برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mohammadreza.M
Mohammadreza.M
Mohammadreza.M

Mohammadreza.M

(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Mohammadreza.M
Mohammadreza.M
(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام و درود خدمت شما خواننده عزیز محمدرضا موسوی هستم 25 ساله ساکن غرب تهران. به نظر خودم فردی علاقمند ، پیگیر ، توانا و باهوش هستم و توانایی های زیادی از جمله مدیریت شرایط و مدیریت زمان و ... را دارا می باشم . اطلاعات بالا به صورت کلی برای آشنایی کمی و نسبی شما با بنده بود و اطلاعات تخصصی شامل : طراحی سایت (با مدرک معتبر از مجتمع فنی تهران شعبه غرب) برنامه نویس سایت PHP (با مدرک معتبر از مجتمع فنی شعبه غرب تهران) طراحی از پایه سایت های وردپرسی با استفاده از کد نویسی بدون استفاده از قالب های آماده طراحی کارت ویزیت طراحی پوستر طراحی بروشور طراحی کاتالوگ طراحی شبکه های اجتماعی (پست ، استوری ، ویدیو) افزایش تعامل و فالور سایت و شبکه های اجتماعی (SEO) مدیریت شبکه های اجتماعی تولید محتوا مسلط بر آفیس تایپ سریع آشنا به کارهای دانشجویی (ورزشی + کامپیوتر) آشنا به نرم افزارهای ثبت اطلاعات باشگاهی و فروشگاهی
تحصیلات
تربیت بدنی از پسران امام علی صفادشت - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۹
تجربه های کاری
مسئول دفتر فنی در دفتر فنی دانشگاه سما تهرانسر - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۷
دیجیتال مارکتر در تیم سلامت سوین - ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹
مسئول فروش آنلاین در تولیدی پوشاک پیانو - ۱۳۹۹ الی ۱۳۹۹
نتورکر در دیجیتال مارکتینگ (بیز) - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۸
طراح سایت در طراحی سایت دارکوب - ۱۴۰۰ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
مسئول IT تیم سلامت سوین
۶ آذر ۱۳۹۹
ایشون فردی خوش استعداد و علاقمند به کار هستن، ما حدود یکسال باهم کار کردیم و نکته مثبت ایشون، علاقمندی به تغییر و تحول و استفاده از ایده های نو هست.

نمونه کارها

وسایت وردپرس شخصی یا شرکتی باغبانی
قالب وبسایت وردپرس شرکتی باغبانی متناسب برای کسانی که در زمینه باغبانی ، گل و گیاه و حوزه های طبیعت کار میکنند، و حتی افرادی که در زمینه تور و جنگل گردی کار میکنند میتوانند از این قالب بیشترین استفاده را ببرند. از امکانات این سایت میتوان به: امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو) فرم تماس باما دارای بخش اخبار و مقالات امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب نمایش دسته بندی های سایت نمایش شبکه های اجتماعی امکان نمایش نظر مشتریان امکان نمایش سوالات متداول داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
وبسایت وردپرس فروشگاهی آجیل و خشکبار
وبسایت وردپرس فروشگاهی آجیل و خشکبار متناسب برای کسانی که در زمینه فروشگاهی فعالیت میکنند،کسانی که قصد شروع برای فروش محصولات خود را دارند میتوانند همین الان از این قالب با امکانات فوق العاده زیر استفاده کنند.البته از طراحش و اینکه اگر بخواید میتونید با توجه به شغل خودتون تصاویر محصولاتو عوض کنید و برای کسب و کار خودتون ازش استفاده ببرید. از امکانات این سایت میتوان به: امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری نمایش دسته بندی های محصولات مثل آجیل ، پسته ، سوغات یا… کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو) نمایش شبکه های اجتماعی امکان نمایش نظر مشتریان امکان نمایش سوالات متداول داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
وبسایت وردپرس شرکتی یا شخصی شبکه
قالب سایت وردپرس شبکه متناسب برای کسانی که در زمینه شرکتی، شبکه و حوزه های پشتیبانی شبکه کار میکنند. از امکانات این سایت میتوان به: امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری ظاهر جذاب صفحه اصلی و انمیشن های زیبا کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو) فرم تماس باما صفحه تماس با ما جذاب انیمیشن خوش آمد گویی ورود جذاب در صفحات داخلی دارای بخش اخبار و مقالات امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب نمایش دسته بندی های سایت نمایش شبکه های اجتماعی امکان نمایش نظر مشتریان امکان نمایش سوالات متداول افزونه زیباسازی ظاهر ایمیل، هدیه ای از طرف شرکت دارکوب برای خریداری این قالب داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
وبسایت وردپرس شخصی یا شرکتی عکاسی
قالب شرکتی عکاس متناسب برای کسانی که در زمینه عکاسی فعالیت میکنند،کسانی که شخصی یا به صورت شرکتی یا آتلیه ای فعالیت میکنند میتوانند از این قالب بیشترین استفاده را ببرند. از امکانات این سایت میتوان به: امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری امکان اضافه کردن توضیحات و عکسهای بیشتر به تصاویر شما فرم تماس باما دارای بخش اخبار و مقالات امکان اضافه نمودن سایر زبان ها به این قالب نمایش دسته بندی های عکاسی مثل عروسی ، طبیعت یا… کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو) نمایش شبکه های اجتماعی امکان نمایش نظر مشتریان امکان نمایش سوالات متداول داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
وبسایت وردپرس فروشگاهی خودرو من
این سایت وردپرس فروشگاهی در رابطه با فروشگاه قطعات خودرو ساخته شده و قابلیت فروش تمامی اجناس مربوط به خودرو، موتور با ظاهری جذاب و مناسب برای خریداران را فراهم کرده است. از امکانات این سایت میتوان به: امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری نمایش دسته بندی های محصولات مثل چانگان،چراغ جلو،سایپا یا… ویژگی فروش بر اساس فیلتر براساس قیمت کاملا واکنش گرا (ریسپانسیو) صفحات داخلی یونیک ظاهر جذاب در صفحه اصلی و صفحات داخلی افزونه مدیریت ظاهر ایمیل ارسالی از طرف شما نمایش شبکه های اجتماعی امکان نمایش نظر مشتریان امکان نمایش سوالات متداول داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
سایت وردپرس فروشگاهی آرایشگر من
این سایت با کد نویسی صفر تا صد و با استفاده از وردپرس ساخته شده است. و کاملا قابل استفاده برای هر نوع فعالیت به خصوص فروشگاه اجناس آرایشی بهداشتی یا معرفی یک آرایشگر می باشد. از امکانات این سایت میتوان به: امکان ایجاد صفحات داخلی به تعداد نامحدود امکان ساخت دسته و زیر دسته به تعداد نامحدود نمایش تصاویر به صورت دسته بندی و اسلایدری نمایش دسته بندی های محصولات مثل چسب مو،پروتز،اسکالپ سر یا… ویژگی فروش بر اساس فیلتر براساس قیمت کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو) صفحات داخلی یونیک ظاهر جذاب در صفحه اصلی و صفحات داخلی افزونه قبل و بعد برای مشتریان شما افزونه مدیریت ظاهر ایمیل ارسالی از طرف شما نمایش شبکه های اجتماعی امکان نمایش نظر مشتریان امکان نمایش سوالات متداول داینامیک بوده و به راحتی می توانید تمام محتویات سایت (عکس ها و مطالب) را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی