برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mohammad.N
Mohammad.N
Mohammad.N
کاربر تایید شده

Mohammad.N

N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Mohammad.N
کاربر تایید شده Mohammad.N
N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی گرافیک
vr
واقعیت افزوده محصول
مایکروسافت آفیس
مدل سازی
مالتی مدیا
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام من محمد هستم و طراح و گرافیست ترمین آرت هستم و کارم رو بیش از 10 ساله که حرفه ای دنبال می کنم. خدماتی که می تونم ارائه بدم: 1. گرافیک دوبعدی (طراحی کاتالوگ، بروشور، بنر، پوستر، کارت ویزیت، انواع فرم، پک اداری، کاور CD/DVD و خیلی چیزای دیگه) 2. طراحی سه بعدی و مدل سازی و رندر (طراحی داخلی ساختمان، مدل سازی اشیا و ...) 3. ساخت پکیج مالتی مدیای تبلیغاتی برای شرکت ها و مشاغل 4. ساخت انواع تورهای مجازی، همراه با عکاسی 360 درجه و پانورامیک و با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی VR 5. کمک به مشاغل با ساخت محصولات به صورت 3D و ارائه آنها در وبسایت ایشان با تکنولوژی واقعیت افزوده AR جهت ارائه هرچه بهتر محصول 6. عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی 7. خدمات آفیس (ساخت انواع فرم و جدول، اکسل، اکسس، ورد و ...) چرا ترمین آرت رو انتخاب کنید ؟! > با من براحتی می تونید به طرح دلخواه نهایی تون برسید. > فایل های سورس پروژه رو تحویل کارفرما میدم > بالاترین کیفیت ممکن رو در خروجی فایل های نهایی تقدیم می کنم > هر چند بار نیاز باشه، براتون پروژه رو ویرایش می کنم > و از همه مهمتر سر موقع پروژه رو تحویل می دم و خوش قول هستم.
تحصیلات
کارشناسی مکانیک از دانشگاه نوشهر - ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۶
کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۱
تجربه های کاری
جنرال آرتیست و طراح داخلی در شرکت آراطرح آرتمن - ۱۳۹۱ الی ۱۴۰۰
مدیر عامل در ترمین آرت - ۱۴۰۱ تاکنون

نمونه کارها

مدلسازی قطعات صنعتی - طراحی سه بعدی با SolidWorks و Autocad
سلام، من محمد هستم، طراح، مدلساز و گرافیست بیش از 10 سال هست که کار طراحی انجام می دم و تو زمینه های مختلف کارهای طراحی زیادی انجام دادم. از جمله این طراحی ها، طراحی های برخی قطعات و یا محصولات در محیط CAD سه بعدی و یا Solidworks است. که تعدادی از آنها را ملاحظه می کنید.
مشاهده نمونه کار
طراحی نمای خارجی ساختمان
سلام محمد هستم، طراح دکوراسیون داخلی بیش از 7 سال هست که با شرکت های تولید کننده مبلمان و مجری دکوراسیون داخلی و خارجی همکاری می کنم. در زمینه طراحی نمای ساختمان پروژه های متعددی انجام دادم که تعدادی از اونها اجرا شدند. استفاده از متریال مناسب، نورپردازی عالی و انتخاب المان های منحصر بفرد نما ... مواردی هستند که روی آنها تمرکز دارم. من در کنارتون هستم و می تونم بامشاوره صحیح و طراحی استاندارد به شما کمک کنم تا به طراحی دلخواه نمای ساختمان مورد نظرتون برسید.
مشاهده نمونه کار
طراحی داخلی فضای مسکونی
سلام محمد هستم، طراح دکوراسیون داخلی بیش از 7 سال هست که با شرکت های تولید کننده مبلمان و مجری دکوراسیون داخلی همکاری می کنم. در زمینه طراحی فضاهای داخلی مسکونی طراحی های زیادی انجام دادم و خیلی از اونها هم اجرا شدند. من در کنارتون هستم و می تونم بامشاوره صحیح و طراحی استاندارد به شما کمک کنم تا فضای داخلی و منزلتون رو به بهترین شکل دیزاین کنید.
مشاهده نمونه کار
طراحی فضای اداری، تجاری
سلام محمد هستم، طراح دکوراسیون داخلی بیش از 7 سال هست که با شرکت های تولید کننده مبلمان و مجری دکوراسیون داخلی همکاری می کنم. در زمینه طراحی فضاهای اداری طراحی های زیادی انجام دادم و خیلی از اونها هم اجرا شدند. انواع میز های کنفرانس، مدیریتی، کارمندی، کانتر، دیوار پوش، کمدهای اداری، پارتیشن های اداری و ... مواردی هستند که می تونم طراحی واجراکنم من در کنارتون هستم و می تونم بامشاوره صحیح و طراحی استاندارد به شما کمک کنم تا فضای اداری و دفتر کار خودتون رو به بهترین شکل دیزاین کنید.
مشاهده نمونه کار
طراحی داخلی آشپزخانه و کابینت
سلام محمد هستم، طراح و مجری دکوراسیون داخلی هستم و چندین سال هست که با شرکت های دکوراسیون و مبلمانی کار می کنم. یکی از بخش های مهم که طراحی اون حائز اهمیت هست آشپزخانه هست من با طراحی و اجرای انواع کابینت مدرن کلاسیک نئوکلاسیک جزیره، کمد دیواری، دیوارپوش و ... می تونم بهتون کمک کنم تا به دیزاین دلخواه خونتون برسید. همچنین در دکوراسیون آشپزخانه، لاندری روم، پاسیو و ورودی ها و ... ایده های خوبی دارم که می تونه فضای منزلتون رو هم زیبا و هم کاربردی کنه. همین حالا با من تماس بگیرید و من تا پایان مراحل طراحی و اجرا همراهتون هستم.
مشاهده نمونه کار
ساخت تور مجازی با تکنولوژی VR و AR (واقعیت مجازی و واقعیت افزوده)
قطعا یکی از مواردی که می تواند اعتماد مشتریان را در تبلیغات جلب نماید دیدن مکان هایی از کسب و کار مورد نظر است مثل فضای فروشگاهی، کارخانه یا دفتر کار و .... و یا حتی ممکن است لوکیشن فیزیکی نداشته باشید اما بخواهید محصولات و خدمات خود را در یک فضای مجازی به مشتریانتان ارائه کنید. تورهای مجازی این کمک را به شما می کنند تا در ارائه خدمات و محصولات کسب و کار خود بیشتر به چشم مخاطبین خود بیاید و همچنین می تواند موجب افزایش فروش بشکل مستقیم نیز شود. اما چطور؟ تصور کنید شما محصولاتی برای فروش دارید و بخواهید آنها در سایتی که برای کسب و کارتان دارید بصورتی نمایش دهید که مشتری تصور کند در یک فروشگاه واقعی در حال قدم زدن است، می تواند تک تک محصولات شما را در یک محیط شبیه سازی شده ببیند، و اطلاعات کاملی از آن کسب کند. سپس می تواند محصول مورد نظرش را انتخاب و با چند کلیک ساده در سبد خرید خودش قرار بدهد. ببینید شما با تور مجازی چقدر راحت توانستید مشتری را جذب و متقاعد برای خرید کنید ! تور مجازی با استفاده از تصاویر 360 درجه و پانورامیک محیط های واقعی را شبیه سازی می کند و یا حتی می توان از رندرهای 360 ساختگی جهت راه اندازی فروشگاه مجازی استفاده کنید. مثالی دیگر که می توان عنوان نمود این است که شما بر فرض یک هنرمند هستید و با تور مجازی می توانید یک گالری هنری تمام عیار داشته باشید و نسبت هزینه های اجاره یک لوکیشن واقعی صرفه جویی زیادی کنید. و یا شاید شما صاحب یک مکان تفریحی مانند کافه هستید که باز هم از این طریق می توانید آن را به مخاطبین تان معرفی کنید. تور مجازی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ فروشگاه های محصول محور (بوتیک لباس، مبلمان فروشی، اکسسوری و ...) مشاورین املاک هتل ها دانشگاه ها مدارس و آموزشگاه ها باشگاه های ورزشی امکان گردشگری گالری ها بیمارستان ها کلینیک ها و مطب های پزشکی کارخانه ها و کمپانی ها و ...
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی