برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Sajjad.D
Sajjad.D
Sajjad.D

Sajjad.D

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Sajjad.D
Sajjad.D
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
برنامه نویس و توسعه دهنده وب و موبایل، 23 ساله، بیش از 3 سال تجربه موثر تحصیلات: کارشناسی فیزیک محض از دانشگاه فردوسی مشهد مهارت‌ها: برنامه نویسی Flutter (اندروید و iOS) - 9/10 برنامه نویسی پایتون - 8/10 برنامه نویسی php ( + لاراول) - 8/10 طراحی وب - 7/10 برنامه نویسی اندروید (Java) - 6/10 فوتوشاپ - 4/10 زبان خارجی: زبان انگلیسی (متوسط) سوابق کاری: کارآموزی در شرکت ایرانیان - فروردین تا مرداد 95 فریلنسری و قراردادی (پاره وقت) - مهر 96 تا خرداد 98 برنامه نویس در شرکت ایمن افزار پایدار پارس (تمام وقت) - مهر 98 تا خرداد 1400 علایق شخصی: سینما و سریال موسیقی طبیعت
تحصیلات
فیزیک محض از فردوسی - ۱۳۹۵ تاکنون
تجربه های کاری
برنامه نویس در ایمن افزار پایدار پارس - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۰

نمونه کارها

نوبیتکس بورد
نوبیتکس بزرگترین مارکت ارزهای دیجیتال در ایران بوده و روزانه کاربران زیادی از خدمات آن استفاده می‌کنند. نوبیتکس بورد بر پایه سرویس‌های نوبیتکس اطلاعات مارکت (قیمت لحظه‌ای، بالاترین و پایین ترین قیمت روزانه و حجم معاملات) ، سفارشات خرید و فروش ثبت شده و معاملات انجام شده اخیر را برای مارکت بیت‌کوین/تومان در پلتفرم تلفن همراه نمایش می‎دهد. اپلیکیشن هر 6 ثانیه به روز رسانی شده لذا داده‌هایی که نمایش داده می‌شوند آپدیت هستند. هر دو تم تاریک (دارک) و روشن (لایت) برای اپ در نظر گرفته شده‌اند. این نرم افزار صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی داشته و نمی‌توان از آن برای انجام معامله یا ثبت سفارش در نوبیتکس استفاده کرد. پروژه متن باز (اپن سورس) بوده و سورس کد پروژه در گیت‌هاب برای علاقه‌مندان در دسترس می‌باشد.
مشاهده نمونه کار
دیجی چارتی
یکی از ابزارهای مهم این تحلیل تکنیکال، نمودارهای قیمت ارز هستند. دیجی چارتی یکی از بسترهایی است که نمودار ارزهای دیجیتال را با ابزارهای فراوان برای کاربران فراهم کرده است. این نمودارها شامل قیمت 26 ارز دیجیتال بر حسب تومان هستند که در قالب TradingView (نامی آشنا برای متخصصین) نمایش داده می‌شوند. انواع مختلف اندیکاتورها (RSI، MVMP و ...) ، تایم فریم‌ها (هفتگی، روزانه، دقیقه‌ای و ...) و ابزارهای تحلیل در کنار نمودار گنجانده شده‌اند.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن چشم پزشک
در اپ چشم پزشک (نسخه بیمار) بیمار میتواند اطلاعات خود را ثبت کند، به سوالات پزشک پاسخ دهد و از وضعیت ویزیت‌ها آگاهی داشته باشد. بیمار میتواند توصیه‌های پزشک را مشاهده کرده و روند بیماری خود را بر روی نمودارهای سلامت بررسی کند. به علاوه این امکان را دارد تا برای داروهایی که مصرف می‌کند یک یادآور ثبت نماید. درنسخه پزشک، پزشک با توجه به اطلاعات بیمار وضعیت او را چک می‌کند و تاریخ مراجعات و ویزیت‌های او را تعیین می‌نماید. همچنین پزشک میتواند داده‌های سلامتی بیمار را ثبت و ریکورد کند.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی