برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Arash.P
Arash.P
Arash.P
کاربر تایید شده

Arash.P

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Arash.P
کاربر تایید شده Arash.P
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
با سلام Unixity یک تیم برنامه نویسی جوان، با استعداد و پر انرژی است که هرکدام از اعضای تیم در کنار دانش عمیقی که در راستای کار خود دارند، دارای تجارب جذابی هم هستند که برای کسب آنها از انواع چالش ها سربلند بیرون آمده اند. این تیم، در صورت تمایل شما، مفتخر است در راستای کمک به شما عزیزان نهایت تلاش خود را به بهترین شکل انجام دهد تا شما در اسرع وقت و با منصفانه ترین هزینه ی ممکن به هدفتان برسید
تحصیلات
مهندسی کامپیوتر - گرایش نرم افزار از لیسانس - ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴
سرتیفیکیت علوم کامپیوتر از هاروارد - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
تجربه های کاری
مسئول طراحی سایت در گروه نرم افزاری باران - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲
توسعه دهنده ی Back end در شرکت نیکا رادین چین رسام - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
توسعه دهنده Full Stack در دانشگاه علوم پزشکی مشهد - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲
توسعه دهنده Back End در شرکت نرم افزاری تدبیر - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲

نمونه کارها

سایت آجیل و خشکبار میثم
خشکبار و شیرینی میثم از سال 1353 آغاز به کار کرد که بعدها با توجه به استقبال و نظر مشتریان، بصورت جداگانه به فعالیت خود ادامه دادند خشکبار میثم با ارائه اجناس مرغوب و با کیفیت و همچنین قیمت های مناسب، طبق سلیقه مشتریان خود و با نگاهی نو در زمینه آجیل، خشکبار، قهوه، شکلات و محصولات غذایی با برندهای معتبر داخلی و خارجی همواره نهایت تلاش خود را در جلب رضایت مشتریان خود به کار بسته است. برخی از چالش هایی که در این سایت با آن مواجه بودیم شامل موارد زیر میشد: کارفرما درخواست اتصال مستقیم سایت با نرم افزارهای حساب داری مورد نظر خود را داشت که با موفقیت کامل انجام شد. همچنین سایت از نظر SEO، چه On Page و چه Off Page، همچنین از نظر سرعت و حجم فایل ها و کد دارای مشکلات عدیده ای بود که پس از مدت کوتاهی توانستیم سرعت سایت را تا 10 برابر افزایش دهیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت رستوران سلپز
سلپز نتیجه همکاری مشترک آقایان حمیدرضا و علیرضا سلطانی، مدیران باتجربه صنعت رستوران‌داری است که تجربه 20 سال گذشته خود را برای راه‌اندازی یک رستوران باکیفیت و با هدف برجای گذاشتن طعمی ماندگار تلفیق کرده‌اند. این مجموعه با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و و باتجربه‌ترین آشپزها لذت صرف یک غذای سالم و لذیذ را برای شما رقم می‌زند. چالشی که در این وبسایت با آن روبرو شدم این بود که کارفرما طراحی خاصی را مدنظر داشت که با نرم افزار قدرتمند فیگما انجام شده بود. ما با تلاش بسیار توانستیم این طرح را به صورت دقیق و پیکسل به پیکسل پیاده سازی کرده و رضایت کامل مشتری را جلب کردیم.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی