برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Reza.Z
Reza.Z
Reza.Z
کاربر تایید شده

Reza.Z

(۲)
کرمان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)
Reza.Z
کاربر تایید شده Reza.Z
(۲)
کرمان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی قالب فروشگاهی
طراحی سایت
تولید محتوای سایت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱۷ روز و ۱۹ ساعت و ۵۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
من تو دوران دانشگاه کامپیوتر خوندم و همیشه به دنیای پر از جذابیت تکنولوژی علاقه داشتم و از همون موقع به این فکر می‌کردم که بالاخره موسس یه شرکت بزرگ تو حوزه تکنولوژی می‌شم سال ۹۸، تصمیم گرفتم که رویای همیشگیم رو استارت بزنم و به مرور زمان تیمی تشکیل دادم که تمام هدفشون همیشه این بوده که به مشتری ها برای رشد کسب‌وکارشون کمک کنن.
تحصیلات
فناوری اطلاعات از دادبین - ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۰
تجربه های کاری
مدیریت تیم در رویال کد - ۱۴۰۰ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
طراحی سایت فروشگاهی
کارلنسر
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
بویان کاکتوس
حسن انوشیروان
۱۰ اسفند ۱۴۰۱
کار جناب ذوالعلی و تیم پر انرژی و خلاقشون فوق العاده ست و ما به شدت از کارشون راضی هستیم 🙂

نمونه کارها

طراحی سایت مگنی
مگنی وب‌سایتیه که برای معرفی اپلیکیشن طراحی شده و کارشون تو حوزه مهاجرت و زندگی در استرالیاست و مشتری عزیزمون از استرالیا طراحی سایتشون رو به تیم ما سپردن. (بله ما همچین مشتری‌های خارژی‌ای داریم?) رنگ سازمانی این کسب‌وکار از قبل انتخاب شده بود. رنگشون سبز بود و حالا می‌خواستن با ترکیبی از همین رنگ، وب‌سایتشون طراحی بشه. ما براساس تحقیقاتی که داشتیم، متوجه شدیم که مخاطب‌های این سایت افرادی هستن که در استرالیا زندگی می‌کنن و برای همین به احتمال زیاد کاربر سایت‌های خارجی مختلفی هستن. پس نیاز بود که ما هم حرفه‌ای وارد عمل بشیم سایت مگنی رو جوری طراحی کنیم که به طراحی سایت‌های خارجی نزدیک‌تر باشه تا مخاطب‌ها بتونن باهاش ارتباط خوبی برقرار کنن. از طرفی این سایت در تلاشه تا به افرادی که در استرالیا زندگی می‌کنن کمک کنه تا با بقیه ارتباط بسازن و احساس تنهایی نداشته باشن و برای همین در انتخاب رنگ تلاش کردیم از رنگ‌هایی استفاده کنیم که نشون‌دهنده امید، شور و نشاط باشن و از نظر روان‌شناسی حس مثبتی در مخاطب ایجاد کنن و از حس تنهایی و غربت دورش کنن. مشتری ما درخواست کرده بود که سبک طراحی سایت به یکی از سایت‌های مورد علاقه‌شون نزدیک باشه. برای همین با ترکیب تحقیقات بازار و الگوی ارسالی توسط مشتری، یه طرح رابط کاربری خفن براشون طراحی شد و یه وب‌سایت خیلی شیک و صمیمی آماده کد زنی شد. و بعد از طراحی، به مرحله اجرا رفت و سایت توسط برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای تیم با قالب اختصاصی وردپرس پیاده‌سازی شد و بعد از تایید مشتری، تحویل داده شد.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت آموزشی آمیزیار
وب‌سایت آمیزیار، سایتی برای فروش پکیج‌های آموزشی در زمینه کسب‌وکاره. جناب آقای احمدیار از خارج از ایران طراحی سایتشون رو به تیم طراحی سایت ما سپردن تا بتونن کسب‌وکارشون رو گسترش بدن و دوره‌هاشون رو از طریق سایت بفروشن. ایشون به سایتی نیاز داشتن که با سلیقه مشتری‌هاشون هم‌خونی داشته باشه پس پروسه طراحی سایت ایشون از تحقیقات بازار و شناخت مخاطبان هدف شروع شد … تو پروسه تحقیقات بازار و بررسی کاربران هدف این سایت، متوجه شدیم که کسانی به این سایت سر می‌زنن که می‌خوان یاد بگیرن اجناسشون رو تو آمازون بفروشن. اون‌ها افرادی هستن که بیزنس می‌فهمن و آرزوهای بزرگ تو سرشون دارن و برای افزایش درآمدشون کارهای مختلف انجام می‌دن. پس از اون‌جایی که کاربرهای سایت افرادی لاکچری‌پسند، جدی و بیزنسی بودن، دوست داشتن دوره‌های آموزشی رو از سایتی تهیه کنن که ظاهری جدی و رنگ‌های رسمی داره تا بتونن بهش اعتماد کنن. ما هم شروع به تحقیق کردیم و بعد از گشت‌وگذار تو دنیای رنگ‌ها، رنگ سورمه‌ای و طلایی رو برای این وب‌سایت انتخاب کردیم. چرا؟ چون براساس روان‌شناسی رنگ‌ها، سورمه‎ای که از رنگ آبی ساخته شده، نماد اعتماد و اطمینانه و طلایی هم رنگی برای نشون دادن لاکچری بودنه و این ترکیب برای هدفی که سایت داشت کاملا مناسب بود. پس رنگ‌ها انتخاب شدن و رفتن تو پروسه طراحی رابط کاربری. بعد از طراحی رابط کاربری، طرح برای پیاده‌سازی به برنامه‌نویس‌های حرفه‌ای تیم سپرده شد. عینک‌ها به چشم و دست‌ها روی کیبورد، طرح اجرا شد و سایت مشتری کاملا متناسب با سلیقه و نیازشون آماده و بهشون تحویل داده شد. در حال حاضر این سایت محل فروش دوره‌های آموزشیه و تونسته درآمد مشتری ما رو حسابی افزایش بده.
مشاهده نمونه کار
فرشته مزون الهیه
داستان پروژه مزون فرشته الهیه: مزون فرشته الهیه، سایتی برای فروش لباس عروس، لباس مجلسی و اکسسوری‌هایی مثل تاج و شنل عروسه. از اون‌جایی که شب عروسی برای خانم‌ها، شب خاص و به یاد موندنی‌ایه، دوست دارن لباسشون هم لباس زیبا و خاصی باشه و برای همین در انتخاب و خریدش به‌شدت حساسیت به خرج می‌دن. ما بعد از صحبت با مشتری عزیزمون و براساس تحقیقات بازاری که انجام دادیم، متوجه شدیم اگر می‌خوایم خانم‌های جوان رو تو سایت مزون فرشته تحت تاثیر قرار بدیم، لازمه از رنگ‌هایی استفاده کنیم که شیک، لاکچری و خاص بودن رو نشون بدن و البته تداعی کننده مراسم عروسی باشن. برای همین به‌عنوان رنگ‌های اصلی، طلایی و سفید رو انتخاب کردیم و از رنگ سبز_آبی هم به‌عنوان رنگ فرعی در طراحی این سایت استفاده کردیم تا مخاطب به محض وارد شدن به سایت، حس‌وحال یک مراسم عروسی لاکچری رو دریافت کنه. ما همیشه معتقدیم که رنگ‌ها تاثیر زیادی روی تصمیم‌گیری مخاطب دارن و برای همین تو انتخابشون سخت‌گیریم. بعد از این مرحله، طرح رابط کاربری صفحه اصلی و صفحه درباره ما طراحی شد و بعد از تایید توسط مشتری به تیم فنی منتقل شد و با استفاده از وردپرس قالب آماده به اجرا در اومد. این سایت تمام امکانات مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی‌ رو در اختیار مشتری ما قرار داده و در حال حاضر یک کانال مهم بازاریابی برای این مزونه و البته پشتیبانی ما هم همیشه حواسش هست که اگه مشکلی تو فرایند باشه، سریع برای مشتری حلش کنه.
مشاهده نمونه کار

خدمات


طراحی سایت فروشگاهی
از ۹,۸۹۰,۰۰۰ تومان - در ۱۵ روز
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی