برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
deviatech
deviatech
deviatech

deviatech

N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
deviatech
deviatech
N/A
خراسان رضوی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
responsive
طراحی سایت
طراحی UI/UX
برنامه نویسی وب
موبایل اپ
مشاوره
توسعه دهنده وب
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
تولید برنامه های مفید و کاربردی که حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوانند کاربران را متقاعد کنند که از آن ها استفاده کنند، نیازمند تخصص، تجربه کافی و صرف زمان زیادی میباشد دویاتک با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه های مختلف نرم افزاری توانسته است با حفظ کیفیت و نوآوری به لطف کار گروهی فرآیند ایده پردازی،طراحی و پیاده سازی تولید نرم افزار را تسریع نماید. کارگروهی و تیم ورک نقطه قوت و رکن اصلی تیم ماست
تحصیلات
مهندسی تکنولوژی نرم افزار از دانشگاه آزاد - ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۱
تجربه های کاری
مدیر اجرایی و برنامه نویس در دویاتک - ۱۳۹۶ تاکنون

نمونه کارها

اپلیکیشن موبایل دویاتایم
دویاتایم یکی از محصولات خود شرکته که امکانات ویژه‌تری رو نسبت به کارتایم داره و همینطور طراحی به روزتری. با دویاتایم میتونیم افرادی که زیرمجموعه ما هستن رو به خوبی مدیریت کنیم و از اتلاف زمان جلوگیری کنیم. این اپ هم قابلیت اجرا بر روی سیستم‌عامل ‌های اندروید و ای‌او‌اس رو داره.
مشاهده نمونه کار
سیستم خرید و فروش رمز ارز -کافه چنج
سایت کافه چنج یکی از جدیدترین کارهاییه که انجام دادیم. موضوع سایت در زمینه ارز دیجیتاله. از تکنولوژی React و material-ui استفاده کردیم به دو دلیل یکی اینکه که سرعت رو بهینه سازی کنیم و دوم اینکه میخواستیم کاربران سایت حس بهتری رو داشته باشند وقتی دارن با سایت کار می‌کنند. این سایت به درخواست کارفرما مینیمال طراحی شده و این کار رو سخت‌تر اما جذاب‌تر کرده. ما در کنار تحویل این سایت که بهتر بگم وب اپلیکیشن، برای راضی نگه داشتن مشتری 90 روز پشتیبانی رایگان براشون منظور کردیم علاوه بر کلی فیچرها که بدون هزینه براشون انجام دادیم تا بتونند توی کسب و کارشون موفق‌تر باشن. البته قطعا در آینده نه چندان دور منتظر توسعه و نسخه‌های دیگه این سیستم هستیم.
مشاهده نمونه کار
اپ موبایل دایره طلایی سهام
اپلیکیشن دایره طلایی یک نسخه خاص برای اشخاصیه که قصد دارن تحلیل دقیق و خاص تری رو نسبت به بورس و بازار سهام داشته باشند. این اپلیکیشن موبایل طراحی شده برای andorid و ios و قطعا این کار کمک شایانی میکنه به کارفرما تا بتونه مشتریای بیشتری رو جذب کنه.
مشاهده نمونه کار
سامانه پین دونی
پین دونی یک اطلسه که داره تمامی مناطق گردشگری ایران را به اشتراک میذاره. واکنشگرا نیست ولی قابلیت‌های بخصوصی داره مثلا لودینگ خاصی که براش تهیه کردیم و انیمیشن بهش دادیم یا اسلایدرهایی گذاشتیم و طوری بهینشون کردیم که سیستم کاربر رو در بهترین حالت ممکن نگه داره و خیلی موارد دیگه.
مشاهده نمونه کار
اپ موبایل سیستم مدیریت محصول
نسخه موبایل سیستم مدیریت محصول که کمک میکنه به تکامل این سامانه و بالاتر بردن خرید و فروش
مشاهده نمونه کار
سیستم مدیریت محصول
سامانه خرید و فروش به همراه تمامی جزئیات در مدیریت محصول و طراحی فرآیند خاص در خرید و فروش. قطعا با این سامانه فروش چندبرابر میشه وقتی کنار این سامانه قدرتمند سئو و پشتیبانی تمام وقت هم اضافه بشه. این سامانه دارای اپ موبایل نیز می‌باشد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی