برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Salman.M
Salman.M
Salman.M
۵
کاربر تایید شده

Salman.M

(۸)
تهران
آخرین فعالیت : ۸ ساعت و ۳ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۳)
آموزش:
(۲)
Salman.M
۵
کاربر تایید شده Salman.M
(۸)
تهران
آخرین فعالیت : ۸ ساعت و ۳ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۳)
آموزش:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
افزایش سرعت سایت
بهینه سازی سایت
طراحی گرافیک
تبلیغات
بازاریابی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۸ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۸ ساعت و ۳ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
سلام دوستان...! این روزا که رقبا در هر حیطه‌ای به شدت رشد کردند و افزایش پیدا کردند، فقط یک هویت مجازی فوق‌العاده قوی می‌تونه کسب‌وکار شما رو از بقیه بیزینس‌ها متمایز بکنه. اما تیم «وبـیکـــ» دقیقا چی کار می‌کنه؟! تیم «وبـیکـــ»، یک تیم متخصص و مجرب در موضوعاتی مانند طراحی‌گرافیک، بازاریابی، طراحی‌سایت، UI & UX، عکاسی حرفه‌ای، سئو و مقاله‌نویسی میتونه تمامی پروژه‌های شما رو از قبیلِ: *طراحی لوگو، پوستر، تراکت و کارت ویزیت *طراحی، دیباگ و ریدیزاین حرفه‌ای انواع سایت *تبلیغات بهینه با کمترین هزینه و بیشترین بازده *سئو سایت و افزایش رنگ سرچ گوگل به رتبه اول *بازاریابی اصولی بر اساس مبانی Neuro marketing و Digital marketing به بهترین نحو انجام بده. بیشتر از این مزاحم نشم...! ولی... تیم «وبـیکـــ» چه وجه تمایزی با دیگر افراد و شرکت‌ها داره؟! ما تا زمانی که مطمئن به انجام یک پروژه به بهترین نحو نباشیم، پروژه‌ای رو قبول نمی‌کنیم. در طراحی‌های ما، فرقی نداره سایت باشه یا کار گرافیکی، تمامی رنگ‌ها و فونت‌های ما از نظر اصول روانشناسی بهینه هستند. با یک سرچ ساده متوجه می‌شید که طراحی بر اساس ریزمبانی UI/UX، تا 93 درصد احتمال جذب و خرید کاربر رو افزایش می‌ده...! سایت‌های ما با کمترین افزونه، به صورت 0 تا 100 طراحی می‌شن، ما هیچ وقت کیفیت کارامون رو با استفاده از قالب و دموهای آماده پایین نمیاریم. ما درباره قیمت و کیفیت ادعایی هیچ نداریم! فقط کافیه خودتون نمونه‌کارها و قیمت‌های ما رو با دیگر فریلنسرها مقایسه‌کنید... علاوه بر تمام اینها، پشتیبانی رایگان سه ماهه، که شامل پک مشاوره فروش، تغییرات در سایت، آپدیت سایت و افزونه‌ها میشه رو دریافت می‌کنید! اما ما یک فرق خیــــلی بزرگ با بقیه داریم... هزینه‌ای که تیم وبیک بابت طراحی‌های سایت و طراحی‌های گرافیکی دریافت می‌کنه در حد عرف و گاها پایین‌تر هست! اما تیم ما به علت تخصص در زمینه‌های متعدد بالاخذ برندینگ و هویت‌سازی برند، حتی بعد از انجام پروژه از طراحی تا بازدهی کسب و کار شما همراهیتون میکنیم... ما در طی مسیر با مشاوره‌ای تخصصی و اصولی، با پشتوانه علمی قوی و بروز چه در هنگام انجام پروژه، چه بعد از اون کامل همراهیتون می‌کنیم تا به بازدهی فراتر از مقبول برسید... | اعتماد شما تعهد ماست |  منتظر همکاری با یکایک شما بزرگواران هستیم...!
تحصیلات
مهارت های هفت‌گانه ICDL از فنی حرفه ای مشهد - ۱۴۰۲ تاکنون
طراحی وبسایت وردپرس از فنی حرفه ای تهران - ۱۴۰۱ تاکنون
تجربه های کاری
طراحی سایت در گروه تولیدی چسب فست‌رول - ۱۴۰۲ تاکنون
مسئول کل واحد طراحی در موسسه فرهنگی صاحب‌الزمان (عج) - ۱۴۰۰ تاکنون
طراحی سایت در گروه صنعتی حدید - ۱۴۰۲ تاکنون
طراحی سایت در شرکت فناوران خبره لوتوس - ۱۴۰۰ تاکنون
وبمستر و طراح وبسایت در گروه دانش بنیان ایرانیان اعتماد - ۱۴۰۱ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

اصلاح ساختار سایت
اصلاح ساختار سایت
مبلغ استخدام
۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی سایت
طراحی سایت
مبلغ استخدام
۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی سایت در زمینه ورق گالوانیزه
طراحی سایت در زمینه ورق گالوانیزه
مبلغ استخدام
۳,۲۹۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
اصلاح ساختار سایت
Mohammad.A
۱۳ بهمن ۱۴۰۲
شخصیت ایشان برای همکاری عالی بود. در پروژه های این چنینی که نیاز به تبادل نظر هست، کار به خوبی جلو رفت. نظر مثبتی دارم. و در صورت نیاز باز با ایشان همکاری خواهم کرد
به اندازه کافی در اموزش مهارت ندارد به یک سوال من نتوانست جوابگو باشد.
طراح سایت جذاب و و مورد اطمینان از هر لحاظ
طراحی پاورپوینت آموزشی
ایمان خوش‌سرور
۲۲ مرداد ۱۴۰۲
من برای ارائه یکی از دروسمون نیاز به یک پاورپوینت حرفه‌ای داشتم، آیشون نه تنها در خیلی از جاها پیشنهادات خلاقانه و خوبی دادن بلکه برای من یک کار کاملا حرفه‌ای و دارای قابلیت های ماورای تصور بنده در کمترین زمان و قیمت تحویل دادن. از آشنایی باهاشون خیلی خوشحالم.
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

طراحی وبسایت فروشگاهی گیپ‌گیـم
┇ــ طراحی وبسایت فروشگاهیِ «گــیپ‌گــیم» ــ┇ یک سایت خارق‌العاده و تماما المنتوری، با رتبه A سرعت از وبسایت GTMetrix و امنیت و سئوی تقویت شده... توضیحات بیشتر رو در تصاویر تماشا کنید...! 💠 جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر کافیست پیام دهید! 🔹«تیم گرافیکی و طراحی‌سایت وبـیـکــــ»
مشاهده نمونه کار
طراحی وبسایت شرکتیِ فــسـت‌رول
┇ــ طراحی وبسایت شرکتیِ «فــسـت‌رول» ــ┇ یک سایت کم‌نظیر و فوق العاده سریع..؛ با تصویربرداری اختصاصی از محصولات و مطابق استانداردهای جهانی UI/UX توضیحات بیشتر رو در تصاویر تماشا کنید...! 💠 جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر کافیست پیام دهید! 🔹«تیم گرافیکی و طراحی‌سایت وبـیـکــــ»
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگوی هلدینگ صنعتی سپنتا
┇ــ طراحی لوگوی هلدینگ صنعتی سپنتا ــ┇ لوگو مجموعه سپنتا در دو مجموعه و در هر مجموعه شامل 5 لوگو از بخش‌های مختلف هلدینگ است. در طراحی این دو مجموعه از عناصر متعددی استفاده شده است؛ مانند به کارگیری رنگ‌های مرتبط با حوزه کاری، به کار گرفتن واژه «سپنتا» در طراحی لوگو و تصویرسازی مفهوم اسم سپنتا یعنی نیلوفر آبی در قالب کلی طرح...! 💠 جهت تماشای هر ده لوگوی این دو مجموعه کافیست پیام دهید...! 🔹«تیم گرافیکی و طراحی‌سایت وبـیـکــــ»
مشاهده نمونه کار
طراحی پوستر دوره آموزشی موسسه مأوا
┇ــ طراحی پوستر آموزشی موسسه مأوا ــ┇ پوستر دوره آموزشی موسسه مأوا که در آن به رنگ‌های مکمل و ناظر به جامعه هدف دوره، توجه ویژه شده است. 💠 جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر کافیست پیام دهید! 🔹«تیم گرافیکی و طراحی‌سایت وبـیـکــــ»
مشاهده نمونه کار
طراحی لوگوی آکادمی ورزشی شرکت گلرنگ
┇ــ طراحی لوگوی آکادمی ورزشی شرکت گلرنگ ــ┇ طراحی لوگوی موسسه ورزشی شرکت گلرنگ که به درخواست مدیریت محترم مجموعه طراحی شد، لوگوی خود شرکت و عناصر مرتبط در بیش از 25 اتود دستی و دیجیتال طراحی و ارائه شد و بر اساس رنگ سازمانی شرکت رنگ‌آمیزی شد. 💠 جهت تماشای هر ده لوگوی این دو مجموعه کافیست پیام دهید...! 🔹«تیم گرافیکی و طراحی‌سایت وبـیـکــــ»
مشاهده نمونه کار
طراحی پوستر دوره آموزشی موسسه مأوا
┇ــ طراحی پوستر آموزشی ــ┇ پوستر دوره آموزشی موسسه مأوا که با توجه به توصیه کارفرما، به استفاده اصولی از رنگ‌، فونت و جایگذاری المان‌ها توجه ویژه شده است. 💠 جهت مشاهده نمونه‌کارهای بیشتر کافیست پیام دهید! 🔹«تیم گرافیکی و طراحی‌سایت وبـیـکــــ»
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی