برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hamed.Z
Hamed.Z
Hamed.Z
کاربر تایید شده

Hamed.Z

(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Hamed.Z
کاربر تایید شده Hamed.Z
(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
تولید محتوای سایت
تولید محتوا شبکه های اجتماعی
بهینه سازی سایت
الگوریتم بهینه سازی
طراح وب
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت
طراحی وب سایت اختصاصی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۵ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
تیم مهندسی زرین وب توسط جوانان متخصص و با انگیزه در سال 1390 آغاز به کار کرد. شروع فعالیت های ما با طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب بود. در ادامه با مطالعه و تلاش روزافزون خدمات خود را گسترش دادیم. امروزه زرین وب خدمات گسترده ای در فضای آنلاین از جمله : طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS ، سئو و بهینه سازی سایت ، تولید محتوا ، دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی ، ساخت موشن گرافیک و ضبط ویدئو ، عکسبرداری محصولات و طراحی لوگو و در واقع هرآنچه کسب و کارها برای فعالیت در فضای آنلاین و کسب موفقیت به آنها نیاز دارند را ارئه می دهد. ما هم اکنون افتخار همراهی چندین کسب و کار فعال و موفق در فضای آنلاین را داریم و تلاش می کنیم با استفاده از دانش روز دنیا و تلاش خالصانه آنها را همواره در مسیر پیشرفت قرار دهیم تا خود نیز با موفقیت آنها به موفقیت برسیم.
تحصیلات
مهندسی کامپیوتر - نرم افزار از آزاد اسلامی - ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴
تجربه های کاری
مدیر فنی در آسیا ای تک - ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۲
مدیر فنی در وب دیزاین - ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۸

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
سایت لوستر صانع
لوستر صانع
۱۷ مرداد ۱۴۰۲
طراحی سایتشون خیلی کیفیت بالایی داشت کارشون و باعث شد ما مشکل فروش و دسته بندی محصولاتمان رفع بشه و خیلی با حوصله به ما آموزش دادن ک چطوری سایت و مدیریت کنیم

نمونه کارها

سایت ای تی سام
آی تی سام تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست، ما تلاش کردیم یه دایرة المعارف کاملی از مشخصات محصولات تجهیزات شبکه درست کنیم.تصمیم گرفتیم کاری کنیم که صفحه سایت رو می بینی هم از اطلاعات کامل محصول هم از قیمت بروزش با خبر بشی. اگه هم خوشت اومد راحت بتونی همونجا خرید کنی. و ما هم سریع برات ارسال کنیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت تالار روما
باغ تالار روما با مساحت 10700 متر مربع و با محوطه بسیار زیبا و به همراه 2 سالن مجزا و یک سالن عقد مجزا در فضای باز و سفره خانه سنتی ، برکه و آب نما ، با دیزاین فوق العاده و فضای باز چمن مصنوعی و همچنین درختان کهن سال در ورودی و نمای رومی باغ تالار آماده پذیرایی به بهترین نحو از مراسمات و میهمانی های شما می باشد..
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت بیمه آسیا
نمایندگی بيمه آسيا در حال حاضر با بيش از 12 نوع بیمه و و حدود 1800عضو حقيقي و حقوقي در اقصي نقاط كشور مشغول خدمت رساني به ملت شريف ايران مي باشد. مجوز تاسیس نمایندگی بيمه آسيا با تاييد مراجع ذيربط در زمان تأسيس و نيز با مجوز صادره از سوي بيمه مركزي جمهوري اسالمي ايران درتاريخ 1388/09/17 فعاليت مي نمايد. فعـاليت شـركت از تاريـخ تاسيس به مدت نامحـدود ميباشد.
مشاهده نمونه کار
فروشگاه کیف زنانه
فروشگاه کیف لانوین ارئه دهنده‌ی انواع کیف‌های زنانه و کیف‌های دخترانه می‌باشد. که محصولات در گروه‌های کیف‌های دوشی، کیف‌‌های دستی، کیف‌های مجلسی، کیف پاسپورتی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید کیف از سایت لانوین شاپ از برندهای مختلف داخلی و خارجی کیف خود را انتخاب کنید. با خرید مدل‌های جدید کیف همیشه به روز باشید.
مشاهده نمونه کار
سایت شرکت تابلو صنعت
شرکت تابلو صنعت آسیا با هدف تأمین بخشی از نیاز کشور در زمینه طراحی و تولید تابلوهای برق تأسیس گردید و از بدو امر با تکیه بر تلاش و تخصص پرسنل و مدیران خود با روندی رو به رشد ، به سرعت جایگاه ویژه ای در این صنعت پیدا کرد . تابلو صنعتآسیا عضو انجمن تولید کنندگان تابلو های برق وانجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و دارای کارت شناسایی از وزارت صنایع فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه ارایه خدمات فنی ومهندسی طراحی و ساخت انواع تابلو های برق صنعتی آغاز نموده است و با استفاده از دانش فنی و مهندسین مجرب و نیروهای متخصص و ورزیده و با در اختیار داشتن ماشین آلات لازم در این صنعت , به کار بردن مصالح و مواد اولیه مرغوب رعایت موازین تکنیکی مطابق با استاندارد بین المللی و آیین نامه های مربوطه ارائه خدمات پس از فروش موفق به عرضه مرغوبترین تولیدات و ارائه بهترین خدمات به ارگانهای دولتی و صنایع کشور نظیر , صنعت نفت , گاز, توانیر, مخابرات , آب و فاضلاب , کارخانجات تولیدی و واحد های بیمارستانی فرودگاه و مترو شده است.
مشاهده نمونه کار
شرکت سامان افزار صنعت
شرکت سامان افزار صنعت باهدف تامین تجهیزات فروشگاهی تأسیس شد وبا گذشت مدت زمانی و کسب دانش روز دنیا و طراحی مهندسی در این عرصه از یک سو، وآگاهی از نیازهای صنعت در زمینه محصولات دکوراتیو و صنعت تهویه مطبوع در برنامه خود قرار داد.اصلی ترین هدف شرکت سامان افزار صنعت استفاده از بهترین مواد اولیه و ارائه بالاترین کیفیت در تولید و ایجاد نوآوری و تنوع وروز بودن محصولات میباشد و همواره کوشیده تا باتولیدات خود جزو افتخارات ملی باشد. مامفتخریم هستیم که آیت مسیر رابا اجرای پروژه‌های بزرگ مطابق با استانداردهای بین المللی و فناوری پیشرفته در بازارهای داخلی و خارجی با موفقیت پشت سر گذاشته ایم.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی