سلام 👋🏻
من امیرحسینم
۲۱ سالمه
دانشجوی روانشناسی و عاشق کار گرافیک و تدوین
من از سال ۱۴۰۲ به صورت جدی کار طراحی گرافیک
بعدش تصویرگری دیجیتال
و بعدش تدوین ویدیو و رفته رفته موشن گرافیک رو شروع کردم و تا همین امروز چه داخل شرکت هایی که کار کردم و چه فریلنسری تمام تلاشمو کردم که کار به کار بهتر بشم و تجربیات بیشتری کسب کنم
هنر ته نداره
من تا امروز توی شرکت های فرا مهاجرت
آزمون لند
و زنجیره تامین آمر
در سمت گرافیست و تدوینگر کار کردم و میکنم
و تجربه ی کاری خوبی توی حوزه شغلی خودم دارم
و پروژه های مختلف از جمله پروژه های بینالمللی که از لینک این گرفتم انجام دادم
ممنونم مطالعه کردین