برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Majid.A
Majid.A
Majid.A
کاربر تایید شده

Majid.A

(۴)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)
Majid.A
کاربر تایید شده Majid.A
(۴)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
cisco
c programming
stm32
رزبری پای
mongodb
cehv10
docker
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
مجید آرمان نسب هستم اما دوستان و آشنایان من رو مهرداد صدا می کنند!. فارق التحصیل مهندسی کامپیوتر در گرایش IT هستم. علاقه کاری من در زمینه های: 1. شبکه های کامپیوتری Cisco Certificate 2. کاربری حرفه ای لینوکس LPIC 3. برنامه نویسی حرفه ای Python3.10 4. برنامه نویسی مقدماتی C 5. پایگاه داده mongo DB 6. برنامه نویسی نهاده میکرو کنترلر های stm32 و Raspberrypi Pico 7. داکر مقدماتی 8. گیت مقدماتی 9. تدریس و آموزش و... هر چیزی که در دنیای کامپیوتر نظرم رو جلب کنه همیشه در حال یادگیری، شاد و متعهد و مسئولیت پذیر هستم. بیشتر اوقات برای سرگرمی برنامه نویسی میکنم و چند پروژه متن باز در گیت هاب دارم. https://github.com/mehrdad-mixtape/Tetris_Pyxel https://github.com/mehrdad-mixtape/CircuitPython-ENC28J60 https://github.com/mehrdad-mixtape/Pacman_Fetch https://github.com/mehrdad-mixtape/Pass_Git در زمینه شبکه و لینوکس درک عمیقی دارم و میشه گفت که جزابیت دنیای کامپیوتر برای من از همین دو زمینه شروع شد. همچنین در دومین دوره از مسابقات ملی رهنشان در بخش هوشمند سازی - پروژه رک هوشمند در گروه تاتس مقام اول رو به دست آوردم. در دوران دانشجوییم راهنمای 50 دانشجو در زمینه برنامه نویسی و شبکه بودم. پروژه کارشناسی من در زمینه سخت افزار هوشمند سازی رک های مرکز داده، با طراحی و اجرا نمونه اولیه غیر صنعتی، متشکل از میکرو کنترلر raspberry pi pico و درایور کردن بیش از 20 ماژول و سنسور های مختلف با زبان CircuitPython بوده است.
تحصیلات
مهندسی کامپیوتر از شهید باهنر کرمان - ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۱
تجربه های کاری
مدیر عملیاتی و کارشناس ارشد محصول سوئیچ لایه 2 شبکه در پرتو تماس نوین (پرمان) - ۱۴۰۱ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

پیاده سازی SD-WAN
پیاده سازی SD-WAN
مبلغ استخدام
۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
پیاده سازی SD-WAN
Sara.K
۲۰ تير ۱۴۰۲
از کار ایشون خیلی راضی بودم و در کارشون حرفه ای هستند.
آموزش networks plus
محمدامین فرزان مهر
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
با سلام بنده فرزان مهر هستم مهندس شبکه. مهندس آرمان نسب رو از دوران دانشجویی باهاشون آشنا شدم و متوجه شدم که فیلد مورد علاقه ایشون با بنده یکیه و شروع کردیم باهم کار کردن و درمورد شبکه های کامپیوتری مطالعه و تحقیق کردن. ایشون دوره های لینوکس و شبکه رو به صورت خصوصی برای دانشجو ها برگزار میکردن و علاقه زیادی به لینوکس داشتن. من به ایشون نمره عالی میدم. ممنون از شما
شبکه سازی کامپیوتری
محمد جواد براکوهی
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوش قول و با تخصص بالا
همکاری در شرکت
مهران
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مهندس منظم و متعهد به کار که برای وظیف‌اش به شدت ارزش قائل است. بسیار مودب است و مشتاق به یادگیری چیزهای جدید.

نمونه کارها

پروژه SD-WAN
پیاده سازی پروژه SD-WAN ساده با پکیج FRRouting در بستر سیستم عامل لینوکس و شبیه ساز EvE-ng. FRRouting قابلیت پشتیبانی سیستم عامل های Unix/Linux از پروتکل های مسیریابی معروف مانند OSPF, EIGRP, ISIS, BGP و پیاده سازی سرویس هایی نظیر VPN, MPLS را میدهد. پروژه دارای دو سرور لینوکسی است که پکیج FRRouting روی آن ها نصب شده و شبکه ای ساده را تشکیل داده اند که پروتکل OSPF وظیفه مسیریابی میان شبکه ها را بر عهده دارد. منطق SD-WAN نرم افزاری است که فارغ از نوع سخت افزار و زیرساخت میتواند دستگاه شبکه را از راه دور مدیریت کند. پیاده سازی FRRouting به عنوان یک نرم افزار قابلیت مسیریابی و مدیریت سیستم و عیب یابی را از راه دور ممکن میسازد
مشاهده نمونه کار
برنامه نویسی بازی Tetris با فریمورک Pyxel-retro-game-engine
یک تجربه ۶ مامه از طراحی بازی Tetris با فریمورک Pyxel-retro-game-engine هدفم بالا بردن توانایی برنامه نویسیم با زبان Python3 بود و نمیشه گفت که طراح بازی هستم :)
مشاهده نمونه کار
سخت افزار هوشمند ساز رک های دیتاسنتر
پروژه متشکل از سخت افزار، ماژول و سنسور های است که سخت افزاری تعریف میکنند که داده های محیطی رک های دیتاسنتر را مورد پایش قرار دهد. پس از جمع آوری داده ها آن هارا به سروری انتقال میدهد. از قابلیت های سخت افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ۱. کنترل سرعت فن رک. ۲. احراز هویت کاربر با RFID جهت باز کردن درب رک ۳. انتقال داده بر بستر اترنت ۴. بررسی دما و رطوبت ۵. شناسایی لرزش ۶. شناسایی حرکت ۷. تشخیص آتش ۸. کیپد ۹. نمایشگر کاراکتری اعلام وضعیت ۱۰. تشخیص حمله داس به سخت افزار ۱۱. کارت حافظه جهت ذخیره سازی لاگ ها و داده ها درصورت قطع ارتباط شبکه ای. ۱۲. تشخیص باز و بسته شدن درب رک برنامه نویسی سخت افزار با circuit python انجام شده است. داده ها دریافت شده سمت سرور در پایگاه داده ذخیره شده و با پروتوکل mqtt داده هارا به پلتفرم های مانیتورینگ جهت ویژوال کردن ارسال میکند.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی