برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Arash.K
Arash.K
Arash.K
کاربر تایید شده

Arash.K

N/A
اصفهان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Arash.K
کاربر تایید شده Arash.K
N/A
اصفهان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میکروکنترلر arduino
میکروکنترلر AVR
word
translation
android
b4a
میانگین سرعت پاسخ دهی
۶ ساعت و ۲ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام. آرش کیانی هستم از اصفهان تجربه ی انجام پروژه های برنامه نویسی به زبان c++ را دارم و پروژه های متعددی در زمینه ی iot انجام داده ام. تسلط به برنامه نویسی میکروکنترلر Arduino, ESP8266, NodeMCU را داشته و مازول هایی از قبیل مازول Blutooth, NRF و ... را راه اندازی کرده و در انجام پروژه ها از آن ها بهره بردم. هم اکنون در حال انجام پروژه در زمینه ی هوش مصنوعی هستم که در آن از زبان برنامه نویسی متلب بهره برده و تصمیم به پیاده سازی آن در زمینه رباتیک دارم که این کار علاوه بر تسلط به زبان برنامه نویسی متلب، احتیاج به ریسرچ و توانایی مقاله خوانی در این زمینه دارد. تمام تلاش خود را در قبال انجام پروژه های دوستان به کار خواهم گرفت و امیدوارم تجربه ی کاری ارزشمندی بشود.
تحصیلات
مهندسی مکاترونیک از اصفهان - ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۱
تجربه های کاری
پیمانکار در فرمان گستر بایا - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰

کارهای انجام شده و نظرات

نمونه کارها

طراحی اپلیکیشن هوشمند Android
نوعی اپلیکیشن اندروید که برای کنترل روشن و یا خاموش شدن لامپ خانه هوشمند بوده می باشد و می توان برای هر استفاده ی دیگری آن را طراحی و دیزاین آن را تغییر داد.
مشاهده نمونه کار
بررسی خواص مکانیکی لایه های کامپوزیتی به کمک نرم افزار Matlab
قطعات ساخته شده از جنس کامپوزیت به علت لایه لایه بودن مواد کامپوزیتی دارای خواص گوناگونی هستند که بررسی و انجام محاسبات بر روی آن ها نیازمند انجام محاسبات پیچیده، طولانی و دقیق می باشد چراکه زاویه الیاف هر یک از این لایه ها و همچنین نحوه قرار گیری آن ها بسیار مهم بوده و احتیاج است که به صورت بهینه انتخاب گردد. حال از آن جایی که در برخی کاربردها از جمله کاربردهای هوایی موضوع اهمیت ویژه ای پیدا می کند و یک برنامه ی دقیق و جامع می تواند این کار را ممکن کند.
مشاهده نمونه کار
ساخت ربات هوشمند
به کمک برد آردوینو و ماژول های L298 ، Ultrasonic و سنسور مادون سرخ و سایر تجهیزات دیگر رباتی هوشمند که قابلیت تخیص ارتفاع را داشته و در صورت قرار گیری بر روی یک لبه ی بلند به هیچ عنوان سقوط نمی کند. این ربات قابلیت فرمان پذیری داشته و به هیچ عنوان تا هنگامی که سیگنال مثبت نگیرد، حرکتی نمی کند.
مشاهده نمونه کار
تشخیص حروف و تعداد آن ها در یک رشته در C++ (استفاده از حلقه شرطی و اندکی هوش مصنوعی)
در این پروژه با داشتن هر گونه کلمه یا متن در قالب یک سلول، می توان حروف انگلیسی به کار رفته در آن ها را به همراه تعداد تکرار های آن ها بدست آورد.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی