برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Ardalan.H
Ardalan.H
Ardalan.H

Ardalan.H

N/A
گیلان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Ardalan.H
Ardalan.H
N/A
گیلان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام اردلان حقدادی هستم طراح گرافیک و مدلساز سه بعدی در طول هفت سال گذشته مشغول به یادگیری و انجام پروژه در زمینه طراحی گرافیک و مدل سازی سه بعدی بودم . تخصص اصلی من طراحیه، اما میل شدید برای خلق ایده هام منو به سمت مدلسازی سه بعدی کشوند. در ابتدای کارم موفق به انجام پروژه های صنعتی برای کشور های بلژیک و امارات شدم. پس از آن ، چند تصویر پیش فروش ، از یک دستگاه تصفیه هوا ، قبل از تولید ساختم که منجرب به فروش به سازمان های دولتی، بانک ها، برنامه های تلویزیونیو غیره شد. برای اصلاح و بهینه سازی مهارت هام شدیداً معتقدم که هیچ کس نباید در مورد یادگیری آرام بگیرد. مقابله با چالش های جدید و به ارمغان آوردن نتایج عالی برای مشتریان از اصول کاری من است. از برقراری ارتباط با مشتریانم و شنیدن دیدگاه ها و خواسته های آنها لذت می برم. بازخورد مشتریانم به من کمک می کند تا خودم و کارم را بهبود بخشم.
تحصیلات
معماری از پیام نور - ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۱
فتوشاپ از فنی حرفه ای - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۱
مدرک بین المللی مدلسازی سه بعدی از مجتمع فنی تهران - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۷
تجربه های کاری
مدلساز سه بعدی در توسعه سرزمین پارس ماهو - ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹
مدلساز سه بعدی در نانوسان - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰
طراح گرافیک و مدلسازی سه بعدی در انجام انواع پروژه های فریلنسری - ۱۳۹۵ تاکنون
مدلسازی بسته بندی آلبوم در آوای فروهر - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۰

نمونه کارها

مدلسازی و بسته بندی سه بعدی مایع دستشویی فوژ
مدلسازی و بسته بندی سه بعدی مایع دستشویی فوژ در رایحه های مختلف
مشاهده نمونه کار
مدلسازی سه بعدی (باز طراحی)بسته بندی و پوستر تبلیغاتی شامپو تخم مرغی داروگر
مدلسازی سه بعدی محصولات قبل از پیش تولید کمک شایانی به بررسی نتیجه نهایی تولید محصول دارد و امروزه بسیاری از برند های تازه تاسیس برای آمارگیری رضایت بصری محصول خود از این روش استفاده میکنند. نرم افزار های استفاده شده در این پروژه: 🔵فتوشاپ (طراحی پوستر تبلیغاتی ) 🟠بلندر (مدلسازی سه بعدی و رندر نهایی)
مشاهده نمونه کار
مدلسازی و ساخت انیمیشن برای پیش فروش آلبوم حامد همایون
درساخت مدل سه بعدی ، انیمیشن (متحرک سازی) و همچنین رندر ویدیویی این پروژه نهایت دقت واقع گرایانه به کار برده شده . به طوری که شما میتواندی در تصویر رندر شده این مدل سه بعدی رفله ی نوری و بازتاب تصویر سمت دیگر آلبوم را مشاهده کنید برای مشاهده ویدیو این پروژه میتوانید به اینستاگرام آوای فروهر مراجعه کنید نرم افزار هاس استفاده شده: فتوشاپ (طراحی بسته بندی) بلندر ( مدلسازی و ساخت انیمیشن) پریمیر ( تنظیم ویدیو تدوین انیمیشن) افتر افکت ( اضافه کردن جلوه و تنظیم رنگ)
مشاهده نمونه کار
مدل سازی سه بعدی (برای پیش فروش) دستگاه تصفیه هوا و ضد عفونی کننده پارس لند
مدل سازی سه بعدی(برای پیش فروش محصول قبل از تولید) دستگاه تصفیه هوا و ضد عفونی کننده پارس لند برای طراحی بروشور، پوستر، کاتالوگ، بیلبورد و .... دستگاه تصفیه هوا ژنیک ( پارس لند) در سه سایز کوچک، متوسط ​​و بزرگ و در دو رنگ مشکی و سفید مدل سازی و تولید شد. همچنین این دستگاه در مراکز مهم بهداشتی و درمانی مانند آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و سایر سازمان های دولتی مانند بانک ها، ادارات و ... نصب و راه اندازی شد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به مدل سازی و رندر این دستگاه را مشاهده کنید. نرم افزار های استفاده شده در این پروژه : ●3Ds max ●Keyshot ●Photoshop
مشاهده نمونه کار
مدلسازی سه بعدی و طراحی پوستر محصولات آرایشی و بهداشتی ( رژ لب) برند AVON
مدلسازی سه بعدی بسته بندی و پوستر تبلیغاتی رژ لب برند AVON مدلسازی سه بعدی محصولات قبل از پیش تولید کمک شایانی به بررسی نتیجه نهایی تولید محصول دارد و امروزه بسیاری از برند های تازه تاسیس برای آمارگیری رضایت بصری محصول خود از این روش استفاده میکنند. نرم افزار های استفاده شده در این پروژه: 🔵فتوشاپ (طراحی پوستر تبلیغاتی ) 🟠بلندر (مدلسازی سه بعدی و رندر نهایی)
مشاهده نمونه کار
مدلسازی سه بعدی بسته بندی محصولات شرکت نانوسان
مدلسازی سه بعدی بسته بندی محصولات شرکت نانوسان ، لینکس و دالی مدلسازی سه بعدی محصولات قبل از پیش تولید کمک شایانی به بررسی نتیجه نهایی تولید محصول دارد و امروزه بسیاری از برند های تازه تاسیس برای آمارگیری رضایت بصری محصول خود از این روش استفاده میکنند. نرم افزار های استفاده شده در این پروژه: 🔵فتوشاپ (طراحی بسته بندی و پیش نمایش تصویر) 🟠بلندر (مدلسازی سه بعدی) 🟢کیشات ( رندر)
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی