برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Naser.Gh
Naser.Gh
Naser.Gh

Naser.Gh

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : ۲ ساعت و ۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Naser.Gh
Naser.Gh
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : ۲ ساعت و ۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
مهندسی برق
طراحی و نقشه کشی برق
دیالوکس
طراحی تابلو
اسکرچ
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۲ ساعت و ۶ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
سلام من کار برق رو بعد از گرفتن لیسانس کنترل و چاپ کتاب شبکه فوندیشن فیلدباس که بصورت تخصصی در مورد شبکه های صنعتی هستش بصورت عملی از سیم کشی ساختمون شروع کردم تا امروز که ناظر برق برج 30 طبقه هستم همیشه دنبال یادگیری بودم و هستم. علاقه اصلی من همیشه طراحی بوده و سعی کردم اطلاعاتمو بروز کنم تا اشتباهاتی که خیلی از طراح ها که بصورت تجربی کار میکنن رو مرتکب نشم. طراحی برق رو نرم افزار اتوکد شروع کردم و بعد از مدتها سر و کله زدن با انواع اکسل و فرمول های مختلف بالاخره با نرم افزار اکودیال اشنایدر اشنا شدم که باعث شد سرعت و دقت محاسباتم در تابلو برق بیشتر بشه در کنار اینا رویت و دیالوکس رو هم یاد گرفتم. اینجا هم سعی میکنم از علم و تجربم در کنار هم استفاده کنم و بهترین بازدهی رو در کمترین زمان ممکن داشته باشم ولی کلا با کار عجله ای و فورس مخالفم. امیدوارم بتونم توی پروژه های تفاوت طراح تجربی و عملی رو نشون بدم.

نمونه کارها

پروژه طراحی روف گاردن برج مسکونی
این پروژه مربوط به طراحی فضایی به متراژ حدود 600 متر مربع می باشد که در بالاترین طبقه ببرج مسکونی در ارتفاع 110 متری از زمین قرار دارد. طراحی فضای مذکور با همکاری دسیسیپلین های مکانیک و معماری انجام شده و سعی شده کاملا اجرایی باشد. فضای مذکور با توجه به اینکه در یکی از لوکس ترین برج های مسکونی کشور می باشد شامل جزییات بسیار زیادی از طرف کارفرمای محترم مانند اسانسور هیدرولیکی، سقف های جمع شو،فضای اسپا، جکوزی، اتاق کنفرانس و... می باشد.
مشاهده نمونه کار
طراحی پروژه ساختمان اداری تجاری 12 طبقه
در این پروژه که مربوط به یک ساختمان 12 طبقه می باشد تمامی نقشه های الکتریکال شامل روشنایی نرمال،اضطراری، ایمنی، نیرو رسانی به پریزها و تجهیزات مکانیکال، جریان ضعیف شامل تلفن شبکه دوربین سیستم صوت، سیستم اعلام حریق و همچنین تابلو برق ها به همراه رایزر دیاگرام های مربوطه تقدیم کارفرمای محترم گردید.
مشاهده نمونه کار
طراحی واحد مسکونی با نرم افزار رویت
در این پروژه به درخواست کارفرمای محترم نقشه های الکتریکال شامل روشنایی، پریز، تلفن و آنتن در نرم افزار رویت ترسیم گردید.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی