برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Arash.A
Arash.A
Arash.A
۱
کاربر تایید شده

Arash.A

(۶)
البرز
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
آموزش آنلاین
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۶)
Arash.A
۱
کاربر تایید شده Arash.A
(۶)
البرز
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۶)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
شبکه عصبی
منطق فازی
الگوریتم بهینه سازی
الگوریتم فرا ابتکاری
watergems
برنامه نویسی vba
داده کاوی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
- متخصص طراحی شبکه های آبرسانی شهری، روستایی و کشاورزی - متخصص بهینه سازی سیستم های مدیریت منابع آب - متخصص داده کاوی و تحلیل داده های هیدرولوژیکی - متخصص تحلیل سری های زمانی و تحلیل و حذف روند جهت پیش بینی کوتاه مدت - متخصص برنامه نویسی و بهینه سازی سامانه های مهندسی علوم آب
تحصیلات
دکتری تخصصی مهندسی عمران (مدیریت منابع آب) از علوم و تحقیقات - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۵
تجربه های کاری
مدیر داخلی، مدرس، طراح و برنامه نویس در انجمن تخصصی مهندسی علوم آب - ۱۳۹۵ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
آموزش سیستم استنتاج فازی (ANFIS)
کارلنسر
۲۶ خرداد ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.
الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO)
کارلنسر
۲۶ خرداد ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.
آموزش الگوریتم بهینه سازی رقابت استعماری ( ICA )
کارلنسر
۲۶ خرداد ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.
آموزش طراحی شبکه عصبی مصنوعی در متلب
کارلنسر
۲۵ خرداد ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.
آموزش بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و NSGA-II
کارلنسر
۲۵ خرداد ۱۴۰۲
آموزش با موفقیت تایید شد.
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

پیش بینی تراز سطح ایستابی با استفاده از متد Kriging و برنامه نویسی به زبان VBA در اکسل
بر اساس نتایح بدست آمده از الگوریتم بهینه ساز قورباغه جهنده (SFLA) مشخص گردید که جهت تعیین مقدار تراز سطح آب زیرزمینی در نقاط فاقد پیزومتر در دشت شهرکرد می توان از متد کریجینگ و واریوگرام های ماهانه استفاده نمود. بر اساس اطلاعات برداشت شده از 36 پیزومتر موجود در case study مذکور، مقدار تراز سطح ایستابی (آب زیرزمینی) منطقهء طرح با استفاده از برنامه نویسی به زبان ویژوال بیسیک در محیط نرم افزار اکسل (VBA) پیش بینی گردید. شرایط آنی منطقه اثبات نمود که پیش بینی مدل با دقت بسیار نزدیک به واقع اقدام به پیش بینی تراز سطح آب نموده و RMSE نتایج استخراج شده از مدل 0.032 را ارائه نمود.
مشاهده نمونه کار
ترسیم گلباد با استفاده از برنامه نویسی VBA در اکسل
یکی از روش های تعیین سرعت باد غالب در هر موقعیت جغرافیایی، استفاده از گلباد است. با توجه به اینکه پروژه مورد نظر کارفرما، طراحی سیستم آبیاری بارانی است، تعیین جهت باد غالب در این سیستم آبیاری (به منظور محاسبه فاصله و نحوه چیدمان رایزرها) تعیین کننده خواهد بود. بر مبنای اطلاعات ایستگاه هواشناسی، سرعت و جهت باد در هشت جهت جغرافیایی را در دست داشتیم. با استناد به داده های ایستگاه هواشناسی و با استفاده از کدنویسی به زبان ویژوال بیسیک در محیط اکسل (VBA)، گلباد منطقه ترسیم و جهت وزش باد غالب منطقه، به همراه سرعت وزش باد در تمامی جهات جغرافیایی (به انضمام باد آرام) ارائه و در راستای تعیین پارامترهای طراحی، مورد استفاده واقع شد.
مشاهده نمونه کار
طراحی سرریز بهینه با استفاده از الگوریتم بهینه ساز گرگ خاکستری
در پروژه حاضر با استفاده از الگوریتم بهینه ساز GWO (گرگ خاکستری) ابعاد بهینه جهت حداقل سازی هزینه ناشی از بتن ریزی و ساخت سرریز کنگره ای ذوزنقه ای Ute واقع در ایالات متحده آمریکا را محاسبه و ارائه کرده ایم. در خروجی الگوریتم بهینه ساز گرگ خاکستری، میزان پیش آمدگی بهینه پیشانی کنگره ها، تعداد کنگره ها، زوایای هر کنگره با دیگر کنگره های مجاور، نسبت عرض سرریز به ارتفاع سرریز، نسبت طول سرریز به عرض سرریز، ارتفاع بهینه سرریز، طول دماغه و سطح عمود بر جریان استخراج و ارائه گردید. نتایج حاصل از الگوریتم بهینه ساز گرگ خاکستری گویای آن است که ساخت مخزن با مقادیر پیشنهادی الگوریتم GWO به میزان کاملا قابل توجه (هفت و نیم میلیون دلار) هزینه های ساخت سازه را کاهش خواهد داد.
مشاهده نمونه کار
شبکه عصبی مصنوعی بهینه
در این پروژه با استفاده از الگوریتم بهینه ساز ازدحام ذرات ( PSO ) اقدام به تصحیح وزن و بایس های شبکه عصبی مصنوعی FeedForwardNet نموده و با استفاده از تجمیع امکانات موجود، اقدام به پیش بینی تراز سطح آب زیرزمینی (سطح ایستابی) دشت داراب کرده ایم. در تحلیل حاضر ابتدا با استفاده از مفهوم موجک (Wavelet) سری زمانی مربوط به تراز ایستابی را در چند سطح تفکیکی تجزیه کرده و با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی و الگوریتم FeedForwadNet اصلاح شده اقدام به train شبکه می کنیم. پس از اتمام کار آموزش شبکه با استفاده از الگوریتم لونبرگ - مارکو، وزن و بایس شبکه عصبی را استخراج نموده و در نهایت با استفاده از الگوریتم PSO تمام اوزان و بایس شبکه را بهینه می کنیم. نتیجه نهایی حاکی از آن است که پس از استفاده از الگوریتم فراابتکاری ازدحام ذرات ( PSO ) پیش بینی نهایی شبکه عصبی بهینه شده در همه جا یا به داده های سری زمانی مادر مماس است یا اختلافی در حدود صفر دارد.
مشاهده نمونه کار
بهینه سازی پارامترهای سیستم استنتاج فازی (ANFIS)
در این پروژه ضمن تلفیق منطق فازی ( FIS ) و شبکه های عصبی مصنوعی ( ANN ) اقدام تحلیل تکنیکال سری زمانی نموده و با استفاده از سیستم استنتاج فازی ( ANFIS ) و برنامه نویسی در محیط نرم افزار متلب سری زمانی حاضر را بسط داده و روند آتی را برای سری زمانی حاضر و نیز داده های اقلیمی مناطق همجوار پیش بینی میکنیم. در ادامه برای افزایش دقت تحلیل حاضر، پارامترهای سیستم استنتاج فازی را با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه ساز «رقابت استعماری» یا ICA تصحیح نموده و کلیه پارامترهای ANFIS را به کمک ICA و برنامه نویسی در محیط نرم افزار متلب بهینه کرده ایم. نتایج و نمودار نهایی حاکی از آن است که پس از تصحیح پارامترها با استفاده از الگوریتم بهینه ساز رقابت استعماری، خطای سیستم بسیار ناچیز و در حدود صفر درصد (0.0032) خواهد شد. نتیجه نهایی بدین صورت است که با در دست داشتن هریک از پارامترها و داده های اقلیمی (حداکثر یا حداقل دما، بارندگی، میزان رطوبت هوا، تعداد ساعات آفتابی و ...) در هریک از شهرهای استان خوزستان به راحتی قادر به پیش بینی نسبتا دقیق همین پارامترها در دیگر شهرهای استان مذکور (خوزستان) خواهیم بود.
مشاهده نمونه کار
میزان رهاسازی بهینه از مخزن سد امیرکبیر
در این پروژه با در دست داشتن میزان Demand از سری زمانی پنج ساله به انضمام میزان جریان های ورودی، بارندگی و تبخیر از سطح مخزن امیرکبیر و با استفاده از الگوریتم بهینه ساز فراابتکاری ژنتیک، میزان رهاسازی بهینه برای مصارف صنعتی، شرب و کشاورزی پایین دست برآورد گردید. در این پروژه ضمن استفاده از الگوریتم ژنتیک، میزان رهاسازی آپتیمال بصورت فازی تحلیل و با سیاست استاندارد (SOP) مقایسه گردید. نمودارهای موجود حاکی از آن است که رهاسازی پیشنهادی الگوریتم بهینه ساز به مراتب کاراتر از سیاست SOP عمل نموده و در صورت بروز سیلاب نیز مخزن گنجایش کافی برای دفن مازاد آب و ممانعت از بروز سیل را دارا می باشد. در انتها میزان Spill به گونه ای خواهد بود که سرریز از مخزن فقط و فقط جوابگوی نیاز اکوسیستم منطقه بوده و از هدر رفت آب جلوگیری شود. در این پروژه شاخص های اعتماد پذیری، برگشت پذیری، آسیب پذیری و پایداری سیستم بصورت Crisp و Fuzzy بررسی شده اند. نتایج به وضوح گویای این نکته است که شاخص های مبنا در خروجی حاصل از الگوریتم ژنتیک در حدود صد درصد ( 99.97 ) را نمایش داده و میزان آسیب پذیری سیستم در خروجی پیشنهادی الگوریتم حاضر حدودا صفر درصد (0.0011) خواهد بود.
مشاهده نمونه کار

خدمات آموزشی

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی