برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Alireza.R
Alireza.R
Alireza.R
کاربر تایید شده

Alireza.R

(۶)
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آموزش آنلاین
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۳)
Alireza.R
کاربر تایید شده Alireza.R
(۶)
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۳)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
آلتیوم دیزاینر
آردوینو
arm
avr
verilog
fpga
ui design
esp
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳۹ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام علیرضا رجبی هستم (برنامه نویس سخت افزار و نرم افزار) ار تجربه های کاری بنده همکاری با شرکت های زیر بوده است: 1.شرکت دانش بنیان نور پژوه آرتا فعال در حوضه تولید محصولات تست شبکه های مبتنی بر فیبر نوری. 2.شرکت نانو الکترونیک فعال در حوضه تولید دستگاه های صنعتی. 3.شرکت ایمن سهند پدیده فعال در حوضه تولید تجهیزات پزشکی. 4.همکاری با چند شرکت نو پا برای انجام هرچه سریع تر پروژه ها. 5.مدرس مهارت های فوق برای دانشجویان سراسر کشور هم به صورت حضوری و هم از طریق پلتفرم های آموزش مجازی. مهارت های من : 1.از سال 1399 با برنامه نویسی وریلاگ آشنا شدم و به علت علاقه شدید روز به روز به دنبال یادگیری مهارت های جدید در این زمینه بودم و چندین و چند پروژه از جمله پروژه هایی مانند کار با انواع حافظه های داخلی خارجی مثل BRAM و SDRAM و DDR Memory و همچنین تجربه حل مشکلات ناشی از تایمینگ ها در fpga ها و پروتکل های مختلف ارتباطی مثل SPI , UART ,I2C و همچنین انواع پردازش ها و پیاده سازی انواع الگوریتم های بر مبنای مقالات را دارم و همچنین تجربه کار در پروژه های سنگین صنعتی در این زمینه را نیز در کارنامه دارم که نمونه کار ها در قسمت نمونه کار قابل مشاهده هستند. 2.من همچنین در زمینه برنامه نویسی انواع میکرو کنترلر ها از جمله AVR و ARM و ARDUINO مهارت دارم و از سال 1398 وارد این حوضه شده ام و انواع پروژه های مختلف را در شرکت های مختلف انجام داده و با موفقیت به پایان رسانده ام از جمله این پروژه ها میتوان به پروژه های RFID و GSM و SPI و I2C و UART و پیاده سازی انواع الگوریتم های مختلف و کار با انواع نمایشگر های موجود در بازار از جمله گرافیکی و TFT و کاراکتری و ... و کار با انواع سنسور های مختلف اشاره کرد. 3.برنامه نویس حرفه ای ESP و ارتباط WIFIوBLUETOOTH هستم. 4.از همان ابتدای دانشگاه به علت علاقه بسیار شدید به برنامه نویسی شروع به یادگیری زبان هایی مثل سی و پایتون کردم و دارای مدرک حرفه ای پایتون هستم و در این زمینه مدرس حرفه ای نیز هستم من در این بخش در حوضه هوش مصنوعی AI و الگوریتم های پیاده سازی آن از سال 1401 شروع به فعالیت کرده ام و پروژه هایی نیز در این زمینه انجام داده ام. 5.در زمینه طراحی نرم افزار برای ارتباط با سخت افزار هم به صورت اندروید و هم به صورت ویندوز نیز مهارت دارم.
تحصیلات
مهندسی برق از دانشگاه تبریز - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲
تجربه های کاری
عضو در ایمن سهند پدیده - ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹
برنامه نویس fpga و میکرکنترلر ها و پایتون و c و امبدد سیستم در شرکت دانش بنیان نور پژوه آرتا - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۲

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
تدریس FPGA
کارلنسر
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
آموزش با موفقیت تایید شد.
آموزش برنامه نویسی AVR , ARM
کارلنسر
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
آموزش با موفقیت تایید شد.
آموزش پایتون از مبتدی تا پیشرفته
کارلنسر
۱۱ اسفند ۱۴۰۱
آموزش با موفقیت تایید شد.
LCD TFT
میترا سامعی
۵ اسفند ۱۴۰۱
یک پروژه طراحی صنعتی برای کنترل دستگاه جوجه کشی داشتیم که باید توسط یک سیستم با کاربر در تماس میبود . با کمک مهندس و با استفاده از این نوع LCD توانستیم سیستم را طراحی و روی دستگاه با موفقیت تست کنیم. مهندس مثل همیشه مسلط و با اعتماد به نفس همیشگی(ببخشید مهندس رجبی) پروژه رو به صورت کاملا user friend و با طراحی عالی تحویل دادند. هزینه متوسط رو به بالا بود و کار و پاسخ دهی و مراحل کار کاملا عالی و به موقع بود. با تشکر از مهندس رجبی عزیز سرت سلامت مهندس.
پیاده سازی الگوریتم AES روی آردواینو
مجید محمدیاری
۵ اسفند ۱۴۰۱
با سلام خدمت کارلنسری های عزیز یک پروژه رمزنگاری داشتم که باید تگ RFID توسط اردواینو خونده میشد و به وسیله رمز نگاری AES موجوددر مقاله شبیه سازی و رمز نگاری میشد که ایشون در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دادند. هزینه هم متوسط رو به بالا بود ولی کار کاملا دقیق و بدون ایراد بود و پاسخ دهی بعد از تحویل عالی بود و حتی یک جلسه کلاس هم برای توضیح کدبه صورت رایگان تشکیل داد. با تشکر از کارلنسری ها و مهندس رجبی عزیز ممنونم.
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

پردازش اطلاعات توسط دو FPGA
در پروژه فوق به علت بالا بودن فرکانس و هزینه بالای FPGA های پیشرفته ما با استفاده از 2 FPGA توانستیم پردازش اطلاعات را انجام داده و همزمانی بین دو FPGA را در فرکانس بالا ایجاد کنیم به صورتی که بدون مشکل با همدیگر و با دنیای خارج از خودشان با استفاده از پروتکل UART ارتباط برقرار کنند. این پروژه برای شرکت نور پژوه آرتا در سال 1400 انجام شد.
مشاهده نمونه کار
ذخیره سازی به صورت pipeline mode در SDRAM
پروژه فوق به صورت کامل در سال 1401 انجام گردید و تحویل کارفرما شد. در این پروژه با چالش های مختلف از جمله تایمینگ های FPGA و چالش های زیاد برای نوشتن در فرکانس های بالا و همچنین خواندن در همان لحظه روبرو بودیم که با استفاده از روش نو آورانه با استفاده از حافظه داخلی و همچنین SDRAM این مشکل حل شد. ما توانستیم به فرکانس هایی مثل 50 مگاهرتز برای پردازش اطلاعات برسیم که با جرأت میتوان گفت برای اولین بار همچین کاری در دنیا انجام شد و روی دستگاه تست و مورد استفاده قرار گرفت. که روی برد omdazzboard تست شد.
مشاهده نمونه کار
پردازش اطلاعات شبکه فیبر نوری در FPGA
پروژه فوق در سال 1399 برای شرکت دانش بنیان نور پژوه آرتا اجرا شد و با موفقیت تست شد. دیتا به صورت موازی با فرکانس های کاری بالا بر حسب مگاهرتز از طریق ADC وارد FPGA شده و دیتای ورودی باید همزمان با پردازش ذحیره و برای استفاده دوباره آماده میشد. در آخر از طریق پروتکل SPI دیتا به سخت افزار ارسال شده و از طریق WIFI به سیستم اصلی ارسال میشود.
مشاهده نمونه کار

خدمات آموزشی


تدریس FPGA

از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - در ۹۰ دقیقه

آموزش برنامه نویسی AVR , ARM

از ۴۰۰,۰۰۰ تومان - در ۹۰ دقیقه
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی