برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hamed.R
Hamed.R
Hamed.R
کاربر تایید شده

Hamed.R

(۷)
قم
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آموزش آنلاین
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
تایپ و ورود داده:
(۲)
برنامه نویسی:
(۱)
آموزش:
(۱)
Hamed.R
کاربر تایید شده Hamed.R
(۷)
قم
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
تایپ و ورود داده:
(۲)
برنامه نویسی:
(۱)
آموزش:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
فرمول نویسی اکسل
داشبورد مدیریتی
آنالیز اطلاعات و گزارش
ورد
خلاصه نویس کتاب
civil 3d
pdf به word
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵۲ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
حامد رئوفی. کارشناسی مهندسی معدن و ارشد مدیریت کسب و کار- بازاریابی. سالها فعالیت در بخش دفاتر فنی شرکت های معتبر معدنی کشور باعث می شد که بسته به خواست کارفرما روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و حتی دوره های ترکیبی غیر همجوار، نیاز به ساخت و به روز رسانی انواع دیتابیس ها، گزارش گیری و تهیه داشبوردهای مدیریتی باشد. در بخش نمونه کارها چند مورد از فعالیتهای انجام شده شخصی را گذاشته ام. فرموله کردن انواع محاسبات آماری و به روزرسانی گزارشات به صورت سریع و راحت و مشاهده گزارشات در سبکی ساده و جامع. توانمندی در تهیه انواع گزارشات و ساخت فایل های دیتابیس، Pivot، داشبوردهای مدیریتی، فرمول نویسی، ساخت ماکرو در نرم افزار Excel. با بیش از ده سال سابقه کاری در دفاتر فنی شرکت های معتبر معدنی از جمله شرکت مهندسین مشاور کاوشگران و امکو، بسته به نیاز شرکت و یا کارفرمای شرکت به صورت متعدد اقدام به ساخت انواع دیتابیس، داشبوردهای مدیریتی و گزارشات نموده ام که به صورت دقیق و سریع تمام محاسبات را انجام داده و قابلیت ویرایش و به روز رسانی را نیز دارا خواهند بود. همچنین در حوزه تخصصی فعالیت خود (مهندسی معدن) اقدام به ضبط و تهیه یک دوره آموزشی تصویری نرم افزار معدنی Surpac نیز نموده ام. در طی این ده سال مکررا با این نرم افزار معدنی و همچنین نرم افزار Civil به انجام تقسیمات و به روز رسانی نقسه های معادن مختلف مشغول بوده ام. سابقه تدریس نقشه برداری معدنی و آموزش سیویل نیز جزء سوابق مکتوب من در این زمینه به حساب می آید. جلسات توامان و پی در پی در کارگروه های مختلف نیز نیازمند پرزنت وضعیت ها و پیش بینی های آتی بوده که در این زمینه مکررا اقدام به تهیه فایل های پاورپوینت در پرزنت های مدیریتی نموده ام.
تحصیلات
مهندسی معدن از سراسری کاشان - ۱۳۸۴ الی ۱۳۸۸
MBA گرایش بازاریابی از پیام نور تهران غرب - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۸
تجربه های کاری
کارشناس دفتر طراحی در سنگ آهن مرکزی ایران - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۰
کارشناس آزمایشگاه در مهندسین مشاور ساخت آزما - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۲
ناظر - سرپرست دفتر فنی - سرپرست کارگاه در مهندسین مشاور کاوشگران - ۱۳۹۳ الی ۱۴۰۰
کارشناس دفتر فنی در امکو - ۱۴۰۰ تاکنون
مشاور- دوره آموزشی نقشه برداری و سیویل در سپهر صنعت آرتا - ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۲

کارهای انجام شده و نظرات

ساخت فاکتور در اکسل با قابلیت دریافت قیمت  پایه از دیتابیس
ساخت فاکتور در اکسل با قابلیت دریافت قیمت پایه از دیتابیس
مبلغ استخدام
۳۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
تکمیل کردن فایل اکسل
تکمیل کردن فایل اکسل
مبلغ استخدام
۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
خیلی خوب. انجام کار سریع. با کیفیت و پاسخگو
پروژه اکسل
Morteza.R
۲۲ مهر ۱۴۰۲
اخلاق و رفتار و مسئولیت پذیری ایشون نظر بنده رو جلب کرد.
تکمیل کردن فایل اکسل
Ali.B
۲۰ شهريور ۱۴۰۲
کیفیت بالا کار تحویل بموقع رفتار محترمانه
محاسبات حجم معدن روباز، مسافت حمل و... در نرم افزار Surpac
کارلنسر
۲۵ مرداد ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.
دیتابیس کارخانه سنگبری
محسن
۲۳ مرداد ۱۴۰۲
گزارش گیری ساده، مغایرت گیری تناژ، مغایرت گیری سنگ برش خورده، داشبورد محصولات تولیدی و فروش رفته، روند میزان مصرف دوره ای مواد اولیه، کارکرد کارکنان، بررسی روند نفر تولید و شیفت تولید و نسبت گیری مصرف مواد بر تولید. بسیار عالی و سریع و دقیق
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

ساخت دیتابیس و طراحی و اجرای فاکتور فروش
در این پروژه به خواست کارفرمای محترم یک دیتابیس جهت ثبت مواد اولیه و مصرفی و طراحی فاکتور فروش به صورت فرموله تهیه شد. نمونه فاکتور فروش (که جهت حفظ هویت کارفرما لوگو، شماره تماس و آدرس تغییر یافته) با اعداد فرضی در این قسمت ارائه می گردد. در این فاکتور قسمت گروه اصلی کالا و شرح کالا به صورت منوی کشویی تعبیه شده و نیازمند تایپ کردن نیست. پس از انتخاب گزینه ها، مقدار آن وارد شده و فاکتور بدون خطا و با سرعت آماده پرینت گرفتن و ذخیره سوابق می باشد.
مشاهده نمونه کار
پرزنت - پاورپوینت
جلسات توامان و پی در پی در کارگروه های مختلف نیز نیازمند پرزنت وضعیت ها و پیش بینی های آتی بوده که در این زمینه مکررا اقدام به تهیه فایل های پاورپوینت در پرزنت های مدیریتی نموده ام. در این بخش دو صفحه اول پرزنت نمایشگاه معدنکاری دیجیتال در شهریور 1402 را ملاحظه می فرمایید.
مشاهده نمونه کار
تهیه داشبورد درآمد مالی
در این پروژه به درخواست کارفرما داشبوردی تهیه شد که به تفکیک درآمد ماهانه، فصلی، سالانه ، تفکیک کارفرما و تفکیک نوع پروژه ارائه شود. در دیتابیس مورد نظر فرمول نویسی های لازم انجام و برخی اصلاحات صورت پذیرفت. با افزودن تیبل در بخش های مختلف و انجام تنظیمات بر روی فایل و نهایتا به وسیله چارت و پیوت چارت گزارش مورد نظر در یک ششم زمان مورد نظر کارفرما برای انجام کار، پروژه به اتمام رسید. با اجازه کارفرمای محترم، گزارش نهایی با اعداد فرضی در سایت قرار داده شد.
مشاهده نمونه کار
ساخت دیتابیس و داشبورد مدیریتی برای یک شرکت
این پروژه در حدود دو و نیم هفته انجام شد. حاوی بیش از 300،000 فرمول که گاها با بیش از یک صفحه نیز می رسد، 12 تیبل، 8 چارت و 4 پیوت چارت می باشد. انواع گزارشات به صورت روزانه، هفتگی، دوره ای و سالی جهت ارائه به سرپرستان، مدیران میانی و مدیریت ارشد در آن گنجانده شده و به روز رسانی آن بیش از 5 دقیقه به طول نمی انجامد و آن هم به دلیل متفاوت بودن خروجی سیستم ERP شرکت در هر دوره می باشد. جهت صیانت از نام کارفرما، اسامی، عناوین، تاریخ و اعداد حذف شده یا تغییر یافته اند. این نمونه، یک نمونه کار تمام عیار جهت ساخت دیتا بیس و داشبوردهای مدیریتی می باشد. شایان ذکر است به علت محدودیت سایت کارلنسر امکان به نمایش گذاشتن تمام گزارشات امکان پذیر نبود.
مشاهده نمونه کار
خلاصه نویسی و تایپ ورد
حجم بالای کتب دانشگاهی همیشه در تضاد با جزوات چند صفحه ای اساتید است. از این رو و با علاقه ی شخصی خودم کتب درسی حجیم کارشناسی ارشد را خلاصه نویسی و به رایگان در اختیار همگان می گذاشتم. هم اکنون موارد زیاد خلاصه نویسی های بنده در سایت دانشجویان موجود است و با توجه به حفظ قوانین سایت کارلنسر یک مورد از آنها را با حذف ایمیل شخصی که در جزوه آمده بود در معرض دیدگان کارفرمایان محترم قرار می دهم.
مشاهده نمونه کار
داشبورد دوره ای کارخانه سنگبری ساوه
کارخانه سنگبری مد نظر نیازمند جمع آوری داده های خود اعم از تولید، میزان و نوع سنگ خام برش خورده، ثبت و گزارش دهی انواع مواد مصرفی، روند مصرف مواد، میزان تولیدات، درصد بندی محصولات تولیدی و فروش رفته و برآورد هزینه ها و محاسبات آماری مورد نظر خود بوده است. این کارخانه با ظرفیت سالانه بیش از 400 هزار متر مربع انواع سنگ نما و ... هم اکنون در شهرک صنعتی کاوه در شهر ساوه فعال است. روند مصرف مواد مصرفی نیز در یک فایل ارائه شده است. این گزارش موجب پیگیری مدیر کارخانه و اصلاح مصرف گردید.
مشاهده نمونه کار

خدمات آموزشی

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی