برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Morteza.A
Morteza.A
Morteza.A
کاربر تایید شده

Morteza.A

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۲ ساعت و ۴ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۳)
Morteza.A
کاربر تایید شده Morteza.A
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۲ ساعت و ۴ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۳)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
mql4
میکروکنترلر STM32
برنامه نویسی mql
متاتریدر 4
متاتریدر 5
کد نویسی اندیکاتور
اکسپرت نویسی
فارکس
میانگین سرعت پاسخ دهی
۲۱ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۲ ساعت و ۴ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی دانشگاه بهشتی مسلط به زبان های برنامه نویسی MQL4 و MQL5 و C و ++C من با چند سال سابقه ترید در بازار فارکس، انواع اندیکاتور ها و اکسپرت ها را با استتراتژی های مختلف از جمله هج و مارتینگل و با استفاده از روش های مدیریت سرمایه نوشته ام و تسلط کافی به زبان های mql4 و mql5 و اصول بازار فارکس و ترید را دارم. نمونه کارهای نوشته شده رو میتونین از قسمت نمونه کارها مشاهده کنین. اگر پروژه اکسپرت و یا اندیکاتور خودتون رو به من بسپرید، علاوه بر این که بصورت تضمینی یک کار کاملا حرفه ای تحویل میگیرید، پشتیبانی دائمی از پروژتون رو هم هرزمانی دارید.
تحصیلات
مهندسی برق از صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی - ۱۳۹۵ الی ۱۴۰۰
مهندسی برق-سیستم های قدرت از شهید بهشتی - ۱۴۰۱ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

طراحی ربات استراتژی فارکس
طراحی ربات استراتژی فارکس
مبلغ استخدام
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی اکسپرت با سیگنال اندیکاتور
طراحی اکسپرت با سیگنال اندیکاتور
مبلغ استخدام
۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی اکسپرت متاتریدر4
طراحی اکسپرت متاتریدر4
مبلغ استخدام
۲۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
عالی و درجه یک.دقیقا مطابق درخواست و سریع انجام شد
بسیار بسیار با دقت و کار بلد واقعا لذت بردم از کار کردن باهاشون
طراحی اکسپرت متاتریدر4
Arian.A
۱۹ فروردين ۱۴۰۳
در یک کلام درجه یک خروجی بسیار عالی و دقیق بود. پروژه در سریع ترین زمان ممکن به دستم رسید و تمام نکاتی که گفته بودم به درستی و بادقت اجرا شده بود. قیمت عالی و رفتارشون بسیار محترمانه و حرفه ای بود. به تمام دوستان استفاده از توانایی های آقا مرتضی رو پیشنهاد میکنم.

نمونه کارها

اندیکاتور رسم خطوطی افقی برحسب OLHC در تایم فریم پایین تر
در این اندیکاتور، کندل های تایم فریم های بالاتر در تایم فریم روی چارت استفاده میشود. به این صورت که از OLHC تایم فریم بالاتر در محاسبات استفاده میشود و سپس از انتهای هر کندل تایم بالا، در چارت با تایم پایین تر خط افقی رسم میشود. هر کدام از خطوط در تایم پایین تر با قیمت برخورد داشت، خط در همان کندل به اتمام میرسد و درصورتی که خط با هیچ قیمتی برخورد نداشت، به صورت ری ادامه پیدا میکند. همچنین در این اندیکاتور یک دکمه refresh برای بروز رسانی اندیکاتور و نمایش صحیح خطوط استفاده شده است.
مشاهده نمونه کار
اندیکاتور نمایش سیگنال های اندیکاتور SAR همراه با ارسال نوتیفیکیشن سیگنال
در این اندیکاتور سیگنال های بای و سل از اندیکاتور sar گرفته شده و روی چارت با فلش نمایش داده می شود. همچنین اندیکاتور قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به گوشی و ایمیل را داراست و روی صفحه متاتریدر نیز این نوتیفیکیشن نمایش داده میشود.
مشاهده نمونه کار
اکسپرت معامله با مارتینگل در متاتریدر 5
در این اکسپرت ورودی های مختلفی برای اپتیمایز شدن هرچه بهتر اکسپرت تعبیه شده است. در این اکسپرت از دو حالت میتوان در مارتینگل استفاده کرد. در حالت اول خود اکسپرت به صورت اتوماتیک دو اردر پندینگ از نوع استاپ میکارد و هر در صورت باز شدن هرکدام از اردرها، در صورتی که پروفیت از یک مقدار تایین شده بر حسب دلار و همچنین تغییر قیمت تعیین شده بر حسب پیپ کمتر باشد، اکسپرت یک اردر جدید مارتینگل ایجاد میکند. ضریب مارتینگل نیز توسط کاربر تعیین میشود. همچنین اردرهای مارتینگل نیز به صورت پندینگ و از نوع استاپ کاشته میشوند و درصورتی که روند قیمتی همچنان زیان ده باشد، قیمت اردر پندینگ با قیمت لحظه ای تریل میشود و دقیقا پس از تغییر روند قیمت، اردر پندینگ باز شده و پوزیشن مارتینگل تعیین میشود. همچنین در این ربات حداکثر لات و حداکثر زیان مجاز تعیین شده است. حالت دوم این اکسپرت ورود به معامله با استراتژی مارتینگل با استفاده از اندیکاتورهای macd، rsi و sar میباشد.
مشاهده نمونه کار
اکسپرت معامله گر با استراتژی هج در متاتریدر5
در این ربات دو اردر سل و بای به صورت استاپ کاشته میشوند، با تغییر جهت قیمت، اردر فاصله قیمتی خود را با قیمت لحظه ای کاهش داده و به آن نزدیک می شود. هر کدام از اردرها باز شود، آن اردر در سود می رود و در صورت تغییر روند قیمتی، اردر خلاف جهت به صورت هج عمل کرده و باز میشود، در نتیجه سود پوزیشن جدید، کاهش سود پوزیشن قبلی را چبران کرده و ریسک کاهش می باید. با افزایش یا کاهش قیمت از محدوده های قبلی، یکی از پوزیشن ها استاپ لاس شده و بسته میشود و سود پوزیشن خلاف جهت سیو میشود. همچنین با بسته شدن پوزیشن خلاف جهت،همان لحظه یک اردر پندینگ استاپ از همان نوع کاشته میشود و اگر قیمت روند خود را طی کند، قیمت اردر نیز با قیمت تریل میشود و با تغییر جهت قیمت اردر باز شده و سود پوزیشن قبلی سیو میشود. این روند هج در تمام مسیر قیمتی دنبال شده و بصورت مداوم سود حساب افزایش می یابد.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی