برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Ava.Sh
Ava.Sh
Ava.Sh
کاربر تایید شده

Ava.Sh

N/A
هرمزگان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Ava.Sh
کاربر تایید شده Ava.Sh
N/A
هرمزگان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی هویت برند
طراحی برشور
adobe illusrator
روانشناسی رنگ ها
موکاپ
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
گرافیک را از سال 1394 شروع کردم و در سال 1396 وارد بازار کار شدم. تا سال 1398 بیشتر در زمینه تبلیغات رسانه ای، طراحی اینفوگرافیک، پست های خبری، عکاسی خبری و پوستر تبلیغاتی کار می کردم. در سال 1398 به طراحی هویت بصری برند علاقه مند شدم و به عنوان کارآموز با بهترین طراح صنعتی ایران همکاری کردم. و همچنان به عنوان فریلنسر در این صنعت مشغول به کار هستم.
تحصیلات
گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد - ۱۴۰۱ تاکنون
تجربه های کاری
طراح گرافیک در سازمان منطقه آزاد قشم - ۱۹۹۹ تاکنون

نمونه کارها

طراحی پرتفولیو
یک پرتفولیو خوب، کلید موفقیت شماست. زیبایی در سادگیست، استفاده از عناصر بصری به تعداد زیاد و آزار دهنده تمرکز بیننده را از موضوع و نمونه کارها می گیرد. با استفاده از طراحی شیک، ساده و مدرن پیامتان را بدون مزاحمت به بیننده برسانید. نیازی نیست کارفرما به طراحی صفحات دقت کند، موضوع اصلی دفاع از پروژه است. به عنوان یک طراح وظیفه دارم محیطی را خلق کنم که بیننده را خسته نکند و در عین حال باعث گمراهی او نیز نشود.
مشاهده نمونه کار
طراحی کامل کتابچه عملکرد نوروز 1402 سازمان منطقه آزاد قشم
طراحی این کتابچه بسیار چالش برانگیز بود، اما خوشبختانه توانستم به بهترین شکل پروژه را نهایی کنم و تجربه ای پر بار کسب کنم.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو و بسته بندی Fuel
بسیار جالب است که رنگ ها می توانند با ذهن انسان بازی کنند. تصور کنید در فروشگاهی در قفسه نوشیدنی به دنبال یک نوشیدنی خنک و انرژی زا هستید، همه برندهای نوشابه انرژی زا از رنگ های آبی و مشکی برای بسته بندی استفاده می کنند پس ما می توانیم از رنگ های هیجان انگیز برای جذب مخاطب استفاده کنیم. این باعث می شود برند ما متفاوت به نظر برسد حتی اگر طعم متفاوتی نداشته باشد.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو و بسته بندی شیرینی پزی Cresent
Cresent نانوایی است که به خاطر کروسان های کره ای خود معروف است. Cresent در زبان فرانسوی کروسان است. در این پروژه، مشتری یک لوگو و هویت برند مدرن و بازیگوش (به روشی منحصر به فرد) می خواست. من فونت OUTWARD را برای فونت اصلی آنها انتخاب کردم و در لوگو نیز از آن استفاده کردم، این یک فونت منحصر به فرد و مدرن است و با کمی خلاقیت می توانیم آن را به یک تایپ فیس سرگرم کننده و بازی تبدیل کنیم.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو شرکت EcoGrove
EcoGrove شرکتی است که در زمینه ایجاد محوطه سبز و خدمات باغبانی پایدار به شرکت ها و خانه ها تخصص دارد. آنها می خواستند لوگوی آنها منعکس کننده هدف شرکت باشد ، تعهد به حفظ محیط زیست . من از سبز تیره و سبز روشن برای رنگ های اصلی آنها استفاده کردم و از رنگ بژ روشن برای رنگ های بک گراند.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو و بسته بندی کارخانه Jelly Jolly
Jelly Jolly یک کارخانه بستنی سازی است. برای طراحی این لوگو از یک تایپ فیس فانتزی استفاده شده تا حسی کودکانه را به بیننده القا کند. بستنی شادی بخش است پس ما باید با انتخاب رنگ های درست این حس رو در برند ایجاد کنیم. استفاده از تن های مختلف رنگ صورتی که تقویت کننده اشتها است به ما حس شادی و نشاط هم می دهد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی