برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Omid.B
Omid.B
Omid.B
کاربر تایید شده

Omid.B

(۲)
خراسان جنوبی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
تایپ و ورود داده:
(۲)
Omid.B
کاربر تایید شده Omid.B
(۲)
خراسان جنوبی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
تایپ و ورود داده:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵۸ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام بنده حدود ۱ سال و نیم هست که با فتوشاپ کار میکنم و حدود ۵تا نمونه کار دارم که با توجه به نظرات دیگران بسیار در سطح خوبی قرار داشت. من مهر خاتم، ادیت عکس و بسیاری از کار هایی که ادوبی فتوشاپ را میتوان انجام داد بلد هستم. در تایپ به فارسی یا انگلیسی هم تجربه زیادی دارم. با نرم افزار WORD و POWERPOINT هم کار کردم و حساسیت زیادی در کیفیت نتیجه نهایی دارم و در تلاش هستم تا از نتیجه نهایی راضی باشید. ممنون از حمایت های شما ناامیدتون نمیکنم🙏

کارهای انجام شده و نظرات

تبدیل صوت به متن
تبدیل صوت به متن
مبلغ استخدام
۶۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
تبدیل صوت به متن
Marzieh.A
۲۲ مهر ۱۴۰۲
بسیار آنتایم و حرفه ای در زمینه کاری خود
تایپ دست‌نویس، فایل صوتی،و...، در کمترین زمان و بهترین کیفیت
کارلنسر
۲۲ تير ۱۴۰۲
خدمت با موفقیت تایید شد.

نمونه کارها

طراحی لوگو هنراول
طراحی لوگو هنراول توسط خودم با ایده ای بدون کپی از جایی و همچنین ایجاد چینشی شم نواز از حروف لوگو در پس زمینه ای با رنگی خاص
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو برای کانال تلگرامی SABO Trader
در طراحی لوگو ایده ها و تمامی کار ها به عهده خودم بوده و در ساخت این لوگو با ایجاد چینشی خاص و در عین حال ترکیب حروف کوچک و بزرگ منجر به ساخت یک لوگو با طراحی خاص شده است. ترکیب کردن لوگو با نماد Bull در Stock Market معنی بیشتری به لوگو بخشیده است و باعث ایجاد ارتباطی بین کاربرد و طراحی لوگو شده است.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو برای فروشگاه ابزار و لباس در حوزه هوانوردی
ابتدا برای طراحی لوگو، روی کاغذ اتود زده شد و سپس طراحی تمامی حروف به عهده خودم بوده و از هیچ فونت آماده ای استفاده نشده و همچنین با توجه به معنی و کاربرد لوگو، این طرح و تمامی المان هایش با الهام از هواپیما ها و در حرف K الهام از بال هواپیما لوگو طراحی شده است. این ایده از هیچ جا کپی برداری یا الهام گرفته نشده است. اطمینان میدهم با جستجو در گوگل هیچ لوگوی مشابه این طرح پیدا نمیشود.
مشاهده نمونه کار
طراحی مهر خاتم از اسم
این کار هم یک مهر خاتم بوده که واقعا برای طرح زحمت کشیده شده و حدود ۵ روز زمان برده بازی که به صورت تذهیب هست از فایل هایی استفاده شده که در همین الان پولی شده و طرح زیر مهر هم به صورت خیلی خلاقانه ای از یک تصویر جوهر در اینترنت با استفاده از ماسک در مهر استفاده شده. در این مهر از مقاله ای هم استفاده شده که به بررسی مهر های دوره قاجار می‌پرداخته.
مشاهده نمونه کار
کارت ویزیت
این کارت ویزیت هم به صورت یک طرح هست و چاپ نشده این طرح هم جزو اولین نمونه کار های فتوشاپ من بوده که برای بسیاری از مواردی که در کارت استفاده شده خیلی در اینترنت گشتم تا موردی رو مناسب کارت پیدا بکنم.
مشاهده نمونه کار
طراحی جلد دفتر
برای این طراحی جلد استاندارد های لازم چاپ دفتر و اندازه و سایز این طراحی رو مورد توجه قرار دادم. قابل توجه هست که استفاده از لوگوی پانچو فقط به دلیل ایجاد یک دید کلی از این جلد بوده است. این طراحی حدود ۷ روز زمان برد و البته در طراحی با مشکلاتی در پروژه هم مواجه شدم ولی در نهایت جلد رو طراحی کردم.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی