برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
MohammadSadegh.A
MohammadSadegh.A
MohammadSadegh.A
کاربر تایید شده

MohammadSadegh.A

(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۲)
MohammadSadegh.A
کاربر تایید شده MohammadSadegh.A
(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
دیتا ساینس (Data science)
artificial intelligence
python programing
هوش تجاری
data analysis
business analytics
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۳۹ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
متخصص هوش مصنوعی و دانشمند دیتا. کار من کمک کردن به حل مشکلات مختلف (آکادمیک و بزینسی) از طریق هوش مصنوعی هست. برای اطلاعات بیشتر به صفحه لینکدین و نمونه کار های من میتونید مراجعه کنید. پروژه های رساله دکتری و پایان نامه ارشد بنابر دلایل اخلاقی مطلقا پذیرفته نمیشود(لطفا پیام در این مورد ارسال نفرمایید)
تحصیلات
مهندسی شیمی از دانشگاه تهران - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲
تجربه های کاری
Data scientist در freelancer - ۱۳۹۹ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

پیش بینی قیمت سهم با استفاده از Natural Language Processing
پیش بینی قیمت سهم با استفاده از Natural Language Processing
مبلغ استخدام
۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
آقای mohammad فریلنسر از من خواستن روز قبل از آخرین مهلت تحویل پروژه تاییدات رو بزنم و پول وارد حساب ایشون بشه و به من قول دادن که کار من رو بعد از ددلاین کامل انجام بدن ولی به من یک کار ناقص تحویل دادن. ازشون خواستم اصلاح بکنن٬ ولی با بی ادبی به من گفتن پولی که داده شده برای این پروژه کم هست و همین هم زیادی انجام داده و درصورتی که اصلا شبیه پروژه ای که میخوام نیست! من براشون عکس فرستادم که من قبل از تایید کردن پروژه از سمت ایشون تمام نکات رو گفتم و ایشون قیمت دادن و الان نمیتونن پول من رو بگیرن و کار نهایی تحویل ندن! من هم اشتباه کردم زودتر تایید زدم و البته یه جوری کار میکنن که یه پروژه رو میان مرحله به مرحله میکنن و دو تا مرحله اول یه سری کارای ساده انجام میدن و یک قسمتی از پول هر مرحله وارد حساب ایشون میشه. در صورتی کار پروژه من اصلا این شکلی نیست٬ پروژه من کلیتش مهم هست و مثلا یه قسمت دیتا از yfinance دانلود کردن که نیازی به پرداخت پول نیست! به هیچ عنوان زودتر تایید رو نزنین حتی اگه بگن به خاطر اینکه درصد خوش قولیشون کم نشه! کاملا بد قول!
پاسخ فریلنسر:
MohammadSadegh.A
سلام. قیمت پروژه به صورت ریزفاکتور در دسترس هست و بر اساس اگهی همون ابتدای کار توسط فریلنسر در اختیار اگهی دهنده قرار میگیره. توی ریز فاکتور هم مشخص هست که در مورد ۱ مدل در حال بحث هستیم. ایشون بعد از اگهی انتظارات دیگه ای مطرح کردن که در صورت ذکر توی اگهی قیمت پیشنهادی من حداقل ۲ برابر مبلغ ذکر شده میشد(مثلاً طراحی ۶ مدل به جای ۱ مدل و اضافه کردن پارامتر های دیگه ای به ماشین مثل اندیکاتور ها و ...) . با این وجود بر خلاف اگهی که ۱ مدل درخواست کرده بودن، بنابر قول اخلاقی من ۶ مدل برای ایشون طراحی و ارسال گردید، اندیکاتور ها به فهم ماشین اضافه شدن و بر اساس این مورد اموزش دیدن ولی ایشون باز هم موارد بیجایی رو مطرح کردن!. واو به واو اگهی انجام شده و فایل ها در دست من هست و نه فقط شما که هر شخص دیگه ای که پیامی میزاره و فرلنسری درخواست میکنه باید بدونه که قیمت پروژه بر اساس اگهی پیشنهاد میشه و زیاده خواهی هست که اگهی به صورت کار سبک طرح بشه و بعدا موارد سنگین بدون دستمزد درخواست بشه. منتها شما انتظار کار بدون دستمزد به هر شکلی که خودتون مایلید رو از من دارین و من مطلقا زیر بار همچین کاری نمیرم. اخلاقا و قانونا هر انچه که گفته شده انجام شده . از این قبیل افراد زیاده خواه متاسفانه در حوزه کاری ما وجود دارند و کاری هم در این زمینه نمیتونیم انجام بدیم. به هر حال برای ایشون سعادت و انصاف آرزو میکنم. وقت بخیر.
Applied artificial intelligence
کارلنسر
۴ خرداد ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

Machine learning and Deep learning model on +300,000 CVD cases
پروژه مورد اشاره برای طراحی و توسعه مدل های قبلی در زمینه پیش بینی موردی بیماری های کاردیو وسکیولار طراحی شده و بر مبنای دو الگوریتم متفاوت شامل یادگیری عمیق و ETC پیاده سازی شده است. دیتای مورد استفاده از محل داده های پرسشنامه سبک زندگی و بیماری های قبلی متشکل از بیش از 300 هزار مورد مطالعه جمع اوری شده است. دقت هر دو مدل با توجه به مدل های دیگر در این زمینه (با توحه به عدم هدر رفت دیتا و دقت بالای طراحی دیتا) مورد قبول بوده و هر دو مدل از پدیده overfitting به دور مانده اند.
مشاهده نمونه کار
Recommender system with Deep learning ANN
ساخت شبکه عصبی بر پایه CNN-Deep learning برای طبقه بندی اطلاعات 16,000 نفر از مشتریان یک اپلیکیشن فروش کتاب، جهت افزایش کارامدی طبقه بندی مشتریان (معمولا در ارسال کمپین های تبلیغاتی از این طبقه بندی استفاده میشود) و تقسیم مشتریان به 2 دسته بر اساس وفاداری و رضایت مشتریان به اپلیکیشن. ساختار شبکه از 102 واحد نورون و 3 لایه عمیق تشکیل شده و کدنویسی بر پایه کتابخانه Numpy و Tensorflow و Keras ساخته شده و مدل دارای دقت 90 درصدی در تشخیص میباشد. طبقه بندی مورد اشاره در ساخت و طراحی استراتژی های رشد کسب و کار به شدت حائز اهمیت بوده و منجر به دسترسی بهتر و اجرای تصمیمات پایه ای و پیشرفته برای مدیران کسب و کار و سازمانی میشود.
مشاهده نمونه کار
Machine learning algorithm for forecasting Kidney stone detection
پروژه در مورد بررسی تحلیلی داده های بیماران کلیوی بر اساس چندین پارامتر و شامل مراحل Data wrangling, data visualization, data analytics , Data modeling میباشد که طی یک project story از مرحله صفر تا طراحی مدل هوش مصنوعی برای فهم ازمایش و تعیین نتیجه (بیمار دارای سنگ کلیه هست یا نه؟(بدون نیاز به سونوگرافی)) با دقت 90 درصد بر اساس مدل XGBclassifier و CalibratedClassifierCV . با توجه به ابعاد دیتاست و تعداد تکرار ازمایش و عمق دیتاست، مدل عملکرد بسیار قابل توجهی را دارا میباشد.
مشاهده نمونه کار
Power BI dashboard designing
این گونه داشبور های دیتایی برای مدیران ارشد یا مدیران منابع انسانی یک مجموعه برای انالیز کلی دیتا ها با دانش بر غیرتخصصی بودن فرد مورد نظر (در حوزه تحلیل داده و هوش مصنوعی) طراحی میشوند تا بتوانند دید شفاف در مورد سازمانی که اداره میکنند داشته باشند. اهمیت طراحی صحیح و چشم نواز داده ها و نمودار ها روز به روز بیشتر فهمیده میشه و ابزار بی نهایت مهم و کاربردی برای بدست اوردن دید کلی و جزئی در مورد یک بیزینس میباشد. نمودار ها نه تنها باید صحیح و علمی طراحی بشوند، بلکه دیزاین و طراحی زیبا و جذاب بخش مهمی از فرایند تولید داشبورد هست.
مشاهده نمونه کار

خدمات


Applied artificial intelligence
از ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان - در ۶ روز
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی