برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Alireza.Z
Alireza.Z
Alireza.Z
کاربر تایید شده

Alireza.Z

N/A
قم
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Alireza.Z
کاربر تایید شده Alireza.Z
N/A
قم
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
طراحی وب سایت اختصاصی
node js
mongodb
typescript
backend development
آموزش وردپرس
برنامه نویسی وب
web development
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
جزئی از تیم برنامه‌نویسی «معما» شامل جمعی از برنامه‌نویسان مجرب بک‌اند و فرانت‌اند برنامه‌نویس بک‌اند کار با سیستم mern همکاری با استودیو ۱۰۱ شامل جمعه از گرافیست‌ها و طراحان سایت وردپرسی باتجربه و خلاق متخصص وردپرس با بیش از سه سال سابقه فعالیت حرفه‌ای طراحی سایت‌های تخصصی و اختصاصی وردپرس
تحصیلات
فیزیک مهندسی از دانشگاه تهران - ۱۳۹۷ تاکنون
تجربه های کاری
junior backend developer در elitive - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۱

نمونه کارها

طراحی و پیاده‌سازی سایت کارگاه طراحی سه در چهار (3x4house.ir)
این سایت برای معرفی کارگاه طراحی سه در چهار و بخش‌های مربوطه، نمونه‌کارها و پروژه ها و همچنین فراهم کردن امکان درخواست پروژه ساخته شده است. در این سایت بخش‌های بسیاری از فعالیت‌های این مجموعه به تفکیک طراحی و پیاده‌سازی شده است از جمله:‌پروژه‌ها، زیربرندها، مدرسه و آموزش‌ها، هنرمندان و مدرسین و ... در طراحی و پیاده‌سازی این سایت مهم‌ترین نکات مدنظر، سرعت مناسب، حس شادابی و طراوت به همراه تخصص بوده است. این سایت به طور کامل توسط وردپرس و با قالب اختصاصی طراحی شده برای این مجموعه ساخته و پیاده‌سازی شده است.
مشاهده نمونه کار
طراحی و ساخت سایت آژانس برندسازی 1x1
این سایت برای معرفی آژانس برندسازی 1x1 طراحی و پیاده‌سازی شد. در این پروژه سعی شد که فضای سایت به صورت حرفه‌ای و مدرن ساخته شود. تمرکز اصلی این سایت روی جلوه‌های بصری جذاب و حرفه‌ای، برای ارائه و معرفی نمونه‌کارهای این برند بوده است. این سایت به طور کامل توسط وردپرس و با قالب اختصاصی طراحی شده برای این برند ساخته شده است.
مشاهده نمونه کار
طراحی و ساخت سایت پل فکتوری (polfactory.ir)
سایت پل‌فکتوری یک سایت برای معرفی و انتشار اخبار و رویداد‌های مربوط به این شرکت می‌باشد که شامل بخش‌های متفاوتی از جمله: معرفی شرکت و فضای آن، اخبار مربوطه، رویدادهای برگزار شده و .... می‌شود. محوریت این سایت آشنا کردن افراد با این مجموعه و فعالیت‌های آن در یک فضای آرامش‌دهنده و حرفه‌ای بوده است. این سایت به طور کامل توسط وردپرس و قالب اختصاصی طراحی شده برای این سایت ساخته شده است.
مشاهده نمونه کار
ساخت سایت انجمن سینمای جوانان ایران (iycs.ir)
سایت انجمن سینمای جوانان ایران یک سایت با محوریت اخبار مربوط به فیلم‌های کوتاه این انجمن و فعالیت‌های مربوط به این انجمن می‌باشد. این سایت شامل بخش‌های بسیار متنوع از جمله: بلاگ اخبار، انتشارات(کتب)، دانش‌آموختگان، دفاتر انجمن، رویدادها و ... است. ساخت این سایت به طور کلی توسط وردپرس انجام شده است. قالب به صورت اختصاصی طراحی و اجرا شده است.
مشاهده نمونه کار
برنامه‌نویسی بخش اعظمی از بک‌اند سایت antbuildz.com
سایت antbuildz بزرگترین سایت b-to-b اجاره آنلاین ماشین‌آلات صنعتی در کشور سنگاپور است که تمام بخش‌های مربوط به api توسط اینجانب بازنویسی شده و بخش‌های مربوط به تراکنش‌های مالی و حسابداری به طور کامل توسط من نوشته شده است.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی