برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mehrab.B
Mehrab.B
Mehrab.B

Mehrab.B

(۱)
مازندران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)
Mehrab.B
Mehrab.B
(۱)
مازندران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی اپلیکیشن موبایل
برنامه نویسی موبایل
برنامه نویسی وب
فیگما
طراحی وب و اپلیکیشن
اپلیکشن موبایل
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
از دوران دبیرستان علاقه زیادی به دنیای کامپیوتر داشتم و پس از کسب رتبه قبولی دانشگاه، به دنبال علاقه خود در رشته نرم افزار رفتم و به یادگیری جاوا و کاتلین پرداختم. فعالیت حرفه ای خود را در سال 1400 با توسعه اپلیکیشن های نتیو در فریم ورک فلاتر و طراحی رابط های کاربری آغاز کردم. مهارت های من عبارتند از: توسعه اپلیکیشن اندروید و آی او اس - توسعه اپلیکیشن دسکتاپ - طراحی وبسایت و PWA - طراحی رابط کاربری.
تحصیلات
نرم افزار از ازاد اسلامی - ۱۳۹۹ تاکنون
تجربه های کاری
برنامه نویس فلاتر در تینارسافت - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲
برنامه نویس فلاتر در میشکاوب - ۱۴۰۱ تاکنون
تعمیرکار در تعمیرات کامپیوتر البالو - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
کارلنسر
۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

اپلیکیشن فروشگاهی میشکاشاپ
مشتری یک وبسایت و اپلیکیشن فروشگاهی برای کسب و کار خود میخواست و تاکید داشت که رابط کاربری اپلیکیشن مانند سوپر اپلیکیشن دیجی کالا باشد. از انجایی رقابت با یک سوپر اپلیکیشن حرفه ای خیلی چالش بر انگیز و دشوار است ،من بخش موبایل این پروژه رو قبول کردم که خیلی در حرفه ام به من کمک کرد. از سری چالش هایی که این اپلیکیشن برای من داشت به شرح زیر بود: ۱- رابط کاربری اپلیکیشن اصلی بسیار تغییر می کرد و من برای حل این مشکل هر بار که اپلیکیشن اصلی رو باز می کردم از صفحه هات مورد نظرم عکس تهیه می کردم و در اخر کار بصورت یک الگو تبدیل شد. ۲- دسته بندی محصولات بصورت دقیق. ۳- امنیت و حفظ اطلاعات شخصی کاربر در مقابل انواع نفوذ غیر مجاز به اپلیکیشن. ۴- انیمیشن ها و هندل کردن تصاویر محصول بصورتی که بروی عملکرد اپلیکیشن تاثیر منفی نذاره. ۵- مدیریت درخواست هایی که به سمت سرور ارسال می شدند. و بعد از پشت سر گذاشتن چالش ها نتیجه خروجی کار رو مشاهده می کنید که، مشتری عزیز بعد از توضیحات فراوان باورش شد که این همان اپلیکیشنی است که سفارش داده بود. https://www.aparat.com/v/bhgZ3
مشاهده نمونه کار
طراحی رابط کاربری وبسایت آرمان فلور
طراح رابط کاربری در شرکت آرمان فلور، مشتری از من خواست که یک رابط کاربری جدید برای وب سایتش با رنگ سازمانی آبی طراحی کنم. بعد از بررسی و تحلیل رابط کاربری وبسایتش، طراحی اولیه رو برای مشتری ارسال کردم و بعد از گرفتن تاییده، مشتری ایده های خودش رو با من به اشتراک گذاشت که کمکه خیلی بزرگی به من در طراحی این وبسایت کرد و من توانستم این رابط کاربری را در مدت زمان بسیار کوتاهی با موفقیت طراحی کنم. https://armanfloor.com/
مشاهده نمونه کار
طراحی رابط کاربری وبسایت میشکاوب
طراحی رابط کاربری وب سایت میشکا وب مشتری وب سایت شرکتی با رنگ های سازمان طلایی و مشکی درخواست کرده بود و از انجایی که هیچ ایده برای طراحی نداشت، من چند تمپلیت اماده رو به وی نشون دادم که سبک طراحی مورد نظرش رو متوجه بشم. بعد از متوجه شدن سبک مورد نظر وی شزوع به طراحی رابط کاربری وبسایت کردم و توانستم با موفقیت رابط کاربری مورد نظرش را طراحی کنم.
مشاهده نمونه کار
طراحی رابط کاربری صفحه نمایش فروش میشکا شاپ و طراحی کاتالوگ محصولات میشکا شاپ.
طراحی رابط کاربری فروشگاه ساز میشکا شاپ و طراحی کاتالوگ محصول میشکا شاپ. مشتری درخواست داشت که برای محصول فروشگاهی که به ما سفارش داده بود،یک کاتالوگ هم داشته باشد، از ان جایی که تم و رنگ سازمانی محصول مشخص بود، در زمان خیلی کوتاهی کاتالوگ طراحی شد و پس از ان صفحه فروش محصول در وبسایت طراحی شد.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن مدیریت منسوجات و دکوراسیون داخلی برند اطلس پود
اپلیکیشن مدیریت منسوجات و دکوراسیون داخلی اطلس پود خواسته کارفرما از من این بود که اپلیکیشنی که برای فروشگاهش توسط یه تیم دیگه طراحی شده بود رو من براش بروز کنم و دوباره بسازمش. چالش هایی که پروژه برای من داشت: ۱- نداشتن سورس کد اپلیکیشن( از مهندسی معکوس برای طراحی دوباره اپلیکیشن استفاده کردم). ۲- قدیمی بودن اپلیکیشن( به احتمال زیاد اپلیکیشن برای سال ۲۰۱۱ بوده). ۳- اجرا نشدن اپلیکیشن بروی دیوایس های هوشمند جدید(مجبور شدیم از تبلت های قدیمی لنو ۲۰۱۲ استفاده کنم) ۴- مشتری کارکرد دقیق اپلیکیشن را نمیدانست ۵- ریسپانسیو نبودن اپلیکیشن و کدهای نوشته شده بسیار کثیف و غیر استاندارد بود و خلاصه ای از کارایی اپلیکیشن به شرح زیر است: نرم افزار مدیریت منسوجات و دکوراسیون داخلی جهت ایجاد فاکتور برای مشتریان که توسط فروشندکان مجموعه اطلس پود استفاده می شود. هر فروشنده کد مخصوص به خود را دارد و مشتریان با استفاده از کد ایجاد شده توسط سیستم حسابداری شناسایی و ثبت می شوند. و فروشنده محصولات خریداری شده مشتری را با طبقه بندی طراحی شده توسط تیم ما ثبت می کند. برای حفظ امنیت اطلاعات، url ارتباط با سرور توسط مدیر مجموعه قابل تغییر است.
مشاهده نمونه کار
اپلیکیشن وب ویو شرکت خدمات خودرو بزرگ روشن
اپلیکیشن وب ویو شرکت خدمات خودرو بزرگ روشن مشتری یک برنامه وب ویو برای وب سایت فروشگاهی به ما سفارش داد که می تواند فروشگاه شما را با هزینه کم به تلفن های همراه بیاورد. چون تمام قسمت های پروژه مشخص بود پروژه در مدت زمان کوتاهی به دست مشتری عزیز رسید.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات


طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
از ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان - در ۱۱ روز
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی