برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Fateme.Y
Fateme.Y
Fateme.Y
کاربر تایید شده

Fateme.Y

(۴)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
خدمات
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)
Fateme.Y
کاربر تایید شده Fateme.Y
(۴)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
در دوران قرنطینه که اکثر مشاغل از کار افتاده اند بر آن شدم تا با ثبت نام در کارلنسر خود و استودیو قلمران را نه با نام ، بلکه با یاری برای موفقیت در کسب و کارها به مشتریان جدیدی بشناسانم. به واسطه گرد هم آیی اعضای خلاق و با تجربه کنار اعضای جوان و پر انرژی، سال ها مهارت و تجربه در رشته های مختلف هنر و مهندسی وب، هفده سال در گرافیک و آموزش ، دوازده سال تجربه در تکنیک تبلیغات و مهندسی بازاریابی ، کمپین برندینگ، ده سال تجربه در طراحی وب سایت و سوشیال نتورکینگ ، بیست سال تجربه در انواع عکاسی و کنترل کیفی چاپ، را با جسارت نسل جدید این حیطه ها پیوند زده و باهزینه های کاملا منطقی و به صورت توافقی پیشکش موفقیت هر کسب و کار میکنیم. در مورد کسب و کار خود بگید تا مشاوره تمام اعضای قلمران در تمام حوزه های کسب و کار تون ، رو قبل از شروع هر سفارشی داشته باشین. این روزا به لطف کویید19 دیگه برگذاری جلسات دست و پا گیر نیست. ما آنلاین در هر لحظه در حال رای زنی درباره بیزینس شما هستیم.
تحصیلات
کارشناسی گرافیک از دانشکده فنی شریعتی - ۱۳۸۳ الی ۱۳۸۵
کاردانی گرافیک از دانشکده فنی ولیعصر - ۱۳۸۱ الی ۱۳۸۳
دیپلم گرافیک از هنرستان دولتی مولوی - ۱۳۷۸ الی ۱۳۸۱
دوره خلاقیت از آموزشکده بلندای هنر میهن - ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۱
سبک شناسی کاربردی از آموزشکده باندای هنر میهن - ۱۳۸۹ الی ۱۳۹۰
کارشناسی عکاسی تبلیغات از فرهنگ و هنر واحد 48 - ۱۴۰۰ تاکنون
تجربه های کاری
مدیر عامل در استودیو قلمران - ۱۴۰۰ تاکنون
مدیر فنی و تکنسین گرافیک در سر پوستر - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۰
مدیر آتلیه گرافیک در دفتر تبلیغاتی آبی سیاه - ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۸
کارشناس گرافیک و مدرس در دپارتمان کودک و نوجوان مجتمع فنی تهران - ۱۳۹۲ تاکنون
معلم در هنرستان های آموزش و پرورش مناطق 2 و 5 - ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۲
طراح گرافیک در مشاورین بیست - ۱۳۸۴ الی ۱۳۸۷

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
طراحی لوگو تخصصی
کارلنسر
۱۸ مرداد ۱۴۰۰
خدمت با موفقیت تایید شد.
عکاسی تبلیغاتی
مهناز اوکاتی
۲۳ تير ۱۴۰۰
بسیار عالیه و کاملا راضی هستم و کارهای بعدی رو هم به ایشون مراجعه میکنم
طراحی پوستر ، کارت دعوت نمایشگاه و بنر
آرزو یوبه منش
۲۳ تير ۱۴۰۰
من کلا فقط به این مراجعه میکنم سالهاست 👌👌
طراحی لوگو و عکاسی
فیروزه حبیب منش
۲۳ تير ۱۴۰۰
من تجربه عکاسی مدلینگ و تبلیغاتی داشتم با ایشون ، یه پروژه طراحی لوگو هم داشتم تو هر سه مورد تا رضایت کامل همراهی شدم و جاهایی که اتفاق نظر نداشتیم با توضیحات بسیار عالی شون اعتماد میکردم به تجربه و مهارتشون و در نهایت راضی‌ بودم از کارها بعد از این هم کارم به مرحله ای برسه که به خدمات گرافیکی ای نیاز داشته باشم به ایشون مراجعه میکنم بسیار‌هم خوش اخلاق هستن که به نظر من جزو گزینه های مهم هست.

نمونه کارها

طراحی لوگو به جهت برندسازی
در این پروژه، که نام مجاب برای یک فروشگاه تولیدی عسل میباشد، طراحی لوگو تصویری مونوگرام با استفاده از ترکیب شکل زنبور و ابتدای نام فروشگاه کلمهM شکل گرفت . به همراه لوگو تایپ فارسی، انگلیسی مجاب که به جهت برندینگ این فروشگاه لازمه تکمیل بودن این پروژه به شمار میرفت چراکه تصویر ، جذاب ولی شناخته نشده، باید با نام همراه شود تا در ذهن مخاطب بنشیند. در لوگوتایپ فارسی از نماد صنعت عسل سازی که فرم لانه زنبورهاست برای برقراری ارتباط با سوژه در ذهن مخاطب بهره برده شد.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو برای شرکت واردکننده لوازم پزشکی سینا
تایپوگرافی کلمه سینا همراه با نمادی از خطوط زندگی به زیباترین،گویا ترین و ساده ترین شکل ممکن شکل گرفته است.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو دو زبانه برای مزون لباس کیژان
با توجه به سبک و استایل هایی که در این مزون برای فروش گذاشته شده، از ترکیب سبک مینیمال و ترند روز برای برندسازی مزون کیژان به معنای دختران استفاده شد. به جهت نیاز مشتری این لوگو به دو زبان، و هماهنگ با دکور داخلی و نوع مد ویژه کیژان طراحی شد. سایر موارد پکیج برندسازی شامل لیبل، شاپینگ بگ، کارت ویزیت ،استند و لی آوت سوشیال نتورک در دست طراحی ست.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو دو زبانه فست فود غذای مورد علاقه ملکه
باید های مشتری: سبک کلاسیک هماهنگ با حال و هوای ملکه انگلیس که در دکوراسیون داخلی فست فود رعایت شده به وفور در لوگو دیده شود . نکته مهم برای خلق این لوگو این که غیر از درخواست مشتری برای استفاده از سبک کلاسیک ، همزمان ضمن نشان دادن حروف مخفف "QFF "Queen favorite food به همراه نمادی از خوراکی و رستوران و فست فود،میبایست لوگو را به دور از شلوغی و غیر قابل فهم بودن نیز نگه دارد. استفاده از فضای منفی و مثبت برای طراحی دو حرف F و F ، قرار دادن حرف Q و دو حرف F در دل یکدیگر ضمن اشاره به فرم دایره ای بشقاب غذا، استعاره ای از بشقاب غذای مورد علاقه ملکه نیز داشت. رنگ لوگو با توجه به هویت سازمانی و دکوراسیون داخلی فست فود که رنگ ارغوانی، سبز بود طراحی شد. و قسمت نخودی رنگ ، هماهنگ با کاغذ کاهی دور ساندویچ ها در نظر گرفته شد. ضمن اینکه پیشنهاد طلاکوب برای آینده برند ضمیمه برند بوک این پروژه شد. در نهایت با هوشمندی خلاقانه همزمان با رعایت اصول تجسمی و تصویری درخواست مشتری نیز اجرایی شد. در آینده سایر موارد ذکر شده در پکیج برندسازی که تحویل مشتری شد، همزمان با نیاز مشتری در دستور طراحی قرار میگیرد.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو به جهت برندسازی برای دسر و پیش غذای تاپس مز
انتخاب نام تاپس مز به طور ذهنی بهترین مزه ها را به ناخودآگاه مخاطبین تاپس مز القا میکند. لوگو تایپ کاملا این ذهنیت را به تصویر کشیده خصوصا با نقطه نهایی گاز زده ی حرف " ز " که در بالاترین قسمت لوگو قرار دارد. به جهت آماده سازی برندینگ، لیبل لوگو ، لی آوت سوشیال نتورک به همراه لوگو در اختیار مشتری گذاشته شد. و موارد دیگر پکیج برندینگ به محض پیشرفت و نیاز مشتری در دستور طراحی با هویت سازمانی شکل گرفته قرار میگیرد.
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگو مجدد برای شرکت چاپ و بسته بندی بیست پک البرز
شکل گسترده جعبه مکعب که فرم بسته بندی های مثلثی شکل را هم در بر دارد با کنتراست رنگ عدد بیست را هم به نمایش گذاشته و لوگوی شرکت چاپ و بسته بندی بیست پک را تشکیل داده است. این لوگو به صورت کاملا مجزا از لوگوی سابق طراحی مجدد شد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

خدمات


طراحی لوگو تخصصی
از ۷۰۰,۰۰۰ تومان - در ۴ روز
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی