برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hamed.H
Hamed.H
Hamed.H
کاربر تایید شده

Hamed.H

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۶ روز و ۱۴ ساعت پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)
Hamed.H
کاربر تایید شده Hamed.H
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۶ روز و ۱۴ ساعت پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی وب و اپلیکیشن
android
ios
طراحی سایت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵۹ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۶ روز و ۱۴ ساعت پیش
درباره فریلنسر
تیم حرفه‌ای فناوری اطلاعات هایراک ارائه دهنده خدمات طراحی و توسعه وب، پشتیبانی فنی و تولید برنامه‌های کاربردی ما تیمی متخصص در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات هستیم. فعالیت ما شامل طراحی و توسعه وب سایت با استفاده از وردپرس، WHMCS، پشتیبانی فنی سایت، توسعه اپلیکیشن های اندروید،فلاتر و بسیاری از فناوری های دیگر است. با تیم ما همراه باشید و تجربه ای بی نظیر از خدمات حرفه ای فناوری اطلاعات را تجربه کنید.
تحصیلات
مهندسی کامپیوتر از دانشگاه اصفهان - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۸
تجربه های کاری
مدیر عامل در هایراک - ۱۳۹۸ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

پروژه برنامه نویسی جاوا
پروژه برنامه نویسی جاوا
مبلغ استخدام
۱۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
اپلیکیشن اندروید
اپلیکیشن اندروید
مبلغ استخدام
۳۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
اپلیکیشن اندروید
Kamran.M
۹ آذر ۱۴۰۲
واقعاً انتظار نداشتم به این سرعت و کیفیت کار بنده رو آماده کنند و تحویل بدهند. اخلاق حرفه ای داشتند و بدون اینکه من بخوام توضیح بدم خودشون متوجه نیازهام شدند و بهترین شکل ممکن خروجی رو تحویل دادند.
برنامه رستوران
محمد فروغچی
۶ آذر ۱۴۰۲
کار باهاشون خیلی خوب و راضی بودم. علاوه بر کار با کیفیت و حوصله ی بالایی که دارند پشتیبانیشون خیلی عالی هست و هر موقع و هر جا مشکلی پیش بیاد سریع رفعش می کنن
اپلیکیشن خانه هوشمند
رضا قهرمانی
۶ آذر ۱۴۰۲
تجربه ای که من با این تیم داشتم بی نظیر بود. هم سر وقت کارا رو انجام دادن و هم سریع هم پاسخگو هستند و با حوصله همه ی قسمت های پروژه رو توضیح می دادند.

نمونه کارها

نرم افزار مویرگی
نرم افزار مویرگی برای حسابداری و انبارداری، ثبت فاکتور، مدیریت هزینه ها، مدیریت درآمد، مدیریت کارمندان و بسیاری از امکانات دیگر برای کسب و کارهای خرد و کلان. افتخار این رو داریم که بعد از چندین سال از زمان شروع توسعه ی این اپلیکیشن، مشتریان عزیز هنوز هم از این برنامه برای کسب و کارهای خود استفاده می کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر با 6 ورژن اصلی و 102 ورژن فرعی منتشر شده و به صورت بلادرنگ و مداوم، پشتیبانی و بروزرسانی می شود. در حال حاضر ده ها کاربر فعال از این اپلیکیشن برای مدیریت کسب و کارهای خود استفاده می کنند.
مشاهده نمونه کار
نرم افزار کنترل والدین
نرم افزار درخواست «پلیس فتا» به منظور ساخت اپلیکیشن کنترل والدین می باشد. این نرم افزار از طریق احراز هویت والد اجازه ی ثبت نام می دهد و در دو نسخه ی والد و فرزند طراحی و نوشته شده است. افتخار می کنیم که یک سری از امکانات این نرم افزار را بدون روت کردن گوشی برای اولین بار در سطح کشور راه اندازی کردیم که مشابهش در هیچ نرم افزار کنترل والدین قبلی وجود نداشت و همه اش به خاطر تیم توانمند و موفق امنیت ما در این زمینه بود. گوشه ای از امکانات این نرم افزار را می توانید در تصویر مشاهده کنید.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن فروشگاهی متصل به ووکامرس
نرم افزار فروشگاهی ووکامرس متصل به پلاگین ووکامرس و وردپرس با پلاگین اختصاصی. اپلیکیشن موبایل با Android Studio (Java) نوشته شده است که از طریق API های وردپرس و ووکامرس به سرور متصل است و دارای یک پلاگین اختصاصی که توسط JavaScript & PHP برای مدیریت محصولات، طرح و رنگ، دسته بندی ها، بنر ها و... نوشته شده است. اپلکیشن علاوه بر وردپرس، ووکامرس و پلاگین اختصاصی خود به پلاگین های دیگری نظیر Digits،دکان، Pay.ir و... متصل شده است و حسب نیاز مشتری قابل ویرایش به صورت بلادرنگ است.
مشاهده نمونه کار
فروشگاه آنلاین
فروشگاه آنلاین شاپ مناسب برای سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی متصل به سیستم حسابداری و انبارداری فوق حرفه ای و مجهز به تمام امکانات مورد نیاز فروشگاه های آنلاین که Front توسط Android Studio(Java) نوشته شده و Back اپلیکیشن متصل به سرور ویندوزی با زبان ASP.Net می باشد
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن منو آنلاین
اپلیکیشن منو آنلاین که برای Front از فلاتر و برای Back از PhpMysql استفاده شده است. صفر تا صد برنامه از تهیه سرور و دامنه تا کدهای سروری توسط ما انجام شده است. اپلیکیشن مجهز به سفارش آنلاین حضوری، بیرون بر، رزرواسیون، درگاه پرداخت آنلاین، پنل مدیریت فوق حرفه ای، سیستم حسابداری، انبارداری گارسون خوان، سیستم ثبت نام و احراز هویت و... می باشد
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی