برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Soheil.J
Soheil.J
Soheil.J

Soheil.J

N/A
گیلان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Soheil.J
Soheil.J
N/A
گیلان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۶ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام من سهیل جعفری هستم. حدودا 5 ساله برنامه نویسی و دو ساله که حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنم و الان بیشتر تمرکزم روی طراحی وبسایت هست. اغلب با ورپرس و المنتور، البته قطعا css و... هم هست. کلی نمونه کار هم آپلود شده از انواع سایت های فروشگاهی، فروشگاه فایل و.... پیشنهاد میکنم قبل از سپردن پروژه، نمونه کارها رو هم ببینید. سعی کردم که بسیار با دقت و ظرافت طراحی بشن. معمولا پروژه هایی که گرفتم، قبل از رسیدن به موعد تحویل دادم. همکاری کارفرما و پاسخ سریع به سوالات، سرعت کار رو بالاتر هم میبره. خوشحال میشم که بتونیم با هم همکاری داشته باشیم.
تحصیلات
مهندسی برق از صنعتی امیرکبیر - ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۰

نمونه کارها

صفحه تماس با ما سایت منوی غذا
نمونه کار سوم سایت منوی غذا: صفحه تماس با ما سایت. سمت راست، تصویر تا پایین خالی نیست بلکه همان بخش بالایی، در صفحه نمایش قفل شده و تا پایین صفحه، همین بخش نمایش داده میشود. فایل این تصویر هم قرار داده شده است که میتوانید ببینید...
مشاهده نمونه کار
صفحه محصول سایت منوی غذا
نمونه کار دوم سایت منوی غذا: صفحه محصول سایت. در ابتدا باید بگویم که سمت راست، تصویر تا پایین خالی نیست بلکه همان بخش بالایی، در صفحه نمایش قفل شده و تا پایین صفحه، همین بخش نمایش داده میشود. شرح صفحه: تصویر محصول، نام محصول، امتیاز، توضیح کوتاه، افزودن به سبد( تعداد محصول با +- گذاشته شده تا کاربران موبایل راحت باشند.)، دسته بندی و برچسب و شناسه محصول، اشتراک گذاری، توضیح کامل محصول و نظرات و درنهایت هم فوتر سایت.این سایت، از صفر با المنتور و قالب آسترا و فروشگاه ساز ووکامرس طراحی شده است.
مشاهده نمونه کار
صفحه اصلی سایت منوی غذا
سایت منوی غذا: طراحی شده از صفر با المنتور و قالب آسترا. شامل 3 نمونه کار. چون با یک سایت منوی غذا طرف هستیم، پس صفحه اصلی بسیار جذابی نیاز هست. در ابتدا باید بگویم که سمت راست، تصویر تا پایین خالی نیست بلکه همان بخش بالایی، در صفحه نمایش قفل شده و تا پایین صفحه، همین بخش نمایش داده میشود. شرح صفحه: اسلایدر، چند محصول، منوی کل غذاهای سایت، گالری تصاویر سایت، برگزیده نظرات مشتریان در شبکه های اجتماعی شما یا در سایتتان و در نهایت هم فوتر. برای دیدن دقیتر، میتوانید آنرا دانلود کنید...
مشاهده نمونه کار
بخشی از ریسپانسیو سایت آرکا تدبیر تندیس
نمونه کار هفتم از سایت شرکتی-فروشگاهی att-company.ir: طراحی شده از صفر با المنتور و قالب آسترا و ووکامرس. بخش هایی از ریسپانسیو این سایت را در این تصویر می‌توانید ببینید. برای طراحی ریسپانسیو یک سایت، مهمترین بخش هدر آن است.
مشاهده نمونه کار
جستجو خاص و پست های اینستاگرام سایت آرکا تدبیر تندیس
نمونه کار ششم از سایت شرکتی-فروشگاهی att-company.ir: طراحی شده از صفر با المنتور و قالب آسترا و ووکامرس. جستجوی پیشرفته سایت به گونه ای است که در همان صفحه، تصویر محصولات، نام و توضیح کوتاهشان نمایش داده میشود. علاوه بر این، میتوان جستجو را در دسته بندی خاص محصولات هم انجام داد؛ مثلا پیچ چشمی در دسته پیچ ها. بخش اینستاگرام هم به اینگونه است که 4 پست در سایت نمایش داده میشود. با زدن دکمه بارگذاری بیشتر 4 پست دیگر هم اضافه میشود و... . با کلیک روی هر پست، فرد به اپلیکیشن اینستا منتقل میشود.
مشاهده نمونه کار
مگامنوهای سایت آرکا تدبیر تندیس
نمونه کار پنجم از سایت شرکتی-فروشگاهی att-company.ir: طراحی شده از صفر با المنتور و قالب آستر و ووکامرس. برای این سایت، 5 مگامنوی زیبا و جامع از کلیه دسته بندی های سایت طراحی شد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی