برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Abdolmatin.J
Abdolmatin.J
Abdolmatin.J
کاربر تایید شده

Abdolmatin.J

(۳)
هرمزگان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Abdolmatin.J
کاربر تایید شده Abdolmatin.J
(۳)
هرمزگان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی گرافیک
digital art
دیجیتال آرت
طراحی کانسپت
طراحی کارکتر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳۴ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
وقت بخیر. عبدالمتین جوادی هستم ادیتور ،طراح گرافیک و دیجیتال آرتیست. مسلط به فوتوشاپ و ادوبی پریمیر با نزدیک به ۵ سال سابقه کاری به عنوان طراح و ادیتور. و پروژه های زیادی از ادیت ویدیو و تصاویر دارم از جمله ویدیو های یوتیوب و یا ادیت و تولید محتوا تبلیغات سوشال و تصحیح و ادیت از محصولات و پوشاک به صورت تصویر یا ویدیو و تولید پست و استوری برای فضای مجازی،طراحی تامبنیل یوتیوب و یا کاور اینستاگرام و دور بری و اصلاح تصاویر و روتوش و ... و همچنین به عنوان فوتوشاپ آرتیست و دیجیتال آرتیست هم آرت ورک های مختلفی دارم و در استایل های مختلف کار های مختلفی دارم،از جمله دیجیتال پینتینگ،کانسپت آرت و استایل های انیمیشنی،که همه ای این ها رو میتونید در بخش نمونه کار ها ببینید. و همچنین سابقه ی کاری در تیم آماج در شرکت بانی مد به عنوان عکاس و تدوینگر و موشنگرافیست رو دارم. و مکان های مختلف با عنوان های مختلف مشغول به کار بودم و تازه به سایت کارلنسر اومدم و شروع به فعالیت کردم. امیدوارم که همکاری رضایت بخشی را با کارفرما های عزیز داشته باشم.
تحصیلات
ساختمان از فکری بستک - ۱۳۸۵ الی ۱۳۹۷
تجربه های کاری
عکاس و تدوینگر در بانی مد - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
طراح و موشن گرافیست در یک چاپخانه - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰
ادمین و تولید کننده ی محتوا در اینستاگرام در یک انتشاراتی - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
تولید محتوا به صورت دیجیتال آرت و ویدیو در یوتیوب در یوتیوب - ۱۳۹۸ تاکنون
گرافیست و تدوینگر در فرهنگ و هنر - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲

کارهای انجام شده و نظرات

ساخت چنل آرت برای یوتوب
ساخت چنل آرت برای یوتوب
مبلغ استخدام
۶۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
تدوین کلیپ و ادیت عکس
Phantom
۸ تير ۱۴۰۱
این دوست عزیز از همکاران سابق بنده هستن یک ادمه با استعداد در همه زمینه ذهن خلاق و مهارت یادگیریه بالا و علاقه و لذتی که از کارش میبره از نکته ها مثبتشه. البته از نکته های منفیش اینه که از ایده های خودش استفاده نمیکنه و زیاد پیگیره این میشه که کار فرما دقیقا چی میخواد که البته بنظرم بهتره به خلاقیته خودش متکی باشه. این عزیز یه آرتیست و تدوینگره عالیه و باعثه افتخاره که با هم همکار بودیم موفق باشی♥️
تولید محتوا برای اینستاگرام
لطیف شاکر
۸ تير ۱۴۰۱
کارش خوبه خلاقیت و دقت داره انتقاد پذیر و خوش قوله خوش اخلاق و مداراگره کاراش رو معمولا زودتر از زمان مقرر اماده می‌کنه و برای تایید میفرسته کاراش هوشمندانه و زیبا و با کیفیته و رو بهبود عملکرد پیجم تأثیره بخصوصی داشته از زیباترین کاراشون برا من درواقع یک کلیپ تبلیغاتی به صورته موشنگرافی بود که بسیار عالی بود به هرحال من از همکاری باهاش راضی بودم و امیدوارم که قوی ادامه بده
تدوین ویدیو آموزشی برای کلاس انلاین
رضا سمیعی
۸ تير ۱۴۰۱
ایشون شخصی خلاق،خوش قول،متشخص و با ادب هستند من از ایشون ۱۵ کلیپ برای کلاس های آنلاین خواستم و سره موقع بهم تحویل دادن و کارشان واقعا زیبا بود. و در همه لحاظ هم منصفانه برخورد میکرد بنده همکاریه خوب و رضایت بخشی را با ایشان تجربه کردم.

نمونه کارها

چند نمونه کار طراحی استوری تبلیغاتی اینستاگرام
این چند نمونه کار ساده از طراحی قالب و ساخت استوری مدل های لباس میباشد. این کارها رو در سال 1400 در زمانی که در شرکت بانی مد مشغول به کار بودم طراحی کردم و ساختم. تمام لباس ها دور بری و ادیت شده و بعد قالب موشن دار پس زمینه رو طراحی و انیمیت کردم و لباس ها رو اضافه و رنگ ها رو تعویض کردم این کار ها با ادوبی پریمیر و افتر افکت و فوتوشاپ ساخته شده است.
مشاهده نمونه کار
نمونه ای از طرح لوگو و واترماک
این یه نمونه ای از طراحی لوگو و واترمارک هست که برای یک فروشگاه لوازم التحریر طراحی شده. برای ساخت از adobe illustrator استفاده شده.
مشاهده نمونه کار
نمونه از الستریشن از کارکتر mr bagman
این السترشن ساده از این کارکتر که من مستر بگ من نام گذاریش کردم درواقع نمونه ای از یک کرکتر جایگزین در چنل یوتیوب است و چند مدل پس زمینه هم داره که دو پس زمینه ی کروماکی(پرده سبز و آبی)هم براش ساختم صرفا برای فان و حتی میشه این کرکتر رو انیمیت هم کرد. فرمت این فایل طبیعتاً وکتور ولی به دلیل حجم بالایی که فایل اوریجینال داشت با فرمت jpg نمونه کار ها رو آپلود کردم.
مشاهده نمونه کار
نمونه طراحی کارکتر در استایل های انیمیشنی
چند عدد نمونه کار از طراحی کرکتر با استایل فیلم های انیمیشنی که بر اساس استایل انیمه ها و یا انیمیشن هایی از قبیل: Avatar یا Young justice یا Ben10 و از قبیل چنین انیمیشن هایی ساخته شده. و همه این کار ها با ادوبی فتوشاپ طراحی و ساخته شده است.
مشاهده نمونه کار
نمونه کار از نقاشی های دیجیتال
چند نمونه از آرت ورک نقاشی های دیجیتال برای کانسپت آرت پروژه های شخصی و یا سفارشی هستند. تمامی این کار ها با ادوبی فوتوشاپ طراحی شده و با استایل دیجیتال پینتیگ،اسکتچ،مت پینتیک،وکتور و Digital drawing کار شده اند. بجز تصویر آخری در تصویر اخر کارکتر کامل طراحی شده ولی محیط پس زمینه از چندین تصویر مختلف هوش مصنوعی استفاده شده ولی جلوه ها و افکت هایی که داره رو خودم ساختم که این یکی شخصی بود و صرفا برای تست ولی میتونید نمونه کار با استفاده از هوش مصنوعی رو هم ببینید. نمونه کار های طراحی کرکتر در استایل های انیمیشنی هم در بخش نمونه کار ها موجود میباشد.
مشاهده نمونه کار
کالکشن فوتوشاپ آرت
چند نمونه آرت ورک برای پیج کار های هنری شخصیه خودم این ارت ورک ها با تکنیک photo manipulation و نقاشی دیجیتال و طراحی سه بعدی
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی