برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Sina.S
Sina.S
Sina.S
۱
کاربر تایید شده

Sina.S

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Sina.S
۱
کاربر تایید شده Sina.S
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
برنامه نویسی PLC
طراحی و برنامه نویسی پلاگین و افزونه
میانگین سرعت پاسخ دهی
۲ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
ما یک تیم خلاق و نوآور هستیم که در تمام زمینه های طراحی سایت،اپلیکیشن،برنامه نویسی و تولید محتوا مشغول به فعالیتیم.ما تا زمانی که محصول درخواستی شما دقیقا مطابق سلیقتون نباشه دست از کار بر نمیدارم و شعار ما اینه: رویاتو عملی میکنیم
تحصیلات
کامپیوتر از تهران - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۲
تجربه های کاری
مدیرعامل در همبروب - ۱۳۹۱ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
exceldentaldesign
James Rafat
۲ دی ۱۴۰۲
آقای صادقی بیش از 2 سال است که تمام پروژه های ما را انجام می دهد ما یک شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی در کانادا داریم که تمام مراحل وب سایت خود را به او سپردیم و آنها طراحی ها را برای ما به بهترین شکل ممکن انجام دادند. بسیار خوش سلیقه و حرفه ای و بدون مشکل کار می کنند و بهترین جواب را هم داشتند متاسفانه چون فارسی بلد نیستم ترجمه رو از گوگل گرفتم و اگر فارسی اشتباهی کردم ببخشید
پاسخ فریلنسر:
Sina.S
Thank you very much for your comment I hope our team's cooperation will continue
USA Lottery
کوروش نصیری نیا
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
عرض ادب . کلا از کارشون راضی بودم . واقعاً کار من و درجه یک تحویل دادن . هر چی که می خواستم حتی بهترشو برام اجرا کردن .
پاسخ فریلنسر:
Sina.S
بسیار خوشحالم که تونستم نظر شما را جلب کنم و هر چیزی که از دستم بر میامد رو براتون انجام بدم
روشالایت
احمد کوشکستانی
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا بی نظیر. زمانی که پروژم رو به ایشون دادم حداقل با ده نفر دیگه کار کرده بودم ولی هیچ کدوم نتونستن اون چیزی رو که میخوام بهم تحویل بدن! ولی به محض اینکه آقای صادقی پروژه رو دریافت کرد و بعد از یک هفته انتظار،چیزی به شدت فراتر از انتظارم بهم تحویل داد
پاسخ فریلنسر:
Sina.S
ممنونم از نظر لطفی که به من دارید

نمونه کارها

طراحی سایت روشالایت
شرکت روشا لایت جهت بیشتر دیده شدن در فضای اینترنت نیاز به یک وبسایت کاملا حرفه ای با قالب اختصاصی داشت ، چالش تیم ما قیمت گذاری های بسیار پیچیده این شرکت بود که میبایست در بهترین شرایط ممکن برای روشالایت تهیه میشد . در نگارش لوستر های روشا، چند بخش قابل تامل بود که با تغییر هر کدام نرخ محصولات ایشان تغییر میکرد . به این منظور یک افزونه اختصاصی نوشته شد و نیاز مشتری به صورت کامل برطرف گردید. فعالیت های انجام شده برای طراحی بعد از اینکه این پروژه رو دریافت کردیم به تیم اطلاع دادیم تا خیلی زود دست به کار بشن. اولین کاری که کردیم از کارفرما دعوت کردیم تا بیان شرکت و طرح رو انتخاب کنن ، بعد از اینکه طراحی اولیه ای که میخواستن رو براشون با فتوشاپ درست کردیم و تایید گرفتیم تیم مشغول به کار شد . خیلی زود ظاهر سایت توسط طراحی شد و شروع به طراحی پشت صحنه ی محصول کردیم . نوشتن افزونه های اختصاصی ای که میخواستن رو هم بعد از یک هفته کار تموم کردیم و سایت رو یک هفته قبل از اینکه مهلتی که از کارفرما گرفتیم تموم بشه، سایت رو تحویل دادیم . واکنش کارفرما موقعی که سایتش از حالت طراحی بیرون اومد به شدت دیدنی و جذاب بود… 01 امنیت سایبری یک تیم متخصص امنیت این سایت رو تامین کردن و تا حد امکان از امکان نفوذ جلوگیری کردن 02 گرافیک تک تک محصولاتی که کارفرما داشت رو توی استدیو عکاسی کردیم و گرافیکش رو احمد به بهترین شکل انجام داد 03 تست و کنترل کیفیت حدود یک هفته زمان برد تا تک به تک قسمت های سایت چک بشه و کاملا بدون باگ به مشتری تحویل شد. نتیجه مشتری درست سه روز بعد از اینکه پروژه به کارفرما تحویل شد، طی تماسی که کارفرما با ما گرفت فهمیدیم که اولین فروش آنلاینش رو روی سایت داشته . با توجه به اینکه ایشون هم فروشگاه داشتن و هم کارخانه ، دوست داشتن که هر چه زودتر فروش آنلاینشونم راه بندازن و به گفته ی خودشون فروش سایتشون در حال حاضر از فروشگاهشون هم بیشتر شده و برای کم کردن هزینه ها به فکر تعطیل کردن شعبه ی حضوریشون هستن.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت USAlatary
شرکت فانوس سرخ پس از دریافت پروژه وبسایت ایرانی خود به آدرس fanoossorkh.ir و وبسایت خارجی خود به آدرس hellopars.ir اقدام به ارائه پروژه ثبت نام لاتاری آمریکا برای راحت تر کردن پروسه ثبت نام لاتاری توسط متخصصان خبره نمود. ایشان در نظر داشتند یک وبسایت کاملا حرفه ای با امکان ثبت نام بسیار ساده لاتاری آمریکا و همچنین برای معرفی محصول مهاجرت خودیک وبسایت طراحی کنند و با نظر به اینکه وبسایت های دیگر خودشان را در همبروب طراحی کردند، مجدد به ما اعتماد کردند و وبسایت مهاجرتی خودشان را هم به ما سپردند. فعالیت های انجام شده برای طراحی بعد از اینکه این پروژه رو دریافت کردیم به تیم اطلاع دادیم تا خیلی زود دست به کار بشن. اولین کاری که کردیم از کارفرما دعوت کردیم تا بیان شرکت و طرح رو انتخاب کنن ، بعد از اینکه طراحی اولیه ای که میخواستن رو براشون با فتوشاپ درست کردیم و تایید گرفتیم تیم مشغول به کار شد . خیلی زود ظاهر سایت توسط طراحی شد .بخش گرافیک رو هم انجام دادیم و تمام تلاشمون رو کردیم تا به بهترین نحو ممکن این سایت رو تحویل بدیم . چالشی که تیم ما برای ساخت این وبسایت داشت، نیاز مشتری به فرمی شبیه به فرم اصلی لاتاری آمریکا بود و از اونجایی که هنوز ثبت نام لاتاری شروع نشده بود ما فرم دقیق را در دست نداشتیم و با تجربه ی یکی از همکارانمان در زمینه آژانس هواپیمایی این فرم را طراحی کردیم که خوشبختانه کاملا دقیق و بدون اشتباه بود. نتیجه مشتری کارفرما میگن بعد از اینکه سایتم آماده شد تونستیم به بیش از 100 کاربر در زمینه ثبت نام لاتاری آمریکا کمک کنیم و تا کنون در حدود 25 نفر برنده لاتاری داشتیم و این عدد در نوع خود رکورد شکنی محسوب میشود.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت هلو پارس
شرکت فانوس سرخ پس از دریافت پروژه وبسایت ایرانی خود به آدرس fanoossorkh.ir اقدام به ارائه پروژه هلوپارس(hellopars.ir( برای جذب گردشگر خارجی به ایران نمود. ایشان در نظر داشتند با توجه به بودجه پایین و نیاز به سایت گرافیکی و با نظر به اینکه وبسایت ایرانی خودشان را در همبروب طراحی کردند، مجدد به ما اعتماد کردند و وبسایت خارجی خودشان را هم به ما سپردند. فعالیت های انجام شده برای طراحی بعد از اینکه این پروژه رو دریافت کردیم به تیم اطلاع دادیم تا خیلی زود دست به کار بشن. اولین کاری که کردیم از کارفرما دعوت کردیم تا بیان شرکت و طرح رو انتخاب کنن ، بعد از اینکه طراحی اولیه ای که میخواستن رو براشون با فتوشاپ درست کردیم و تایید گرفتیم تیم مشغول به کار شد . خیلی زود ظاهر سایت طراحی شد .بخش گرافیک رو هم انجام دادیم و تمام تلاشمون رو کردیم تا به بهترین نحو ممکن این سایت رو تحویل بده . نتیجه مشتری کارفرما میگن بعد از اینکه سایتم آماده شد تونستیم تا الان حدود 10 گروه مختلف خارجی رو به ایران دعوت کنیم و باعث ورود ارز به ایران و نشون دادن جاذبه های بی نظیر ایران به مردم دنیا بشیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت شرکت فانوس سرخ
شرکت فانوس سرخ جهت ورود به دنیای دیجیتال و فروش پکیج های تور نیاز به یک وبسایت با ظاهری جذاب ولی با بودجه ی پایین داشتند، خوشبختانه در این پروژه چالش زیادی وجود نداشت و این شرکت نیاز به اتصال به ایرلانها و یا وب سرویس هتل ها را نداشتند ، با اینحال به ایشان پیشنهاد این مورد هم داده شد که متوجه شدیم فقط نیاز به یک وبسایت فروش محصول دارند و بیش از این چیزی نمیخواهند . به همین منظور وبسایت ایشان را آماده کردیم و در کمتر از 2 روز تحویل کارفرما شد. فعالیت های انجام شده برای طراحی بعد از اینکه این پروژه رو دریافت کردیم به تیم اطلاع دادیم تا خیلی زود دست به کار بشن. اولین کاری که کردیم از کارفرما دعوت کردیم تا بیان شرکت و طرح رو انتخاب کنن ، بعد از اینکه طراحی اولیه ای که میخواستن رو براشون با فتوشاپ درست کردیم و تایید گرفتیم تیم مشغول به کار شد . خیلی زود ظاهر سایت طراحی شد .بخش گرافیک رو هم انجام دادیم و تمام تلاشمون رو کردیم تا به بهترین نحو ممکن این سایت رو تحویل بدیم . واکنش کارفرما با توجه به بودجه ی متوسطی که گذاشته بود و انتظاری کمی که داشت به شدت دیدنی بود. نتیجه مشتری کارفرما میگن بعد از اینکه سایتم آماده شد اعتبار زیادی رو توی کارمون کسب کردیم و باعث شد با توجه به راهنمایی های شما خیلی زود یکی از بهترین سایت های ممکن رو تحویل بگیرم.
مشاهده نمونه کار
میز تو میز
شرکت میز تو میز با نام تجاری قبلی ایران دکور جهت بیشتر دیده شدن در فضای اینترنت نیاز به یک وبسایت حرفه ای با قالب عمومی داشت ، صاحب شرکت آقای عبدالمالکی با یک ایده در زمینه فروش اینترنتی کالاهایشان نزد ما آمدند تا به صورت کلی از صفر تمام کارهایشان انجام شود. چالش تیم ما نوع خاص عکاسی ای بود که کارفرما نیاز داشت که توانستیم با کمک گرافیست فوقالعاده ای که برای کار ایشان اختصاص دادیم این مورد را به خوبی انجام دهیم و نظر مشتری را جلب نماییم. فعالیت های انجام شده برای طراحی بعد از اینکه این پروژه رو دریافت کردیم ، طراحی اولیه ای که میخواستن رو براشون با فتوشاپ درست کردیم و تایید گرفتیم تیم مشغول به کار شد . خیلی زود ظاهر سایت طراحی شد و برای عکاسی از محصولات کارفرما به لوکیشن ایشون رفتیم.بعد از تایید ظاهر سایت توسط کارفرما ، مشغول تولید محتوا و قرار دادن محصولات مشتری روی سایت شدیم. پس از حدود 5 روز از دریافت پروژه اولین دسترسی نمایش سایت را به کارفرما دادیم و پس از تایید گرافیکی ، بعد از تست تمام قسمت های سایت، پروژه تحویل شد. 01 امنیت سایبری یک تیم متخصص امنیت این سایت رو تامین کردن و تا حد امکان از امکان نفوذ جلوگیری کردن 02 گرافیک تک تک محصولاتی که کارفرما داشت رو توی لوکیشن خودشون عکاسی کردیم 03 تست و کنترل کیفیت حدود دو روز زمان برد تا تک به تک قسمت های سایت چک بشه و کاملا بدون باگ به مشتری تحویل شد. نتیجه مشتری مشتری پیش از طراحی این سایت بیشترین فروششون رو روی سایت های چند فروشندگی داشتن و به گفته خودشون بعد از طراحی سایت شخصیشون ، با توجه به سئوی قوی ای که دارن دیگه نیازی به کمسیون دادن به سایت های اشتراکی ندارن و تمام محصولات جدیدشون رو هم روی سایت خودشون قرار میدن.
مشاهده نمونه کار

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی