برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Arash.A
Arash.A
Arash.A
کاربر تایید شده

Arash.A

(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)
Arash.A
کاربر تایید شده Arash.A
(۲)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۹ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
آرش افتخاری هستم ،مدرک فوق ليسانس، از آکادمی آلبرتینا در تورین ایتالیا، دانشجوی دکترا در UTD دالاس، ایالت تگزاس در آمریکا، مدرک لیسانس معماری در دانشگاه مارلیک نوشهر. برای سفارش هر نوع تریدی صنعتی و ساختمانی به همراه رندر در خدمتتون هستم، عضو هیأت مدیره شرکت پرگار هستم که در زمینه طراحی صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند. تمامی مدل های ساخته شده در زمینه معماری و ساختمانی با نرم‌افزار اسکچ آپ هستند و با پلاگین های مختلفی مثل وی ری و لومیون رندر شده اند، مدل های صنعتی با نرم افزار راینو ساخته شدند و برای نمایش و رندرینگ از نرم افزار کی شات استفاده شده، به نرم‌افزار های مختلفی مثل راینو، اسکچاپ، بلندر، اتوکد، آلیاس، کی شات، لومیون، وی ری و فتوشاپ مسلط هستم و چندین سال هست که در زمینه ی تری دی مدلینگ صنعتی و تبلیغات در ایران و خارج از ایران مشغول به کار هستم. آرش افتخاری هستم ،مدرک فوق ليسانس، از آکادمی آلبرتینا در تورین ایتالیا، دانشجوی دکترا در UTD دالاس، ایالت تگزاس در آمریکا، مدرک لیسانس معماری در دانشگاه مارلیک نوشهر. برای سفارش هر نوع تریدی صنعتی و ساختمانی به همراه رندر در خدمتتون هستم، عضو هیأت مدیره شرکت پرگار هستم که در زمینه طراحی صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند. تمامی مدل های ساخته شده در زمینه معماری و ساختمانی با نرم‌افزار اسکچ آپ هستند و با پلاگین های مختلفی مثل وی ری و لومیون رندر شده اند، مدل های صنعتی با نرم افزار راینو ساخته شدند و برای نمایش و رندرینگ از نرم افزار کی شات استفاده شده، به نرم‌افزار های مختلفی مثل راینو، اسکچاپ، بلندر، اتوکد، آلیاس، کی شات، لومیون، وی ری و فتوشاپ مسلط هستم و چندین سال هست که در زمینه ی تری دی مدلینگ صنعتی و تبلیغات در ایران و خارج از ایران مشغول به کار هستم. آرش افتخاری هستم ،مدرک فوق ليسانس، از آکادمی آلبرتینا در تورین ایتالیا، دانشجوی دکترا در UTD دالاس، ایالت تگزاس در آمریکا، مدرک لیسانس معماری در دانشگاه مارلیک نوشهر. برای سفارش هر نوع تریدی صنعتی و ساختمانی به همراه رندر در خدمتتون هستم، عضو هیأت مدیره شرکت پرگار هستم که در زمینه طراحی صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کند. تمامی مدل های ساخته شده در زمینه معماری و ساختمانی با نرم‌افزار اسکچ آپ هستند و با پلاگین های مختلفی مثل وی ری و لومیون رندر شده اند، مدل های صنعتی با نرم افزار راینو ساخته شدند و برای نمایش و رندرینگ از نرم افزار کی شات استفاده شده، به نرم‌افزار های مختلفی مثل راینو، اسکچاپ، بلندر، اتوکد، آلیاس، کی شات، لومیون، وی ری و فتوشاپ مسلط هستم و چندین سال هست که در زمینه ی تری دی مدلینگ صنعتی و تبلیغات در ایران و خارج از ایران مشغول به کار هستم.
تحصیلات
معماری، آرت اند تِکنولوژی از Accademia Albertina (Turin) Italy - ۱۳۸۵ تاکنون
Art & technology از UTD آمریکا، تگزاس، دالاس - ۲۰۱۴ الی ۲۰۱۶
تجربه های کاری
تریدی جنرالیست در Address Agency - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۸

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
مدلسازی سه بعدی و رندرینگ
کارلنسر
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
سفارش ویلای مدرن
نازنین درندیس
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
کار با ایشان رضایت بخش بود و پروژه رو سر موقع تحویل دادن

نمونه کارها

طراحی و ساخت ویلای مدرن در منطقه عباسکلا واقع در چالوس
طراحی و ساخت ویلای مدرن در منطقه عباسکلا واقع در چالوس، صفر تا صد ویلا ( نقشه، تریدی و ساخت) با خودمون بوده و کار به سفارش کارفرما خانم تهرانی انجام شده.
مشاهده نمونه کار
طراحی تابلوی رستوران آفتابگردان نوشهر به دستور کارفرما به صورت سه بعدی
طراحی تابلوی رستوران آفتابگردان نوشهر به دستور کارفرما به صورت سه بعدی و قابلیت گردش در محیط برای انتخاب هر چه بهتر طرح و اجرا در واقعیت
مشاهده نمونه کار
طراحی قطعات بدنه خودرو برای ساخت به سفارش گاراژ سفیرو
طراحی قطعات بدنه خودرو بلیزر برای ساخت به سفارش گاراژ سفیرو
مشاهده نمونه کار

خدمات


مدلسازی سه بعدی و رندرینگ
از ۷۰,۰۰۰ تومان - در ۱۰ روز
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی