برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Milad.A
Milad.A
Milad.A
کاربر تایید شده

Milad.A

N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Milad.A
کاربر تایید شده Milad.A
N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
تدریس زبان انگلیسی
برنامه نویس
بلاک چین
سالیدیتی
برنامه نویسی سالیدیتی
برنامه نویسی وب
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
من میلاد اصغری هستم، برنامه نویس بلاکچین و فرانت اند، مدرس زبان انگلیسی. برنامه نویسی بلاکچین مشخصا شامل برنامه نویسی وب3 و شبکه های بر بستر ماشین مجازی اتریم(EVM Chains) با زبان سالیدیتی، و فرانت اند شامل برنامه نویسی جاوا اسکریپت، فریم وورک ری اکت (React.js)، html / CSS.

نمونه کارها

Portfolio Website - سایت پورتفولیو شخصی
این یک سایت شخصی مربوط به پورتفولبوی حرفه ای بنده است، سایت شامل یه پیج با بخش های "درباره ی من"، "تخصص ها"، "پروژه ها" و... میشه. دیزاین و طراحی ها از پایه و اختصاصی انجام شده، ریسپانسیو شده برای دستگاه های کوچک تر، میتونید از طریق این لینک : https://.github.io/ وارد سایت بشید.
مشاهده نمونه کار
Fashionist, men's fashion shop - انلاین شاپ پوشاک
این وبسایت یک فروشگاه مد مردانه است که می‌توانید در آن ثبت‌نام/ورود کنید، لباس‌های دلخواه خود را ببینید و انتخاب کنید، محصولات را به لیست علاقه مندی ها و سبد خرید خود اضافه کنید و خرید رو انجام بدید، این پروژه شامل: - UI/UX (شامل html, css, و css frameworks) - عملکرد وب سایت (شامل کتابخانه های جاوا اسکریپت و جاوا اسکریپت) - اتصال Backend و API (توجه داشته باشید که من یک توسعه دهنده Backend نیستم، فقط یک پایگاه داده برای ذخیره محصولات و داده های کاربران راه اندازی کردم) - کامپوننت محور (بعضی از بخش های مهم وب سایت به عنوان component کدگذاری شده است) * بهترین UI/UX از پروژه رو در صفحه اسکرین بزرگ (لپتاپ و...) و سپس در صفحات کوچک (گوشی و...) مشاهده کنید. * می توانید از طریق لینک وب سایت را بررسی کنید. https://.github.io/Fashionist/ * لطفا با VPN وارد بشید * این پروژه به عنوان نمونه ای برای رزومه کاری و حرفه ای توسعه یافته است،
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی