برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
parstarjome
parstarjome
parstarjome

parstarjome

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
parstarjome
parstarjome
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
موسسه تخصصی پارس ترجمه یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین موسسات فعال در حوزه ترجمه، تولید محتوا، ویراستاری، نگارش در سطح کشور می باشد. این موسسه با دارا بودن جامعه ای قوی از مترجمین با تجربه و حرفه ای در زبان های زنده دنیا و حوزه های تخصصی متعدد می تواند، در انجام کلیه امور مرتبط با ترجمه، تولید محتوای فنی تخصصی، نگارش مقاله، ویراستاری مقالات در خدمت علاقه مندان و فعالان حوزه علمی فرهنگی کشور باشد. از همه همراهان و علاقه مندان تقاضا داریم ابتدا قسمت نمونه ها و رزومه کاری را بررسی کنید تا با گستره فعالیت و تخصص این مجموعه بطور کامل آشنا شوید.
تجربه های کاری
مدیریت تیم ترجمه و تولید محتوا در مرجع تخصصی پزشکی ایران (www.noskhe.com) - ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۷
تولید محتوا در مجله اینترنتی روکیدا - ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹
مدیریت تیم ترجمه و تولید محتوا متنی و تصویری در مهتاطب - ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۰
ترجمه سایت و کلیه امور محتوا و متنی در کاشی مرجان - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۷

نمونه کارها

ترجمه کلیه متون و کتب و تولید محتوا پزشکی برای سایت مرجع پزشکی ایران
سایت مرجع پزشکی ایران یکی از مشتریان قدیمی و وفادار موسسه می باشد که کلیه امور مربوط به ترجمه متون، مقالات، کتب و همینطور تولید محتوا این مجموعه به موسسه پارس ترجمه سپرده شده است. باعث افتخار است که توانسته ایم رضایت ایشان را بطور کامل به دست آوریم که در پیوست متن توصیه نامه این مجموعه را برای شما قرار داده ایم.
مشاهده نمونه کار
ترجمه سایت شرکت کاشی مرجان به سه زبان انگلیسی، عربی، روسی
شرکت کاشی مرجان همکاری های زیادی در زمینه ترجمه و تولید محتوا با مجموعه پارس ترجمه داشته است که می توان بعنوان نمونه به یکی از آن ها که ترجمه سایت رسمی این شرکت به سه زبان انگلیسی، عربی و روسی است، اشاره نمود. در این پروژه سایت این شرکت توسط مترجمین تخصصی و حرفه ای پارس ترجمه به این سه زبان زنده دنیا ترجمه شده است.
مشاهده نمونه کار
نمونه ترجمه فارسی به انگلیسی
یک نمونه از ترجمه فارسی به انگلیسی جهت آشنایی شما با تخصص مترجمین این مجموعه به پیوست قرار داده شده است.
مشاهده نمونه کار
تولید محتوا در زمینه کاشت مو به زبان عربی
نمونه ای از تولید محتوا در حوزه کاشت مو به زبان عربی به سفارش یکی از کلینیک های فعال در این حوزه انجام شده است. در این مجموعه سفارشات محتوای های زیادی به زبان عربی تولید شده که صرفا یک مورد را بعنوان نمونه در پیوست قرار داده ایم.
مشاهده نمونه کار
ترجمه کتاب پزشکی تخصصی در حوزه سونوگرافی
ترجمه این کتاب مهم و تخصصی نیز توسط یکی از پزشکان محترم کشور به مجموعه پارس ترجمه واگذار شد که توانستیم در ترجمه این کتاب نیز سربلند باشیم و در این خصوص توصیه نامه ای نیز دریافت کنیم. به پیوست می توانید بخشی از ترجمه را بعنوان نمونه کار ملاحظه بفرمایید.
مشاهده نمونه کار
ترجمه کتاب رفرنس دانشگاهی زنان و زایمان (50 فصل)
افتخار ترجمه این کتاب باارزش و مهم توسط یکی از پزشکان محترم کشور به مجموعه ما سپرده شد که توانستیم در مدت زمان یک سال ترجمه آن را انجام دهیم. باتوجه به حجم بالای کتاب (50 فصل) و تخصصی بودن آن، زیرا این کتاب بعد از ترجمه تبدیل به رفرنس دانشگاهی برای دانشجویان و پزشکان محترم شد، کمی زمانبر و چالش آفرین شد اما خوشبختانه توانستیم در ترجمه این کتاب نیز سربلند باشیم. بخشی از ترجمه این کتاب به پیوست بعنوان نمونه قرار داده شده است.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی