برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hamed.B
Hamed.B
Hamed.B

Hamed.B

N/A
تهران
آخرین فعالیت : آنلاین
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Hamed.B
Hamed.B
N/A
تهران
آخرین فعالیت : آنلاین
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
آنلاین
درباره فریلنسر
کارشناس ارشد رشته IT از دانشگاه تربیت مدرس عضو بنیاد ملی نخبگان
تحصیلات
کارشناس ارشد فناوری اطلاعات (IT) از تربیت مدرس - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷
تجربه های کاری
مدیر پروژه در DTscientist - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۹

نمونه کارها

رتبه بندی اینفلوئنسرها و شناسایی رهبران عقیده
امروزه اینفلوئنسر مارکتینگ به یکی از ابزارهای مهم برای تبلیغات گسترده شرکت های در حوزه کسب و کاریشان تبدیل شده است. اما دید جامع و وسیعی در مورد میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسرها وجود ندارد. از این رو ما سعی کردیم تا به بهره گیری از الگوریتم های مختلف متن کاوی، گراف کاوی و البته یادگیری عمیق به اندازه گیری میزان تاثیر اینفلوئنسرها بپردازیم. بر این اساس شما می دانید که کار تبلیغاتی خود را به کدام اینفلوئنسر بسپارید تا خروجی بهتری بگیرید. لازم به ذکر است که دسته ای دیگر تحت عنوان رهبران عقیده (opinion Leaders) وجود دارند که حالت اختصاصی تر اینفلوئنسر هاست. این افراد نه تنها تاثیرکذاری بالایی دارند بلکه در حوزه خاصی شناخته شده تر هستند. الگوریتم طراحی شده برای یکی از برندهای طلافروشی گیاده سازی شده و خروجی بسیار مطلوبی گرفته است.
مشاهده نمونه کار
تحلیل احساسات در فضای مجازی با رویکردهای متن کاوی
در این پروژه به تحلیل فضای کسب و کار سیسمونی در اینستاگرام پرداخته شد. در ابتدا دیتای مربوط به 105 هزار نفر که در هشتگ های مربوط به صنعت سیسمونی فعالیت داشتند گردآوری شد. در فاز بعدی کار با بهره گیری از تکنیک های متن کاوی، احساسات و رویکردهای افراد نسبت به زیربخش های سیسمونی تحلیل و در اختیار کارفرما قرار گرفت. لازم به ذکر است که رقبای کارقرما بطور دقیق مورد تحلیل قرار گرفتند و استراتژی های رقابتی مناسب نیز در اختیار ایشان قرار گرفت. در تصویر بارگذاری شده میتوانید شبکه ارتباطات افراد تحلیل شده را مشاهده کنید.
مشاهده نمونه کار
وب کرالینگ و کپچا خوان
یکی از وبسایت های مورد هدف برای جمع آوری داده دارای کپچا با مخدوشیت بالایی بود. لذا پیش از انجام عملیات وب کرالینگ نیاز بود تا با بهره گیری از تکنیک های پردازش تصویر، کپچای مورد نظر خواهده شده و پس از آن عملیات وب کرالنیگ طی شود. در این پروژه بنده موفق شدم تا با دقت 80 درصد برنامه ای بنویسم که در هر بار ران گرفتن کپچای سایت را خواهنده و اطلاعات آن را جمع آوری کند. در نهایت اطلاعات مربوط به 50 هزار پزشک ایران جمع آوری شد. در واقع به ازای هر پزشک باید یک کپچا را صحیح وارد میکردیم تا به اطلاعات آن پزشک دسترسی پیدا کنیم. در اینجا چند سطر کوتاه از دیتای جمع آوری شده را برایتان در قالب یک فایل اکسل بارگذاری کرده ایم.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی