برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Akbar.D
Akbar.D
Akbar.D
کاربر تایید شده

Akbar.D

(۲)
زنجان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Akbar.D
کاربر تایید شده Akbar.D
(۲)
زنجان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
مای اس کیوال
database
bpmn
میانگین سرعت پاسخ دهی
۹ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
مهندس نرم‌افزار و برنامه نویس و طراح سایت هستم، دارای مدرک کارشناسی نرم‌افزار از دانشگاه زنجان، به زبان های برنامه نویسی PHP، جاوااسکریپت و پایگاه داده Mysql و فریمورک هایی مثل jQuery، بوت استرپ تسلط نسبی دارم، و با زبان های C# و dotnet و جاوا و فریمورک های React آشنایی دارم ۲ و نیم سال تجربه کار با نرم افزارهای مدیریت کسب و کار (BPMS) دارم و روی پروژه های ملی مثل: پنجره واحد سرمایه گذاری خارجی(iisw.ir) سامانه احراز صلاحیت تامین کنندگان کالا و خدمات صنعت برق(vendor.tavanir.org.ir) صدور مجوز پنجره کشاورزی بوشهر(http://sw.inbu.ir/) https://apfanb.bservice.ir/ و ... افتخار همکاری داشته ام اما به دلیل اینکه علاقه به یادگیری و پیشرفت در حوزه برنامه نویسی داشتم و همچنین افزایش دایره مشتریان ترجیح به تغییر فیلد دادم. و در حال حاضر با نرم‌افزار وردپرس و طراحی پلاگین و قالب برای وردپرس کار میکنم بیشتر علاقه مند به یادگیری در حوزه برنامه نویسی بک اند و پایگاه داده هستم مایلم در شرکتی کار کنم که بتوانم هم به لحاظ فنی هم به لحاظ فردی پیشرفت کنم و تنوع تیم داشته باشد که در آینده نزدیک به احتمال زیاد به خاطر به وجود آمدن فناوری های بلاک چین بتوانم در این حوزه هم پیشرفت کنم. پروژه ها و سایت های وردپرسی که تا کنون انجام داده ام: ۱. سایت وی آی پی شاپ(vipshop.flowers): برای این سایت چند پلاگین طراحی کرده ام من جمله پلاگین تغییر گلدان انتخابی که مشتری میتوانست به ازای گیاه انتخاب شده گلدان گیاه را تغییر دهد و پلاگین جزئیات محصول که ادمین سایت میتوانست به ازای محصولات سایت مواد اولیه محصولات را وارد کند، به علاوه اینها در این سایت چند نمونه رفع باگ را انجام داده ام ۲. سایت boomsam.ir: در این سایت یک پلاگین مربوط به بیمه برای محصولات طراحی کردم که کاربر در صورت انتخاب محصول بیمه برای محصول مورد نظر حساب میشد. ۳.سایت www.didedecor.com: در این سایت یک پلاگین مربوط به انتخاب سایز و اطلاعات جانبی پرده های مورد نیاز مشتری طراحی کردم که پنج حالت مختلف دارد ۴.سایت caspianseir.com: در این سایت مقداری مشکل طراحی وجود داشت که اونها رو رفع کردم ۵. سایت farabiotic.com: در این سایت یک پلاگین پرسش و پاسخ طراحی کردم که کاربر میتواند پرسش خود را ثبت کند و کارشناس میتواند به پرسش او جواب بدهد ۶. سایت wetrago.com: در این سایت مقداری مشکلات وجود داشت من جمله شمسی نشدن تقویم که آنها را رفع کردم و ....
تحصیلات
نرم افزار از زنجان - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۶
تجربه های کاری
توسعه دهنده وردپرس در VIP shop flowers - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱
توسعه دهنده BPMS در Arian novin - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۰
توسعه دهنده وب سایت در MihanTech - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۶
فریلنسر- وردپرس در پونیشا - ۱۴۰۰ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
طراحی افزونه وردپرس
فربد اشکانفر
۳۰ مهر ۱۴۰۱
بسیار عالی و پیگیر
اتصال وب سرویس سامانه پیامک به وبسایت
موسوی
۳۰ مهر ۱۴۰۱
ضمن تشکر از جناب دوستی، ایشان این پروژه رو بسیار عالی و باکیفیت بالا انجام دادند و خواسته ما رو به صورت کامل پیاده سازی کردند.

نمونه کارها

طراحی پلاگین وارد کردن اطلاعات پرده سفارشی مشتری
در این پلاگین که برای انواع پرده ها در نظر گرفته شده است یک بخش بک اند قرار داده شده برای وارد کردن اطلاعات بخش فرانت پرده های موجود که شامل عنوان فیلدها، محصولات اضافی، آپشن های بعضی از فیلدها و هزینه برخی از آیتم ها وارد میشود. که در کل شامل پنج نوع پرده است که برای هرکدام بک اند جدایی طراحی شده است. در قسمت فرانت هم براساس اطلاعات محصول انتخابی کاربر در سبد خرید اضافه میشود و قیمت نهایی حساب میشود.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی