برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Abolfazl.A
Abolfazl.A
Abolfazl.A
۱۰
کاربر تایید شده

Abolfazl.A

(۸)
قم
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Abolfazl.A
۱۰
کاربر تایید شده Abolfazl.A
(۸)
قم
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
تولید محتوا
طراحی سایت
سیستم مدیریت محتوا CMS
تحقیق کلمات کلیدی سایت
ارتقای رتبه کلمات کلیدی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۳ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام، عرض ادب و احترام، خدمت شما که این متن را می‌خوانید. ابوالفضل اوشی هستم؛ دانشجوی دوره کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، کارآفرین، نویسنده، مترجم، تحلیل‌گر تکنیکال بازارهای مالی و طراح سایت. ۴ سال است که به صورت حرفه‌ای به کار تولید محتوا مشغول هستم و افتخار خدمت به کارفرمایان خوبی چون شما را دارم. مهارت‌های فنی من: - نویسندگی و ترجمه - سئو و تحقیق کلیدواژه - طراحی سایت با قالب آماده - مدیریت پیج اینستاگرام - کار با نرم‌افزارهای مدیریت پروژه - تدوین تقویم محتوایی - مدیریت تیم‌های تولید محتوا - فتوشاپ - پاورپوینت زمینه‌های فعالیت: - بازارهای مالی (بورس، ارز دیجیتال، فارکس) - فناوری - کسب‌وکار - بازرگانی - رواشناسی و موفقیت - پزشکی - کشاورزی و چندین زمینه دیگر پروژه شما، نمونه‌کار من است. هر چه کار باکیفیت‌تری به شما تحویل دهم، نمونه‌کار خودم را قوی‌تر کرده‌ام. این تضمین کیفیت پروژه شماست. پروفایلم در کارلنسر را به تازگی ایجاد کرده‌ام، اما می‌توانید نمونه‌کارها و نظرات کارفرمایانی را که خارج از این پلتفرم در خدمتشان بوده‌ام، در همین صفحه بخوانید.
تحصیلات
زبان و ادبیات انگلیسی از آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - ۱۴۰۱ تاکنون
تجربه های کاری
طراح سایت (Freelance) در مجموعه آران ماشین خاورمیانه - ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۲
طراح سایت، مدیر محتوا و سئو (Freelance) در نمای فلزی کات کن - ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۲
محقق علمی و مدیر تولید محتوا در سبدگردان آرمان اقتصاد - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲
تولیدکننده محتوا (Freelance) در بازرگانی برنج رز - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۱
بازرگانی محصولات شوینده لیا واش در تولیدکننده محتوا (Freelance) - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۱
کارشناس تولید محتوا در شرکت دیجیتال مارکتینگ روند سافت - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
کارشناس تولید محتوا (Freelance) در شرکت آسیک بوتز (ربات تریدر ارز دیجیتال) - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۰

کارهای انجام شده و نظرات

تولید محتوا درباره 5 موضوع (جزییات به دقت مطالعه شود)
تولید محتوا درباره 5 موضوع (جزییات به دقت مطالعه شود)
مبلغ استخدام
۹۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی وبسایت با قالب آماده (مشاوره رایگان)
کارلنسر
۲ فروردين ۱۴۰۳
خدمت با موفقیت تایید شد.
تحقیق کلمات کلیدی و خوشه‌بندی محتوا (مشاوره رایگان)
کارلنسر
۱ فروردين ۱۴۰۳
خدمت با موفقیت تایید شد.
تولید محتوای متنی یونیک و سئوشده
کارلنسر
۱ فروردين ۱۴۰۳
خدمت با موفقیت تایید شد.
پکیج جامع کسب‌وکار آنلاین (مشاوره رایگان)
کارلنسر
۱ فروردين ۱۴۰۳
خدمت با موفقیت تایید شد.
مدیریت پیج اینستاگرام و افزایش بازدید (مشاوره رایگان)
کارلنسر
۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.
پاسخ فریلنسر:
Abolfazl.A
با تشکر از همراهی شما
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

تولید محتوا با موضوع نکاتی برای افزایش مراجعه مشتریان به کسب و کارهای آنلاین
عنوان یک مارکتر، یک روز هنگامی که در بزرگراه بودم و به افزایش مراجعه مشتریان به کسب و کارهای آنلاین که زیرنظرم فعالیت داشتند فکر می‌کردم، با خود گفتم که چطور می‌توانم ترافیکی مانند ترافیک این بزرگراه به وب‌سایت خود سرازیر کنم؟ اگر با افزایش ترافیک وب‌سایت خود مشکل داشته‌اید، تنها نیستید. طبق تحقیقات انجام‌شده توسط یک موسسه بازاریابی محتوا در سال 2020، 63 درصد از متخصصان محتوا، در مورد یافتن نیروی کافی ماهر در استراتژی محتوا که یکی از محرک‌های اصلی ترافیک وب سایت است، به چالش کشیده شده‌اند. پس از دانلود نمونه‌کار، زوم فرمایید و محتوا را بخوانید.
مشاهده نمونه کار
تولید محتوا با موضوع هواساز هایژنیک
هواساز هایژنیک عضو اصلی از یک سیستم مرکزی است که در ساختمان بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، صنایع داروسازی و موارد مشابه که نیاز به محیط استریل و اتاق تمیز (کلین روم) دارند، تعبیه می‌شود. این سیستم‌های مرکزی بنابر نیاز و نحوه استفاده کاربر، می‌توانند عملکرد‌های مختلفی داشته باشند. از جمله: تهویه، گرمایش، سرمایش، فیلتراسیون چند سطحی و... پس از دانلود نمونه‌کار، زوم فرمایید و محتوا را بخوانید.
مشاهده نمونه کار
تولید محتوا با موضوع اسمارت واچ اپل (اپل واچ)
اپل هیچگاه به شکلی آرام و بی سرو صدا، به هیچ بازاری ورود نمی‌کند. هربار که این شرکت تصمیم بگیرد وارد بازار جدیدی شود، بلاشک باید منتظر انقلابی در آن بازار باشیم. در ایونت 2014 اپل به تاریخ 18 شهریور 1393، محصولی در کنار اپل 6 و اپل 6 پلاس معرفی شد که شاهد انتشار خبر از انقلابی جدید، در بازاری جدید بودیم؛ بازار ساعت های هوشمند. 6 مدل اسمارت واچ اپل به عنوان محصولی جدید، در 2 دسته‌بندی 33 میلی متری (زنانه) و 44 میلی متری (مردانه) معرفی شد و از آن سال، این شرکت رسما به تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند پرداخت. پس از دانلود نمونه‌کار، زوم فرمایید و محتوا را بخوانید.
مشاهده نمونه کار
تولید محتوای ویژگی‌های کرم پودر خوب
انتخاب کرم پودر، یکی از سخت ترین انتخاب‌ها در دنیای زیبایی است. زیرا انواع مختلف زیادی از آن وجود دارد. یک کرم پودر خوب، اغلب می‌تواند قیمت‌هایی میلیونی داشته باشد. در بیشتر موارد، مبلغی را که برای آن پرداخت می‌کنید ارزشش را دارد. اما جواهرات پنهانی وجود دارند که به خوبی کرم پودر های درجه یک کار می‌کنند. اگر بدانید که باید به دنبال چه چیزی باشید، می‌توانید آنها را پیدا کنید. امروز، ویژگی های کرم پودر خوب را به اشتراک می‌گذاریم تا شما را در تشخیص بهترین‌های بازار، بدون توجه به قیمت، تبدیل به یک فرد حرفه‌ای می‌کند. پس از دانلود نمونه‌کار، زوم فرمایید و محتوا را بخوانید.
مشاهده نمونه کار
یادگیری الکترونیکی کودکان و نوجوانان
یادگیری الکترونیکی کودکان و نوجوانان، تغییرات غیر قابل باوری در پروسه تدریس و یادگیری در کلاس‌های درس به وجود آورده است. در این مطلب، فواید یادگیری الکترونیکی که از آن به عنوان آینده تحصیل یاد می‌شود، بیان شده است. از آنجایی که استفاده از تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است، مدل‌های جدید تدریس و یادگیری، در حال ورود به دنیای تحصیل هستند. آنچه که امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و ترند شده است، یادگیری الکترونیکی‌ست. بی‌هیچ شبهه‌ای، آموزش آنلاین مزایای فراوانی هم برای معلمان و هم برای دانش‌آموزان به‌همراه دارد. ای-لرنینگ همانگونه که تجربه یادگیری در دانش آموزان را ارتقا می‌دهد، به معلمان نیز این امکان را می‌دهد که به منابع نامحدود دسترسی داشته باشند. پس از دانلود نمونه‌کار، زوم فرمایید و محتوا را بخوانید.
مشاهده نمونه کار
خانه هوشمند چیست و چه مزایایی دارد؟
خانه هوشمند به این معناست که منزل شما دارای یک سیستم خانه هوشمند باشد که به منظور خودکارسازی یا اتوماسیون برخی از کارهای خاص، به لوازم خانگی متصل می‌شود. این سیستم معمولا از راه دور و از طریق تلفن همراه قابل کنترل است. مثلا می‌توانید با استفاده از آن، آبیاری گلدان‌ها را برنامه ریزی کنید، کنترل و نظارت سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مدار بسته منزلتان را به دست بگیرید و با استفاده از آن، دمای یخچال، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش منزل را تنظیم و کنترل کنید. محبوبیت این سیستم‌ها به صورت روزافزون در حال افزایش است؛ چرا که در وقت، پول و همچنین انرژی بسیار صرفه‌جویی می‌کند. پس از دانلود نمونه‌کار، زوم فرمایید و محتوا را بخوانید.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی