برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hessam.T
Hessam.T
Hessam.T
۴
کاربر تایید شده

Hessam.T

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۱ روز و ۲۱ ساعت پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Hessam.T
۴
کاربر تایید شده Hessam.T
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۱ روز و ۲۱ ساعت پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
vue.js
restful api
node js
mongodb
spring framework
git
طراحی UI/UX
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۵ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۱ روز و ۲۱ ساعت پیش
درباره فریلنسر
برنامه نویس فول استک وب هستم سابقه مدیریت تیم فنی در شرکت اسپرلوس رو دارم و 5 ساله که فریلنسری کار میکنم. تکنولوژی هایی که باهاشون کار کردم: بک اند: php (Laravel) - Javasript (Node.js) -Java (JavaSpring) فرانت اند: Html5 - CSS3 - SCSS -JQuery - Vue.js دیتابیس: MySQL - MongoDB و دو مدل رابط برنامه نویسی: Restful Api - GraphQL
تحصیلات
کارشناسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از هدف - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۳
تجربه های کاری
مدیر تیم فنی در اسپرلوس - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹
فعالیت بصورت فریلنسر در پلتفرم های برنامه نویسی - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
ربات دوست یابی
مریم دهقانی
۹ آذر ۱۴۰۲
از همکاری با آقای تهامی راضی بودم و پروژم رو سر زمان مقرر بهم تحویل دادن. حتما در کارهای بعدی باهاشون همکاری خواهم داشت.
وبسایت دیزان لند
زهرا کاویان پور
۹ آذر ۱۴۰۲
پروژه ها پیچیدگی های زیادی داشت و نسبتا بزرگ بود. ایشون با تحلیل درست از ابتدای کار، تمامی موارد مد نظرمون رو پیاده سازی کردن. خیلی برامون مهم بود که بک اند پروژه دوزبانه (php و nodejs) باشه که خداروشکر طبق برنامه انجام شد. از ایشون ممنونم
وبسایت معرفی تورهای تفریحی
محمود بهمنی
۹ آذر ۱۴۰۲
ایشون با اخلاق حرفه ای و سعه صدر تمام انتظاراتی که از سایتم داشتم رو برآورده کردن و کار نهایی کاملا طبق ایده اولیم از آب در اومد.

نمونه کارها

ربات تلگرامی لوازم جانبی موبایل
این ربات به منظور فراهم سازی لوازم و قطعات جانبی تلفن همراه به کاربران از طریق بستر تلگرام طراحی و پیاده سازی شده است. در سمت ربات، کاربر قادر به انجام اعمالی نظیر مشاهده و جستجوی محصولات، سفارش چند مرحله ای محصول مورد نظر، مدیریت سبد خرید، مدیریت اطلاعات پروفایل شخصی و مشاهده پیشنهادات ویژه خواهد بود. و در پنل مدیریت، ادمین قادر به : مدیریت کامل محصولات، مشتریان، تخفیفات و سفارشات اخذ شده، مدیریت کامل ربات و ارسال پیام بصورت گروهی یا شخصی برای کاربران میباشد.
مشاهده نمونه کار
وبسایت توسعه دهندگان برتر
این وبسایت به منظور ارائه مقالات به روز در حوزه فناوری و همچنین برگزاری دوره های مجازی برنامه نویسی بصورت تصویری و متنی بصورت Seo Friendly طراحی و پیاده سازی شده است.
مشاهده نمونه کار
وبسایت رستوران
طراحی و پیاده سازی وبسایت رستوران به همراه Api های اپلیکیشن موبایل، با استفاده از تکنلوژی های nodejs و larave همچنین فرانت پروژه به کمک Flexbox و Css grid طراحی شده است.
مشاهده نمونه کار
سامانه تغذیه دانشجویی
سیستم اتوماسیون تغذیه دانشگاه، به هدف هوشمندسازی و پیاده سازی تحت وب سلف دانشگاه، به همراه دو پنل اختصاصی برای ادمین و دانشجویان طراحی و پیاده سازی شده است. ادمین در پنل خود قادر به مدیریت کاربران، مدیریت برنامه های غذایی متناسب با روزهای هفته، و مدیریت رزرواسیون های صورت گرفته میباشد. دانشجو نیز از طریق پنل خود توانایی سفارش و رزرو وعده غذایی مورد نظر بر اساس تاریخ انتخابی، شارژ اکانت با پرداخت آنلاین و بسیاری امکانات دیگر را دارا خواهد بود.
مشاهده نمونه کار
وبسایت دیزان لند
وبسایتی SPA برای طراحانی که تمایل به کار به عنوان فریلنسر دارند! سامانه ای دو زبانه همراه با پنل های ادمین کل و کاربران(کارفرما- طراح) که وظیفه نزدیک کردن طراحان به کلاینت ها رو بر عهده داره در پیاده سازی این وبسایت از تکنولوژی های laravel vuejs و nodejs استفاده شده است.
مشاهده نمونه کار
وبسایت طبیعت گردی
طراحی و پیاده سازی وبسایت رزرو و معرفی تورهای مسافرتی با الهام از نمونه خارجی به درخواست مشتری این وبسایت به ربات تلگرامی نیز متصل بوده و امکان رزرو تورها از طریق تلگرام را هم فرآهم میکند.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی