برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Ali.P
Ali.P
Ali.P
کاربر تایید شده

Ali.P

(۴)
اصفهان
آخرین فعالیت : ۳ روز و ۱۹ ساعت پیش
دعوت به همکاری
آموزش آنلاین
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۱)
Ali.P
کاربر تایید شده Ali.P
(۴)
اصفهان
آخرین فعالیت : ۳ روز و ۱۹ ساعت پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
آموزش:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
برنامه نویسی mql
mql
mt5
metatrader
pine script
pinescript
metatrader 5
اندیکاتور
میانگین سرعت پاسخ دهی
۳ ساعت و ۷ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۳ روز و ۱۹ ساعت پیش
درباره فریلنسر
با سلام اینجانب سه سال سابقه ترید در فارکس دارم و بر روی نمادهای طلا، نزدک، یورو و پوند متمرکز هستم. علاقه زیادی به برنامه نویسی در محیط متاتریدر دارم و تاکنون بیش از 100 اکسپرت و اندیکاتور تهیه نموده ام. آخرین اکسپرتی که تهیه کرده ام بر پایه پیووت پوینت ها می باشد که با مدیریت قوی ریسک و سرمایه، قادر به رشد بالانس به طور متوسط 8 درصد در ماه می باشد. همچنین به منظور تسریع در ترید اکسپرتی تحت عنوان PKTools تهیه نموده ام که دارای ابزارهای کاربردی متعددی برای تریدرهاست که در حال حاضر نسخه متاترید 5 آن موجود است که در قسمت نمونه کارها آورده شده است و برخی از قابلیت های آن بدین شرح است: نمایش نام نماد، روز هفته، ساعت بروکر، توان چارت نمایش اسپرد نمایش ارزش هر پیپ برای هر نماد کنترل میزان ضرر روزانه نمایش عملکرد روزانه از لحاظ سود یا ضرر بر روی نمودار میله ای امکان محاسبه حجم ورود به هر پوزیشن با توجه به درصد ریسک در هر ترید و ورود به ترید بدون نیاز به پنجره نیو اردر امکان بستن همه معاملات باز امکان بستن همه معاملات باز نماد جاری دارای اندیکاتورهای متعدد نظیر نمایش سشن ها، پین بارها، اینسایدبارها نمایش معروفترین پیووت پوینت ها تنها با یک کلیک (دیمارک، کامریلا، وودی، کلاسیک و فیبوناتچی) نمایش سطوح روزانه، هفتگی و ماهانه و امکانات جذاب دیگری نظیر هشدار در شرایط خاص، جلوگیری از مارتینگل و ... کلیه درخواست هایی که برای اینجانب ارسال می گردد اعم از اندیکاتورها، اکسپرت ها، استراتژی های معاملاتی، سیستم های مدیریت سرمایه و ... نزد اینجانب محفوظ می باشد و تعهد می نمایم که آن را در اختیار دیگران قرار ندهم.
تحصیلات
عمران- مهندسی آب و فاضلاب از شهید عباسپور - ۱۳۷۸ الی ۱۳۸۲
عمران- مهندسی محیط زیست از شیراز - ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۵
عمران- مهندسی محیط زیست از شیراز - ۱۳۸۸ الی ۱۳۹۴
تجربه های کاری
مدیر پروژه در فارساب صنعت - ۱۳۸۴ الی ۱۳۹۰
استاد در دانشگاه فسا - ۱۳۹۶ تاکنون
تریدر در شخصی - ۱۳۹۸ تاکنون
اکسپرت نویسی و اندیکاتور نویسی در شخصی - ۱۳۹۸ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
آموزش فیلتر نویسی در بورس (شناسایی نمادهای دارای شرایط خاص)
کارلنسر
۳ اسفند ۱۴۰۱
خدمت با موفقیت تایید شد.
اکسپرت حرفه ای فارکس
شبنم خلیلی
۳ بهمن ۱۴۰۱
تهیه اکسپرت حرفه ای فارکس توسط ایشان با امکانات زیر مشخص کردن حدضرر وسود روزانه مشخص کردن سطوح رابربند و دیمارک مشخص نمودن سشن ها و پیوت ها واردر گذاری و سایرامکانات درخواستی. درحواست جدید برای اکسپرت سفارشی شخصی به ایشان .
اندیکاتور پیووت پوینت ها
سارا
۳ بهمن ۱۴۰۱
حدود یکماه پیش از ایشان خواستم که پیووت پوینت های روزانه را در لایو بازار داشته باشم که در عرض کمتر از یک هفته به بهترین شکل ممکن و با قرار دادن دکمه های خاموش و روشن در اختیارم قرار دادند.
ساخت ابزار مدیریت سرمایه
علی
۳ بهمن ۱۴۰۱
فوق العاده عالی

نمونه کارها

اکسپرت جامع PKTools
اکسپرت جامع PKTools دارای ابزارهای کاربردی متعددی برای تریدرهاست که در حال حاضر نسخه متاترید 5 آن موجود است برخی از قابلیت های آن بدین شرح است: نمایش نام نماد، روز هفته، ساعت بروکر، توان چارت نمایش اسپرد نمایش ارزش هر پیپ برای هر نماد کنترل میزان ضرر روزانه نمایش عملکرد روزانه از لحاظ سود یا ضرر بر روی نمودار میله ای امکان محاسبه حجم ورود به هر پوزیشن با توجه به درصد در هر ترید و ورود به ترید بدون نیاز به پنجره نیو اردر امکان بستن همه معاملات باز امکان بستن همه معاملات باز نماد جاری دارای اندیکاتورهای متعدد نظیر نمایش سشن ها، پین بارها، اینسایدبارها نمایش معروفترین پیووت پوینت ها تنها با یک کلیک نمایش سطوح روزانه، هفتگی و ماهانه و امکانات جذاب دیگری نظیر هشدار در شرایط خاص
مشاهده نمونه کار

خدمات آموزشی

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی