برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Alireza.K
Alireza.K
Alireza.K
۳
کاربر تایید شده

Alireza.K

(۲)
فارس
آخرین فعالیت : ۱ روز و ۱۰ ساعت پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
سئو و بازاریابی دیجیتال:
(۱)
گویندگی و موسیقی:
(۱)
Alireza.K
۳
کاربر تایید شده Alireza.K
(۲)
فارس
آخرین فعالیت : ۱ روز و ۱۰ ساعت پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
سئو و بازاریابی دیجیتال:
(۱)
گویندگی و موسیقی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
َarduino
avr
vhdl
طراحی PCB
طراحی سایت
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴ ساعت و ۴ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۹۸
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۱ روز و ۱۰ ساعت پیش
درباره فریلنسر
مدرک توسعه وب اپلیکیشن ها و طراحی وب سایت از دانشگاه استنفورد انگلستان (طراحی UI/UX ) کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه تهران کارشناس مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیر کبیر حین تحصیل در انگلستان بصورت حرفه ای برنامه نویسی js , react رو در سطح بین الملل شروع کردم. فرلینسر رنک 1 فایوور با انجام بیش از 200 پروژه : سئو و طراحی سایت و با افتخار سابقه همکاری به عنوان سر تیم React کمپانی های بزرگ بین المللی طراحی سایت مانند : pixer , React Next , vercel ,ravo از دوستان تقاضا دارم که حتما بخش نمونه کار های بنده رو مشاهده کنند تا منظور بنده از طراحی در سطح بین الملل رو بهتر درک کنند. تمام نمونه کار های بنده دارای Live Preview میباشند و میتونید زنده با سایت کار کنید همچینین کیفیت طراحی رو مشاهده کنید. به تازگی با نمونه ایرانی سایت های فریلنسر آشنا شدم اما تمام آزمون های طراحی سایت رو با رنک طلایی انجام دادم (در بخش آزمون ها قابل مشاهده هست ) مطمعن باشید به شدت به کیفیت کار و رضایت شما اهمیت خواهم داد.
تحصیلات
UI / UX از دانشگاه استنفورد انگلستان - ۲۰۲۰ الی ۲۰۲۳
کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از تهران - ۲۰۱۵ الی ۲۰۱۹
کارشناس مهندسی کامپیوتر از امیرکبیر - ۲۰۱۱ الی ۲۰۱۵
تجربه های کاری
مدیر بخش سئو در داده پردازان نوینخواه - ۲۰۱۶ الی ۲۰۱۸
مدرس در مدرس طراحی سایت در موسسات و آموزشگاه های آزاد - ۲۰۱۴ الی ۲۰۱۸
مسئول طراح سایت و سئو در شرکت نان اوران جنوب - ۲۰۱۸ الی ۲۰۱۹
react management در pixer company - ۲۰۲۱ تاکنون
react management در React Next - ۲۰۲۳ تاکنون
react management در vercel company - ۲۰۲۲ الی ۲۰۲۲
react management در ravo company - ۲۰۲۱ الی ۲۰۲۱

کارهای انجام شده و نظرات

دوبله 480 ساعت ویدیو
دوبله 480 ساعت ویدیو
مبلغ استخدام
۳,۴۹۹,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
گردآوری داده‌های مالی از اینترنت
گردآوری داده‌های مالی از اینترنت
مبلغ استخدام
۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
ساخت بک لینک به صورت حرفه ای
ساخت بک لینک به صورت حرفه ای
مبلغ استخدام
۱۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی ربات جذب ممبر تلگرام
طراحی ربات جذب ممبر تلگرام
مبلغ استخدام
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
پروژه ی برنامه نویسی Atmega16 به زبان c
پروژه ی برنامه نویسی Atmega16 به زبان c
مبلغ استخدام
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
برنامه نویسی کنترلر هوشمند دستگاه جوجه کشی
برنامه نویسی کنترلر هوشمند دستگاه جوجه کشی
مبلغ استخدام
۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
دوبله 480 ساعت ویدیو
Ali.R
۱ فروردين ۱۴۰۳
بسیار عالی متخصص و وقت شناس بودن بشدت پیشنهاد میکنم
با با اینکه پیشنهاد بنده کمتر تر از ارزش واقعی پروژه بود ولی واقعا کار با کیفیتی تحویل دادن پیشنهادشون میکنم

نمونه کارها

قالب ارز دیجیتال و صرافی react
یکی از بزرگترین پروژه های بنده بوده که بصورت تیمی با تیم طراحی سایت Tende انجام شده که افتخار مدیریت بخش react js این تیم با بنده بوده درباره سایت و قالب : Tende یک الگوی مدیریت HTML صرافی ارز دیجیتال با داشبورد، تجارت، کیف پول، نمایه، تنظیمات، ثبت نام، ثبت نام، بازنشانی، شماره OTP، صفحات کد OTP است. متن باز – GPL Licence این قالب بصورت متن باز ارائه شده و به شما قابلیت شخصی سازی و سفارشی سازی کامل را میدهد. طراحی کاملا واکنش گرا قالب Tende بصورت کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو طراحی شده تا بهترین عملکرد را در تمامی دستگاه ها و دیوایس ها از جمله نمایش در موبایل، تبلت و دسکتاپ را داشته باشد. بهینه سازی و سرعت بارگذاری بالا قالب Tende به خوبی بهینه سازی شده و با بالاترین استانداردها طراحی شده است و از سئو بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. بارگذاری صفحات این قالب در سریعترین زمان ممکن انجام میشود. برخی از ویژگی های قالب : برنامه نویسی اصولی و کاملا استاندارد قالب بهینه شده با سئو بالا و رعایت تمامی استانداردهای کدنویسی سرعت بارگذاری بالای صفحات در تمامی دیوایس ها امکان شخصی سازی بخش های گوناگون قالب ارائه تحت لایسنس gpl لینک دموی زنده این نمونه کار : B2n.ir/ali_demo2 امکان خرید این قالب بصورت فارسی و تغییر و متناسب با نیاز شما وجود دارد.
مشاهده نمونه کار
قالب وب اپلیکیشن React مدیریت حرفه ای
یکی از کار هایی که بصورت فریلنسر برای کمپانی Elite زدم که بسیار حرفه انجام شده درباره سایت و قالب : ارای 4 داشبورد مختلف، 5 نوع دمو مختلف است که دارای نسخه نمایشی تاریک، راست به چپ، نوار ناوبری افقی و مینی سایدبار است. همچنین دارای 6 پوسته رنگی از پیش تعریف شده است که می توانید به راحتی آن ها را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید. این قالب با چارچوب راه‌اندازی React strap ساخته شده است، همچنین دارای مدیریت فروشگاه مانند جعبه ابزار Redux است. ما همچنین از api ساختگی برای استفاده از axios api استفاده کردیم. متن باز – GPL Licence این قالب بصورت متن باز ارائه شده و به شما قابلیت شخصی سازی و سفارشی سازی کامل را میدهد. طراحی کاملا واکنش گرا قالب Elite بصورت کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو طراحی شده تا بهترین عملکرد را در تمامی دستگاه ها و دیوایس ها از جمله نمایش در موبایل، تبلت و دسکتاپ را داشته باشد. بهینه سازی و سرعت بارگذاری بالا قالب Elite به خوبی بهینه سازی شده و با بالاترین استانداردها طراحی شده است و از سئو بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. بارگذاری صفحات این قالب در سریعترین زمان ممکن انجام میشود. برخی از ویژگی های قالب : برنامه نویسی اصولی و کاملا استاندارد قالب بهینه شده با سئو بالا و رعایت تمامی استانداردهای کدنویسی سرعت بارگذاری بالای صفحات در تمامی دیوایس ها امکان شخصی سازی بخش های گوناگون قالب ارائه شده تحت لایسنس gpl لینک دموی زنده این نمونه کار : B2n.ir/ali_demo امکان خرید این قالب بصورت فارسی و تغییر و متناسب با نیاز شما وجود دارد.
مشاهده نمونه کار
قالب مدیریت و داشبورد حرفه ای React
شرکت tokyo تخصصی در زمینه طراحی قالب مدیریتی کار میکنن که افتخار همکاری در این قالب رو باهاشون داشتم که از بهترین کار های بنده شد درباره سایت و قالب : قالب React با کارایی بالا ساخته شده با بسیاری از مؤلفه‌های قدرتمند MUI (Material-UI) در بخش‌های مختلف محصول برای فرآیندهای توسعه سریع و عالی برنامه‌ها… آنچیز که عیان هست چه حاجت به بیان هست دمو لایو رو ببینید حتما برخی از ویژگی های قالب : طراحی کاملا واکنش گرا قالب بهینه سازی و سئو بالا کاملا متن باز با قابلیت سفارشی سازی کامل لینک دموی زنده این نمونه کار : B2n.ir/ali_demo3 یوزر نیم ورود به داشبورد: demo@example.com پسورد : TokyoPass1@ امکان خرید این قالب بصورت فارسی و تغییر و متناسب با نیاز شما وجود دارد.
مشاهده نمونه کار
قالب چند منظوره و خلاقانه React پرداخت ارزی
در مدتی که در شرکت ravo کار میکردم 4 تا قالب براشون طراحی کردم این چهارمی و اخری بود درباره سایت و قالب : تعداد زیادی انیمیشن CSS و React گنجانده شده است که یک الگوی عالی برای راه اندازی کسب و کار، استودیو وب و آژانس های دیجیتال است. ریسپانسیو بر اساس بوت استرپ. این یک صفحه برای قرار دادن اطلاعات شماست. همه فایل‌ها و کدها به خوبی سازماندهی شده‌اند و به‌خوبی نظر داده شده‌اند تا به راحتی سفارشی شوند. برخی از ویژگی های قالب : طراحی کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو متناسب با انواع دیوایس ها طراحی تمامی صفحات بصورت کاملا یونیک سازگار با مرورگرهای محبوب و پرکاربرد سئو و بهینه سازی مناسب و حرفه ای قالب با سرعت بارگذاری بالا لینک دموی زنده این نمونه کار : B2n.ir/ali_demo6 امکان خرید این قالب بصورت فارسی و تغییر و متناسب با نیاز شما وجود دارد.
مشاهده نمونه کار
قالب چند منظوره و خلاقانه React زمینه IT
در مدتی که در شرکت ravo کار میکردم 4 تا قالب براشون طراحی کردم این سومین بود درباره سایت و قالب : تعداد زیادی انیمیشن CSS و React گنجانده شده است که یک الگوی عالی برای راه اندازی کسب و کار، استودیو وب و آژانس های دیجیتال است. ریسپانسیو بر اساس بوت استرپ. این یک صفحه برای قرار دادن اطلاعات شماست. همه فایل‌ها و کدها به خوبی سازماندهی شده‌اند و به‌خوبی نظر داده شده‌اند تا به راحتی سفارشی شوند. برخی از ویژگی های قالب : طراحی کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو متناسب با انواع دیوایس ها طراحی تمامی صفحات بصورت کاملا یونیک سازگار با مرورگرهای محبوب و پرکاربرد سئو و بهینه سازی مناسب و حرفه ای قالب با سرعت بارگذاری بالا لینک دموی زنده این نمونه کار : B2n.ir/ali_demo5 امکان خرید این قالب بصورت فارسی و تغییر و متناسب با نیاز شما وجود دارد.
مشاهده نمونه کار
قالب چند منظوره و خلاقانه React فروش NFT
در مدتی که در شرکت ravo کار میکردم 4 تا قالب براشون طراحی کردم این دومین بود درباره سایت و قالب : تعداد زیادی انیمیشن CSS و React گنجانده شده است که یک الگوی عالی برای راه اندازی کسب و کار، استودیو وب و آژانس های دیجیتال است. ریسپانسیو بر اساس بوت استرپ. این یک صفحه برای قرار دادن اطلاعات شماست. همه فایل‌ها و کدها به خوبی سازماندهی شده‌اند و به‌خوبی نظر داده شده‌اند تا به راحتی سفارشی شوند. برخی از ویژگی های قالب : طراحی کاملا واکنش گرا و ریسپانسیو متناسب با انواع دیوایس ها طراحی تمامی صفحات بصورت کاملا یونیک سازگار با مرورگرهای محبوب و پرکاربرد سئو و بهینه سازی مناسب و حرفه ای قالب با سرعت بارگذاری بالا لینک دموی زنده این نمونه کار : B2n.ir/ali_demo4 امکان خرید این قالب بصورت فارسی و تغییر و متناسب با نیاز شما وجود دارد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی