فیسبوک, ساباسکرایب یوتیوب و .... برای فروش دارند.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی